1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Gisteren was ik op Skype met een maat van me, ik zal hem vanavond wel even verplichten om TS te installeren :+

    Oh wacht, vandaag ben ik niet online, morgen dan maar :+

    Ik maak gewoon met Fraps screenshots omdat de Steam overlay niet werkt.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2011
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwa,ben er ondertussen aan gewend. Er werkt bij jij nooit iets zoals het zou moeten.

    Gister dus zonder geluid moeten spelen maar wat is dat kut zeg!
    Je hoort dus niet of er iemand aan komt lopen, of er een tank in de buurt is, of er op ie geschoten word etc..

    Maargoed, heb een tijdelijke oplossing gevonden denk ik. Ik had uiteindelijk wel geluid uit mn headset die VIA usb was aangesloten.
    Ga Zo mn monitor die ook speakers heeft, met hdmi aansluiten en dan mn speakerset daarop aansluiten gezien hdmi niet via je onboard gaat:cool:
    Met 20min thuis dus dan ff uittesten.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Gelukt?

    Gisteren niet meer gespeeld, was Flix en Manial even gejoined maar toen besefte ik dat ik nog wat andere dingen te doen had :+

    Vanmiddag weer even los? En ja, dan kom ik wel even op TS :+ (Waren jullie gisteren ook op TS? Had jullie niet gezien op de laatste server waar ik online was).
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Half gefixed.
    Ik heb nu wel geluid via m'n monitor, alleen er zit alelen een audio in, geen audio uit in dus ik kan helaas niet via m'n speakers dus doe het nu via die crappy luidsprekers die in m'n monitor zitten.
    't is beter dan niets I gues..

    En ja Max en ik zitten wel elke keer op TS als we spelen.
    Gister zaten we alleen even in de TS van zijn clan maar kunnen vandaag wel weer in die oude.

    Zullen we vandaag ook even paar potjes Squad DM doen om die assignment te halen voor dat 2e assault wapen? Die wil ik wel graag hebben:cool:
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Prima, haal ik ook eens een keer die ribbon van SDM Winner :+

    Ik denk dat ik een uur of 2 online ben (of ik ga vanmiddag te fitnessen, ben ik nog niet over uit. Geen zin in dus waarschijnlijk niet :+).

    Ik heb trouwens al iemand gekilled met de repairtool en een vijandige tank kapotgemaakt met een repairtool :cool:, hoef ik die niet meer te doen :lol:


    Oh wacht, ik moet eerst nog even iemand 10x healen en 10x reviven, had ik nog niet gedaan :+
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2011
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Die repair tool moet ik ook nog even doen ja...
     
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    1. Console openen met ~
    2. Typ Screenshot.Render <enter>
    (3. console sluiten met ~)

    De screenshot(s) vind je in een directory 'screenshots' ergens bij je BF3 spul (denk <user>/documents/bf3/nogwat directory op C)

    Je krijgt dan zoiets
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2011
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Dan vind ik mijn oplossing toch wat beter 8)
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Niet perse. Fraps moet eerst nog wel gedowned, geinstalleerd, geconfigureerd en begrepen worden ... (wat allemaal nog moet gebeuren want als hij Fraps had, had ie en/of zijn collega dit vast niet gevraagd). De 'console' zit echter al in BF3 en is sowieso handig om te weten dat er een console is. Verder heb je weer een prog minder op de achtergrond. Als ik ergens een hekel aan heb is programma's 'op de achtergrond'. Voor mij, hoe meer resources naar BF3 hoe beter:)

    (als je serieus veel wilt capturen of videos wilt maken wordt het anders)
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Fraps downloaden->Installeren->Hotkey aanwijzen voor makkelijk screens maken->Eventuele instellingen in welk formaat je het wilt hebben (optioneel)

    Klaar :)
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik was van plan om m vandaag te versturen maar er komt iets tussen, dus het word waarschijnlijk morgen.
    Als ie verzonden is stuur ik wel ff een pm.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar ga je het heensturen dan?;p
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Oh, right. 8)
    Stuur maar een pm met je gegevens dan stuur ik vanavond/morgen wel een terug met mn rekeningnummer, ik ga nu namelijk weg.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, nog 3 potjes Squad DM winnen en heb ook die assault rifle binnen.

    Moet zeggen dat ik het best kut vind, dat SDM... Helemaal als er een tank in het spel zit.
    Voelt gewoon zo niet BF...
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Gisteren een leuke sniperpot gehad, een maat en ik stonden op een hoog gebouw waar je alleen kan komen met een helikopter/jet, dus hadden we geen last van sneaky mensen die graag een mes in onze rug willen planten. Ook nog een nieuw record gevestigd qua langste headshotafstand naar 300 meter :cool:.

    Ik gebruik nu een SV98, erg relaxte sniper vind ik, zijn er betere snipers te unlocken?
     
  16. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik hoop het! 2142 was eindelijk weer eens wat anders dan het standaard moderne/WWII oorlogvoering, en Titan mode was ook briljant! Ik hoop dat het echt zo is, misschien als uitbreidingspakket voor BF3? :+
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Titan mode was echt baas!
    Heerlijk hoe je zo'n gigant gangetje voor gangetje moest overnemen.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    En dan op het einde snel wegrennen voordat dat ding ontplofte :cool: (niet dat het wat uitmaakte, maar toch :+).
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina