1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 19 dec 2011.

  1. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Allright i've got a problem :)

    als ik de multiplayer speel, pakweg een goeie 10min ofzo, soms langer, soms korter.. heb ik te maken met een freeze.. maar echt een serieuze :confused:

    het geluid blijft dan ook hangen , heel mijn PC eigenlijk, waardoor ik hem gans moet afzetten, niks werkt dan, ook geen CNTRL+ALT+DELETE.. echt niks!

    is dit een veel voorkomend probleem?

    Mijn pc is krachtig genoeg en word ook niet te warm ofzo 37graden max..

    dit is niet leuk :mad:
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Jep, heeft Flix ook gehad. Heeft te maken met je onboard geluidskaart, als je die uitzet moet het probleem verholpen zijn. Je hebt dan alleen geen geluid meer :+, je moet dan even opzoek naar een losse geluidskaart, maar hier weet Flix meer over.
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke server is dat Jorrie?!
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  5. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Mja zonder geluid ben ik niet veel he :)

    Flix help me out will ya ?
     
  6. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zoek naar een losse geluidskaart?
     
  7. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik zie op de battlefield forums veel agressie omtrent deze bugs en freezes.. maar geen oplossing hiervoor..
    ik word er ook een beetje pissed van.. :confused:
    niemand heeft dus een idee hoe je zo'n freeze teboven komt??

    5-10 spelen in mulitplayer en dan krijg ik een freeze waardoor ik men hele pc moet rebooten :confused:, klote hoor..
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb daar ook last van (gehad).

    De permanente oplossing is een geluidskaart kopen.
    Mijn tijdelijke oplossing is door in het bios de onboard soundcard uit te schakelen.
    Dus zul je even zonder geluid spelen.
    Echter als je monitor speakers en een hdmi aansluiting heeft kan je via de hdmi het geluid afspelen en zul je dus wel geluid hebben. Alleen niet door je externe speakers helaas.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Update is er! Even kijken of er ergens patch notes zijn te vinden.

    EDIT: Volgens mij niks speciaals aan de patch, helaas.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2012
  10. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben klaar met BF3 :mad:
    Vanaf release 3 maanden lang 0 problemen gehad. Helemaal kapot gespeelt.
    Installeer van de week me PC opnieuw en krijg gelijk gezeik met BF3.
    Spel crasht na 1 of 2 minuten met melding Battlefield 3 is gestopt met werken. Kan wel gewoon nog ctrl alt del doen en weer terug naar Windows. Computer daarna weer opnieuw geinstalleerd met andere ATI drivers en nog steeds het probleem. Met geluid van een Creative X-Fi kaart weer terug gegaan naar moederbordgeluid en helpt ook niks.
    Lees wel op internet dat ik niet de enige ben, en heb ook al van alles geprobeerd maar blijkbaar hebben ze dit na 3 maanden nog steeds niet gefixt en zijn er zelfs mensen die totaal nog niet hebben kunnen spelen hierdoor.
    Kut DICE! Nooit wat tegen ze gehad maar ben er nu wel klaar mee.
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Je hebt nu 1 x problemen en bent er gelijk klaar mee? Er zijn hier mensen geweest die hebben er 2 / 3 weken op gedaan voor ze konden spelen.... En ik ben het wel met je eens hoor, had al opgelost moeten zijn. Ze kunnen tegenwoordig geen spellen meer uitbrengen zonder fouten. maar als je daar niet tegen kunt stel ik voor een PS1/2 te kopen oid.
     
  12. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klaar er mee dat ik het voor nu even zat ben om te gaan zoeken :p
    In 2 dagen tientallen manieren geprobeert en me pc 2x opnieuw geinstalleerd. En installeer mn pc altijd op dezelfde manier en eerst deed het spel het wel gewoon.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan vanaf de launch niet normaal spelen zonder allerlei trucjes te doen...
     
  14. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem bij mij was dus blijkbaar in elke game, niet alleen bij BF3 |:-
    Maar gelukkig nergens meer last van na gister toch nog 1 keer Windows opnieuw geinstalleerd te hebben met een totaal andere Windows installatie dvd.
     
  15. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een probleem met bepaalde drivers. Had je nieuwe drivers geinstalleerd?
     
  16. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja op alle nieuwe Windows installaties telkens andere videodrivers gebruikt en met geluid ook geswitched tussen moederbordgeluid en een Creative kaart. Niks hielp. Wel via google gevonden dat het een Windows bug is.
    Maar het raarste is dat ik die zelfde installatie dvd 3 maanden daarvoor nog had gebruikt en toen 3 maanden lang nergens last van had :confused:
    Maar ja, probleem opgelost haha.
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus ik dacht na 3 maanden ofzo niet meer gespeeld te hebben, laat ik BF3 maar weer eens spelen.
    Het begon dus met allerlei updates uiteraard, waarna Origin niet lekker meer werkte en hij BF3 niet opstarten en dus bij connecting to server bleef hangen.
    Na een reboot was alles verholpen.

    2 potjes probleemloos kunnen spelen dus ik begon hoop te krijgen dat ze dmv de updates de crash problemen hebben verholpen maar het was natuurlijk te mooi om waar te wezen en in potje 3 hadden we gewoon weer een harde crash...:emo:
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik heb hier nog steeds een geluidskaart voor je liggen hoor:+.
     
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb m'n nieuwe PC net klaar dus ik dacht, laat ik eens een potje BF3 gaan doen!
    Natuurlijk meteen een appcrash bij het opstarten, dus installatie maar repareren.. Deed het helaas nog steeds niet, zelfde probleem, dus maar andere browser proberen.. Toen deed ie het, bluescreen toen ie klaar was met laden.. Virtu MVP maar uitgezet en opnieuw geprobeerd. Doet Origin het opeens niet meer, "Unknown error, please restart Origin and try again". Dus dat doe ik maar een keer of 10, uiteraard zonder resultaat..

    Heb nu al geen zin meer in BF3 :mad:
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vervelend hè...
    Heb ook nog steeds problemen met BF... Haalt gewoon de lol er vanaf!
     

Deel Deze Pagina