1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 19 dec 2011.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ben je nou nog een geluidskaart nodig? :9
    Mn montage schiet iig al aardig op, en ik speel BF bijna dagelijks met nog veel lol, zowel in mn eentje als met mensen uit mn clan:thumbs:.
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik krijg gewoon constant BSOD's als ie klaar is met laden. Dat zorgt er op de een of andere manier voor dat de bestanden corrupt raken en dan kan ik daarna elke keer +- 500MB aan files downloaden om het spel uberhaupt te kunnen starten..

    En natuurlijk werken andere games gewoon prima zonder problemen. Erg frustrerend, want ik wil juist zo graag BF3 eindelijk eens met een fatsoenlijke framerate spelen..
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Hmm, heel raar.
    Heb je m al opnieuw geinstalleerd?
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Voor nu lijkt het erop dat ik slecht geheugen in m'n PC had zitten, dus dat was in dit geval de veroorzaker van de BSOD's, niet van de rest overigens. Heb nog steeds elke keer ruzie met Origin :+

    Maar verder speelt ie wel lekker nu, heb er wat ander geheugen in geprikt en haal met m'n nieuwe setup makkelijk 60FPS op Caspian Border met alles op ultra.
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, geluidskaart binnen, SSD binnen, BF draait nu zoals het hoort.
    Zodra de studiedruk wat afgenomen is en het weer het weer toelaat kan ik eindelijk even uren gaan maken:)

    Wat een verschil trouwens, BF op de SSD.
    Waar ik nu bij een map change met nog 15 sec countdown heb tot het potje begint, kwam ik voorheen altijd de neiuwe map binnen terwijl ze al aan het spelen zijn.
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, vandaag lekker wat tijd gehad om flink te BFen:)

    Merk dat ik nu gewoon veel meer plezier in het spel heb nu alles gewoon draait zoals het hoort zonder de ergenissen.
    Ook dat ikzelf wat beter begin te worden. Zojuist potje 37-6 afgesloten:)

    Zijn er nog mensen die de achievement van het 5 rondes Squad DM winnen nog moeten halen?
     
  7. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Premium is uit! :thumbs:
    En heel Battlelog heeft een 100% make-over gehad :cool:
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ziet er echt top uit.
    Ook direct maar Premium gekocht.

    Ook zin in de nieuwe wapens. Net even potje gespeeld en direct de nieuwe LMG unlocked, en die is echt te chill!
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Argh, Premium is wel prijzig 8)

    Maar ik had dan Battlefield ook gratis gekregen :+

    Twijfel nog even.. Speel het ook niet echt vaak meer.
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat voor mij de doorslaggevende factor was, is dat ik uiteindelijk toch wel die DLC ga kopen.
    Met BF2 heb ik dat niet gedaan omdat i kheel laat binnen kwam en ik heel weinig heb kunnen spelen omdat ik die map packs niet had. Vaak bij een map change werd ik dan uit de server gegooid.
    Nu heb je voor een tientje minder de DLC, eerder toegang en wat andere extra's.

    Daarnaast speel ik het momenteel nog juist heel veel.
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm... als ik in de wachtrij moet staan voor een server lijkt er niets meer te gebeuren sinds de Premium update...

    NVM.
    Battlelog stond nog open in m'n browser en BF en origin waren afgesloten.
    Kennelijk pakt ie 'm niet dan.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2012
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Hoe duur wordt die close quarters pack eigenlijk, en zit er nog iets interessants in? Premium pack gaat hem sowieso niet worden, ga niet nog eens 50 euro betalen.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    15 euro.
    Maps zijn nog niet beschikbaar voor pc en xbox. Alleen PS3.
    Tussen de nieuwe wapens zitten wel een paar super chille.

    Weet niet of je deze ook zonder DLC kan gebruiken?
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Lijkt me niet. Veels te duur ook voor een expansion imo, 10 euro is voor mij de uiterlijke prijs die ik nog redelijk vind voor DLC. Ongeacht het aantal uren die ze erin hebben gestopt vind ik het belachelijk dat ze na de release nog even 5 expansions eruit pompen a 15€ per stuk.

    Maarja geef ze eens ongelijk, genoeg mensen die het toch wel kopen.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    B2K was ongeveer 13 euro.
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    http://battlelog.battlefield.com/bf3/store/
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ja lekker, mag ik nog een keer voor B2K gaan betalen, vergeet het maar :mad:.
     
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    De lijkt me niet sloeg eigenlijk meer op je vraag of de nieuwe wapens buiten de expansion om te gebruiken zijn. De rest was gewoon mijn mening over de prijs, nog steeds te duur. En dat premium pakket is helemaal om van te kotsen. Double XP events en queue priority, bah =(

    Ik had van Dice beter verwacht, maar jammer genoeg zijn ze dus blijkbaar ook veranderd in een stel graaiers.
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind die queue prio wel te chill moet ik zeggen. Ging een server joinen waar [9] stond, toen ik joinde was ik direct eerste:+

    Ikzelf vind het eigenlijk ook veel te duur en belachelijk dat je extra moet betalen voor maps etc. Zeker omdat ze nu al weten wanneer wat uit te brengen.
    Maargoed, ik weet toch wel dat ik de DLC zou gaan kopen, dus bespaar ik nu iets + early acces plus wat minuscule extra's.
    Bovendien gun ik het Dice wel. EA iets minder though en daar zal het bulk v/d opbrengsten wel heengaan vrees ik.
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina