[PC] Battlefield 2 problemen

Discussie in 'Games' gestart door Sushi, 17 mei 2006.

  1. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo:b: ,(kon het niet laten8) )

    Ik heb al 2 dagen lang geprobeerd om BF2 op mijn pc te krijgen.
    Ik heb BF2 niet illegaal(voor diegene die het willen weten, desnoods post ik wel een foto van het hoesje:+ ), maar via het netwerk bij ons thuis van me broer zijn PC afgehaald.

    Nu had ik eerst wat problemen met iets genoemd d3dx9_25.dll maar dat is inmiddels opgelost.
    Het probleem wat er nu(jammer genoeg) is, is dat ik wel BF2 KAN opstarten, stats bekijken, opties veranderen. Alleen zodra ik in een server ga/server maak/SP server zelfs, dan crashed ie terug naar de desktop zonder een foutmelding of iets.

    Zelf heb ik nu(voorlopig) nog geen DVD speler sinds ik het geld wat ik nog heb nog moet terugbetalen(300 euro - volgende maand afbetaald), waardoor ik BF2 dus ook niet zelf kan installeren. M'n broer heeft me zelfs toestemming(\o/ 8) )gegeven om zijn CD-key te gebruiken omdat ie het zelf bijna niet meer speelt(1/2x per week).

    Dus mijn vraag nu is: weet iemand dit probleem op te lossen? Volgens Deamon tools is dit zelfs legaal wat ik doe- als ik het goed begrijp -, dus zal dit niet bij illegale praktijken horen. Wat hier niet besproken mag worden(ja, dat weet ik nou net wel van dit forum;) )

    Heb zelf geen thread kunnen vinden over IETS met BF2, maar als iemand een link weet zal ik niet gaan huilen dat IK niks kon vindenO-) .
     
  2. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm hem je alle patches al gedownload? dat zijn er nogal wat, misschien helpt dat.. anders denk ik dat het toch een probleem is met deamon of zo? wat voor videokaart heb je?
     
  3. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    6600GT, heb wel no-cd's voor BF2 gedownload.
    Zal nog even kijken of ik patches moet downloaden. Maar dan lijkt het me alsnog vaag dat ie dan crashed als ik een BF2 server join/maak...

    Versie is 1.22, heb gewoon via netwerk van m'n broer z'n pc gehaald dus dat zit er allemaal al bij als het goed is.

    Heb ook geprobeerd met een andere mod voor BF2 een server te maken waarna ie ook gewoon terug gaat naar de desktop. Dus patches kan ik eigenlijk helemaal uitsluiten.

    Oke. ik heb ook op de site van Deamon gekeken & vond dit nog:

    http://www.daemon-tools.cc/dtcc/gamedb.php?letter=B

    Ik weet niet of ik hier nog iets aan heb, maar ben ook totaal nieuw met Deamon tools.:'-(

    Dus of ik hier iets mee moet:
    Game Version Protection Version Comments
    Battlefield 2 1.0 DVD SafeDisc 4.00.001
    Battlefield 2 1.03 SafeDisc 4.50.000

    Zelf heb ik blijkbaar versie 4.03, dus of dat wat uitmaakt?
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  4. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe heb je dat eerste probleem opgelost? d3dx9_25.dll

    heb je de dvd van je broer daar? zo ja dan kan je eerst kijken of hij werkt met die dvd.. anders zal je hem op nieuw moeten installeren vanaf de dvd.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  5. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem heb ik opgelost door dat bestand van zijn pc af te halen.
    Het probleem is dat zoals ik zei in de startpost, dat ik nog voor minstens tot eind volgende maand geen DVD speler heb. & ik heb in m'n hele woonplaats gezocht voor een CD versie van BF2 gisteren zonder resultaat.

    Ik vraag me af of er wel echt een CD versie bestaat(ooit op internet gelezen dus, niet betrouwbaar soms:x )
     
  6. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet hem zelf op je PC zetten ik denk dat BF2 denkt dat hij gecrackt is ofzo gewoon wachten tot je een DVD speler hebt en dan spelen.
     
