1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zou echt goud zijn!

    Ga nu in m'n bios m'n onboard geluid uitschakelen.
    Als ik dan normaal kan spelen hebben we het probleem gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  2. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog altijd sinds de eerste patch dramatische performance. Na ongeveer 5 minuten spelen gaat m'n framerate van 50-70 (op ultra zonder msaa en motion blur, fxaa op low) naar 25-45. Ik heb een hd6870 dus ik kan helaas m'n vram niet in de gaten houden maar de temperaturen van cpu en gpu zijn prima. Ik twijfel of het het vram is want op medium wordt m'n framerate ook na 5 minuten met 20-30 frames gehakt. Low moet ik nog even nog proberen. Wat opvalt is dat als mijn fps naar beneden gaat m'n gpu usage van 99 naar zo'n 60% gaat. Genoeg geklaagd! Als iemand hier iets zinnigs over te zeggen heeft hoor ik het graag :thumbs: Ondanks alle problemen zijn de ouwe nieuwe maps wel heel goed :b:
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    als ik inlog op battlelog word er bij mij nog altijd maintenance aangegeven :confused:? Ik ben gister om 8 uur gestopt met proberen in te loggen op origin, kut programma.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Staat er bij mij ook nog ja, ik kwam er gisteravond nog een keer in om 20:15, ik was offline ingelogd in Origin en toen deed ie het gewoon, ik neem aan dat vanavond de game gewoon weer makkelijk te bereiken is, anders is het wel héél slecht :+

    Op de 360 waren er trouwens geen problemen, die konden (op een trage download na) gewoon spelen, niet eerlijk :+
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik ben aan het zoeken voor een nieuwe username voor zowel Origin als SW dalijk. icelube is wat ik even snel aangemaakt had omdat het niet werkte.... Iemand een leuke username voor me:p?
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Gistereenavond had ik eerst ook dat Origin niet werkte (maintenance of zoiets) daarna connecten nog steeds niet omdat Origin al actief was. Toen ik helemaal uitlogde en Origin afsloot en opnieuw starte lukte het wel.

    Heb even de (voor mij) nieuwe maps (want nooit BF2) gespeeld. Liep als een kip zonder kop rond wat dramatisch was voor mijn k/d:) Ik vond het erg chaotisch maar dat is meestal zo bij nieuwe maps. BF3 liep verder als een zonnetje (geen lag, ook geen freezes of zoiets)
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2011
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ze waren gewoon overbelast en schuiven het goedkoop af op maintenance, een beetje jammer van ze :)
     
  8. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn nu nog steeds aan het kloten :emo:
    Disconnects van om de 2 min zijn weer terug
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    zeer zwak. vooral omdat ze nu al ongeveer 16 uur bezig zijn met maintenance. Snap niet dat het allemaal zo veel problemen op moet geven, doe dan de release datum een week later en maak het gewoon goed. gepruts ammel.
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Dagger misschien? :9
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Die zal vást nog niet bezet zijn :+
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kwam gister zowaar probleemloos een server binnen.
    Maargoed, daarna natuurlijk de gebruikelijke problemen:+

    Ga nu het geluid via m'n bios uitzetten, kijken of dat de oplossing is.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Is dus de oplossing.

    Word dus zoeken naar een onboard geluidkaart..
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik heb nog een geluidskaart voor je, als je die nog nodig bent (een Sound Blaster live! 5.1 Digital SB0220).
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Hoe kan dat nou? Defect op het moederbord of conflict van BF met die specifieke onboard chip?
    Edit: Had je eerdere post niet gelezen, bug van BF dus. Zal uiteindelijk vast wel een keer gefixt worden, zal helaas waarschijnlijk nog lang duren.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2011
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ligt dus aan de drivers van Realtek wat in conflict ligt met iets binnen BF3.

    Remcom, wil je ervoor hebben?
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Verzendkosten. ;)
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Das wel echt tof bro!
    Pm je gegeven maar. Maak ik wel even wat over.

    Verzenden kan je gewoon in een bubbel envelop doen. Zal klein kaartje zijn wat zo wel heel blijft.
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    ik had die PC van jouw allang met een noodgang uit het raam geknalt. Wat een gekut met dat orgel :lol: als je de tijd die je ermee aan het rommelen bent geweest omrekent naar een middelmatig uurloon had je volgens mij de meest dikke PC kunnen halen 8)
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Mensen vraagje, hoe maak je in BF3 een print screen? Wil mijn collega weten haha.

    editje: ik joinde gister jullie party mannen maar ik was 8ste in queue en daar had ik niet zoveel zin in om op te wachten haha en ik wist niet of jullie TS ofzo zaten:p. Nog 1900 puntjes en heb ook alles voor Jet en nog 9000 punten met tank en dan heb ik daar ook alles voor. Dan heb ik Chopper, Jets, Tanks en AA allemaal klaar.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina