1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 2042

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 9 jun 2021.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Valhalla is wat mij betreft idd een voorbeeld van hoe het wel zou moeten. De microtransacties zijn voor het grootste gedeelte alleen cosmetisch en als je gewoon aan het spelen bent wordt je ook nergens echt gepushed om iets te kopen. Is dus volledig optioneel
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Het vervelende is dat het allemaal helemaal niet zo moeilijk hoeft.

    We willen een Battlefield game. That’s it. Doe 10 goede mappen 5-flag Conquest en 4 goed gebalanceerde classes, en klaar. Kunnen we 1-2 jaar plezier aan beleven.

    Maar suits besluiten dan dat het wel Battlefield in naam is, maar het moet ook een beetje Call of Duty zijn, en een beetje Overwatch, en een beetje ‘Battle Royale’, etc etc. En dan MT’s erin, en Season Passes, en straks NFT’s, en 10-15 verschillende modes (“maar geen campaign, want wie gaat er nou plezier beleven aan een campaign?”).

    Als je tegenwoordig gewoon nog fun wilt hebben aan de hobby gaming, ben je vaak beter af met indie-studios, en een handjevol gerespecteerde studios zoals Double Fine …
     
    Yellow 13 en Jorrie vinden dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    in that regard ben ik blij dat sony en ninty nog goede sp produceren
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ben over zowel Ninty alswel Sony ook niet heel erg te spreken tegenwoordig, maar qua SP games heb je gelijk.
     
  5. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Klassiek gamen was/is eigenlijk ook wel gewoon goedkoop.

    Als ik naar mezelf kijk: 60 euro uitgeven aan spellen als Unreal Tournament, Counter-strike, Civilization, oude NES games, Red Dead Redemption etc, waar je honderden of zelfs duizenden uren zoet mee bent geweest. Dat moet je eens vergelijken met een bioscoopbezoek, een aanschaf van een boek/DVD of andere vormen van entertainment.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    @Yellow 13
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Eigenlijk moet een indie Dev gewoon een ‘Rocket League’ doen met een Battlefield game, dus gewoon de basics keihard nailen, gratis/goedkoop aanbieden, huge player-base pakken, en enige verdien model dan cosmetic shit (en donaties), en dan kun je daar jaren prima aan verdienen.
     
  8. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Series X
    Crossplay aangezet, maar hielp niks. In de avond uren wel gewoon potjes zonder bots
     
  10. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ben nog steeds een oldschool sucker die het liefst zn games in de kast wil hebben. Een collectie opbouwen. Maar steeds vaker kopen we geen game op disc meer inderdaad, maar een fancy looking unlock key
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Weet niet wat voor jou de avonduren zijn maar ik kom eigenlijk nooit bots tegen als ik s'avonds (tussen 20 en 22 uur) op de PS5 speel met crossplay aan
     
  12. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Avond is gewoon 18:00 en 00:00.

    Maar het is nu kwart over 8 en op xbox is de helft nu al gevuld met bots. Zo vroeg al. Crossplay moet wel en dus tegen pc player met veel beter aim. Game is fucked
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Foto!
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189


    • Made improvements to ensure Aim Assist is more consistent during console gameplay
    Ben benieuwd.
     
    Daz en Tim vinden dit leuk.
  15. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Call of Duty Warzone doet 't ook netjes. Gratis spel met veel cosmetica, maar ook als je veel speelt krijg je ingame currency waarmee je zo nu en dan wat shit kan kopen. Ook gewoon een game die her en der een bugje heeft maar verder wel gewoon 'af' is. Voor de non-whales onder ons helemaal prima, want het kost je niets.
     
    Tim en Jorrie vinden dit leuk.
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Klopt die doen het ook goed. Helemaal in het begin van Modern Warfare voor €10 de eerste battlepass gekocht en t/m einde van Cold War heb ik door de ingame currency die je weer terug kunt krijgen elke andere battlepass "gratis" kunnen kopen
     
  17. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Warzone doet het zelfs zo geweldig dat het, terwijl ik de game helemaal niet wilde, ineens 100% van mijn harde schijf innam. Helemaal gratis! Wat een toppertje
     
    Zifnap, Tim en Reckuuza vinden dit leuk.
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Wel aardig van Warzone want zo kun je geen andere games installeren waar je weer geld aan microtransacties/dlc kunt uitgeven. Bespaart je dus een hoop geld :+
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De langste AJ review ooit:

    :+
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Lol, in Hazard Zone en Portal zijn al geen spelers meer te vinden... Game is een maand oud.
     

Deel Deze Pagina