  7. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het ook als volgt doen; ik hou het expres een beetje vaag omdat ik niet kan/wil beoordelen of je iets legaal hebt.

    - Laat je broer over het netwerk zijn DVD-speler sharen.
    - Installeer vanaf daar BF2.
    - Download dan vanaf http://files.i3d.nl de allerlaatste FULL patch.
    - Gooi die over je installatie heen.
    - Laat daarna je broer een DVD-image maken met UltraISO.
    - Kopieer dat image naar jouw PC en mount die in Daemon Tools.
    - Daarna ga je eerst zelfstandig op zoek naar de laatste video-drivers.
    - Doe dit ook voor je moederbord en eventueel een BIOS-upgrade.
    - Daarna download je bij http://www.microsoft.com/directx DirectX9.0c

    Gaarne resultaat van deze akties...

    Disclaimer: genoemde akties zijn voor eigen risico; bovenstaande werkt zonder problemen bij mijn DVD-versie met uitzondering van de eerste 2 stappen.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  8. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog niet van plan om iets te doen waar ik zelf wat minder van snap, dus dat zal ik onthouden maar ga ik nog niet doen(zoals je zelf al zegt).;)
    Wil wel dat m'n PC nog lief doet zonder dat ik 'm hoef te aaien:): #aait#
    Maarja, hoeveel zou een dvd speler kosten? 20 euro? Misschien dat ik dan wat extra geld zou kunnen schooieren 'ergens' vandaan:eek: .
     
  9. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    op deze manier zou het inderdaad moeten werken...

    anders een dvd-speler kopen.. :)
     
  10. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik heb ook een probleem met battlefield 2

    als ik online ga spelen kies ik een server, allemaal heel gewoon maar als ik dan me wapen moet kiezen kan ik me muis niet meer bewegen en me toestenbord reageert niet meer dan kan ik me pc alleen nog maar resetten.
     
  11. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    De goedkoopste DVD-brander kost zelfs maar 28 Euro; een DVD-lezer is nog geen 15 Euro. Misschien bij de Dynabyte om de hoek iets duurder maar ja...
     
  12. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    BF2 opstarten, even naar je Control-opties gaan, kiezen voor Default, spel afsluiten, opnieuw opstarten en gamen maar.

    *edit*
    Anders op je PC zoeken naar "controls.con" en wegflikkeren en daarna BF2 opstarten.
     
  13. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    oket thanx ik ga het proberen:thumbs:
     
  14. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf niks met DVD's branden dat zou nogal goedkoop zijn 8).
    Ook al neem ik aan dat dat niet van die (super)goeie zijn...
    Heb gelukkig verkeerd gerekend met wat ik krijg aan het einde van deze maand waarmee ik toch nog 60 euro overhoud(niet veel, maar dacht eerst dat ik 20 euro overhield-heb alleen een krantenwijk 's ochtends:mad: ).
     
  15. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Succes en verander je sig ff naar http://bf2s.com/player/65590311/ want BF2S vind het soms niet leuk als je je naam invult.
     
  16. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    He, BenQ-spelers is niks mis mee. Ennuh, je kan het zo duur maken als je wil; mijn Plextor 16x DVD-brander was bijna 90 Euro dus ik zou gewoon eens in jouw buurt rondkijken bij winkels.
     
  17. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de DVD speler die standaard in de PC van me broer zat/zit is echt bagger(geluid maken, cd niet kunnen vinden). Daarom dat ik het ff vraag:b:

    En me broer heeft toch de DVD speler gedeeld gezet, wish me luck(5 min later, PC explodeerd etc.)

    Oke, dat lukte dus niet, na 2/3 min in de installatie kon ie niet verder, dus daar schoot ik ook niet veel mee op=( :'-(
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  18. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    weet iemand waar ik alle patches van battlefield kan downloaden, ik kan nergens patch 1.21 vinden.
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Neem hier maar eens een kijkje dan: Klik! :cool:
     
  20. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    maar daar kan je niet patch 1.2 downloaden (kom er net achter dat ik die ook nog niet heb)
     

Deel Deze Pagina