Zin in! Las op het forum dat die gelijk speelbaar zijn zou zijn met de gamepass, hoop dat dat ook echt zo is. Ook blij dat je met tanks niet meer naar een station hoeft te gaan om je ammo bij te vullen.
Hmmm, ben nu juist minder enthousiast geworden... Stijltje spreekt mij totaal niet aan en de maps ogen veel te groot en open.
Ik heb dezelfde vraagtekens. Ik wil helemaal niet afhankelijk zijn van voertuigen en medespelers om eerst helemaal een kale vlakte te doorkruizen om mee te kunnen doen.
Was een gerucht maar gezien ze dit vanavond bij de Microsoft niet bekend hebben gemaakt lijkt er het dus op dat hij niet Day 1 bij Game Pass zal zitten
Waarschijnlijk eerst in de verkoop, en valt die verkoop dan tegen en de player-base is ondermaats, dan kun je hem altijd nog op GP gooien waarna dat weer omhoog zal schieten …
Hoezo? Als die game goed scoort dan zal player-base prima zijn, maar stel dat ze weer een lastige launch hebben, en de game scoort 7's en 8-en, dan kun je er toch van uitgaan dat veel gamers het even aankijken voor ze 70 euro aftikken? Helemaal met Battle Pass in het vooruitzicht? En na wellicht de reputatieschade na Battlefield 1 en 5, waar lang niet iedereen enthousiast over was ...
The hype is real! Damn wat ziet dit er weer vet uit! Echt waar ik op hoopte na BFV. Hopelijk verknalt DICE het niet.
1943! Daar was ik n paar jaar geleden helemaal gek van Begon als komplete noob (speel nooit shooters), maar na een tijd 4de van de wereld geworden. Heb er nog foto's van ergens VOC Sonder NL
Is nog niets over bekend maar ga er maar van uit dat het wel cross-play gaat ondersteunen. Verwacht wel dat het alleen tussen Xbox Series/PS5/PC en X1/PS4 zal zijn gezien de verschillende spelers aantallen
Ik had eerder verwacht dat als het cross-play zou ondersteunen dat het dan nu wel bekend zou zijn gemaakt. Verwacht zelf niet dat dat nog komt. Hoop het wel uiteraard.
Zou tof zijn om Battlefield af en toe ook eens met controller te kunnen spelen op pc, zoals de recente cod's. Dit heeft volgens mij dan ook weer met het hele crossplay gebeuren te maken.
Dat kan gewoon lijkt mij. Destijds bij Battlefield 2 sloot ik een ps2 controller aan via USB en gebruikt die om in een vliegtuig of helikopter te vliegen. Daarvoor ook al in BF Vietnam. Veel spelers gebruiken zelf een flight stick omdat ze dat fijn vinden spelen.
Klopt, maar het is meer de aim-assist die je dan mist. Tot nu toe krijg je die niet als je een controller gebruikt bij Battlefield games of COD's vóór Modern Warfare. Speel liever met k&m maar af en toe chillsessie met controller is ook niet verkeerd.