1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 2042

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 9 jun 2021.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik heb mijn preorder vanmiddag last minute nog geannuleerd, ik twijfel nog teveel. Hoorde ook al verhalen dat de performance niet is verbeterd sinds de beta, en dat hij op console beter/stabieler draait. Ik wacht nog heel even af wat ze de komende dagen nog gaan zeggen, hopelijk kan ik het volhouden om niet op die buy-knop te drukken. Heb wel weer echt zin in een nieuwe BF. Van de andere kant ben nog flink bezig met Vanguard dus het heeft allemaal niet zo een haast.
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja ik denk dat ik mijn order voor de PC nog ga annuleren en gewoon alleen op console ga spelen. M’n PC trekt het toch maar op Low.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik heb hem gekocht voor 35 euro, denk dat ik die gok wel aandurf. Anders pak ik hem over een halfjaar wel weer op :+
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ah ja dat is lekker. Beter dan de 90 euro die voor de Gold edition heb betaald.

    Daar kan ik ook de Xbox versie van kopen.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ja dat snap ik wel, vooral die seasonpasses pas volgend jaar beginnen is het een grote uitgave, dan maar niet inderdaad.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Even in portal gedoken, maar dat ziet er echt mooi uit. Liep ook allemaal perfect. Eerste winst binnen. Als het vanaf hier alleen maar beter kan worden, dan staat ons nog veel moois te wachten :thumbs:
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Sinds vanmorgen een paar potjes gespeeld en ben echt aangenaam verrast. Het draait voor een BF zowaar best prima!
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  9. nicotet

    nicotet Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de xbox xs en one versie, maar ik kan de game nog niet spelen.
    Er zit op deze versie wel early acces.
    Wie heeft dit ook?
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik ga eens 10 uur spelen met EA Play, kijken hoe het draait
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hier draait ie ook prima en nog geen echte bugs tegengekomen, dat valt weer mee :+
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  12. nicotet

    nicotet Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    welke versie heb jij?
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik speel op PC, heb 10 uur early access vanwege EA play.
     
  14. nicotet

    nicotet Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke versie heb jij?
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb zojuist alleen heel even op PS5 geprobeerd. Straks op PC testen, die versie prefereer ik wel verwacht ik.
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoe pas je aan wat je default loadout is. Hij pakt nu altijd automatisch de sniper maar ik wil de assault.
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Moet op PC alles op low-medium zetten om 80-100 fps te halen op 1440p met een Ryzen5800/1080Ti/32GB.. Heb daarnaast best veel last van haperingen/framedrops. Weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Op PS5 ziet hij er grafisch wel wat mooier uit en draait iets stabieler 60fps en dat op 4K 8) Anyway speel wel liever met tobo/muis eerlijk gezegd..
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Misschien heb ik gewoon lage eisen maar heb vandaag al sinds 09:00 uur met veel plezier gespeeld :+
     
    den3004, Jorrie, Zifnap en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Same hoor, mensen hebben snel wat te zeiken. Alhoewel ik het met sommige punten wel eens ben van hierboven en dan vooral met scorebord en stats dat is wel heel vaag dat die ontbreken maar dat zijn toch geen gamebreaking dingen, die voegen ze binnen een paar weken wel toe hoor dat is niet zoveel werk.

    Ik vind het een fantastische game, niet normaal hoe mooi het eruit ziet op ps5, voelt echt alsof ik ik live een oorlog aan het meemaken ben het is zo rete vet en het geluid ook fantastisch imo. Game staat ook op 8.1 op metacritic dus dat is ook echt niet slecht hoor.
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Gast. Ga eerst de game zelf eens spelen voor je niets zeggende nieuws quotes eruit gooit.

    Wie speelt er überhaupt nog met public voice chat anno 2021.
     
    Jorrie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina