[PC] Battlefield 2 probleem

Discussie in 'Games' gestart door DonJordi, 22 feb 2007.

1. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn probleem is dat als ik in bf2 met een server wil verbinden hij automatisch terug naar het desktop gaat zonder een error of iets dergelijks het probleem begon pas toen ik de nieuwste patch had geinstalleerd (1.41) hiervoor had ik 1.0 maar daar waren maar 4 servers en die zijn altijd vol dus ik wil met de nieuwe patch spelen..
    Zijn er hier nog meer mensen die hier last van hebben of een oplossing weten laat het dan ff horen:thumbs:

2. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    yup ik heb precies hetzelfde probleem als jij geen error niks

Oplossing: nog geen kunnen vinden:emo:

3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het orgineel kopen? Het lijkt erop dat je een kopie hebt. Want dat gebeurt er ook bij mij als ik met CoD2 probeer te verbinden. Sorry als ik fout zit.

4. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb t orgineel

edit/ maar hij heeft t wel altijd gewoon gedaan bij mij en toen in oktober toen werkte t niet meer

Laatst bewerkt: 23 feb 2007
  5. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook het orgineel

6. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net trouwens gelezen dat met de nieuwe patch de systeem vereisten omhoog zijn gegaan dus dat kan het probleem zijn halo nerd speelde je al met de nieuwste patch of kreeg je het probleem toen je upgrade?

7. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    phoe dat durf ik niet te zeggen dat weet ik echt niet meer

maar mijn pc is prima die zou dat makkenlijk aan moeten kunnen

AMD Athlon™ 64 X2 4600+

XFX Gforce 6800 ultra

2 gig ram

dus dat zou prima moeten draaien

8. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Tja daar ligt het zeker niet aan bij mij ook niet...
    Specs:http://img146.imagevenue.com/view.php?image=34385_sysspecs_122_186lo.JPG
    Maar waar het waarschijnlijk wel aan ligt is:http://img13.imagevenue.com/img.php?image=35432_cpu_rpm_122_66lo.JPG
    Een onwijs hoge cpu rpm terwijl ik gewoon op het desktop sta.
    Dus ik denkt dat het systeem uit voorzorg automatisch bf2 afsluit dan=(
    Ik heb geen idee hoe ik die rpm omlaag kan krijgen,hopelijk weet een van jullie het wel wat ik wil echt dat spel weer spelen...

Laatst bewerkt: 23 feb 2007
  9. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    iemand?

10. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb t bij mij kunnen fixen, het blijkt dat Kaspersky anti virus bij mij de boos doener was, maar nu ik die niet meer heb werkt t gewoon weer

ik hoop dat je er ook wat aan hebt
    greet halo nerd

11. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok thnx :) dan zal ik hem wel verwjderen hij liep bij mij volgens mij ook l te kloten met azureus.

12. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft gewerkt thnx :D

13. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan ook neit inloggen op BF2 als mijn anti-virus online staat. ik zet hem dan meestel op low...

14. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    geen dank :thumbs:

15. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je geluid opties veranderen helpt ook nog wel is, VoIP uit en geluid op hardware of juist software zetten. Ik had ook last van crashes zonder errors, VoIP uit en het drama was over.

16. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een probleem met battlefield 2, en aangezien dit de meest recente thread is stel ik mijn vraag hier.

ik heb vandaag BF2: Complete edition gekocht. tijdens de installatie moest de computer weer herstart worden, maar nu lees ik in de handleiding dat je de volledige setup moet doorlopen om de uitbreiding sets te installeren. ik dacht dat het geen probleem was als ik de setup gewoon weer vanaf de CD zou starten, maar dan probeert ie telkens de standaard Battlefield weer te installeren, die er dus al op stond.
    toen heb ik geprobeerd battlefield te deinstalleren, maar hier kreeg ik telkens een irritante foutmelding dat de setup een fout kreeg en dan krijg ik het volgende advies, sluit alle lopende programmas, leeg de temporary folder en controlleer de internet connectie. nou, allemaal gedaan en nog krijg ik die foutmelding. toen belde ik naar een vriend die ICT studeerd en die zei dat ik het beste eerst de veilige modus moest proberen, of anders handmatig elk bestand dat ik kan vinden verwijderen. de veilige modus werkte niet, dus heb ik elk bestand dat ik kon vinden verwijdert. voor zover ik weet staat er geen enkel bestand meer van BF2 op mijn PC. dus probeer ik de installatie opnieuw, maar telkens wordt de installatie wizard vroegtijdig verbroken, voor ik ook maar iets heb geinstalleerd.
    heeft iemand misschien enig idee hoe ik battlefield nou weer aan de praat krijg? en voor de diudelijkheid, ik gebruik Vista, daarom ging de setup ook niet verder nadat de computer werd herstart.

Edit: laat maar, is gelukt.

Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  17. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraag,
    Ik heb battlefield onlangs geinstalleerd (orginele versie)
    Ik wou dus de nieuwste patch installeren (1.41) maar na een tijdje stop de installatie. Er staan voor de rest geen andere patches op. Moet ik soms nog wat andere patches eerst installeren ?

18. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je moet lang wachten ;) gewoon de pc zn gang laten gaan

Deel Deze Pagina