[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    [​IMG]


    [gb]BATTLEFIELD 3[/gb]

    Ontwikkelaar:
    Dice

    Uitgever:
    EA

    Genre:
    Shooter

    Platform(s):
    PC, Xbox 360, Playstation 3

    Spelers:
    Consoles Multiplayer: 24 man, PC Multiplayer: 64 man

    Releasedatum:
    Nu verkrijgbaar

    Officiële Website
    XBW Gamepage
    Battlelog



    [gb]DLC's[/gb]

    Na de release van Battlefield 3 is bekend gemaakt door EA dat er 5 DLC's komen met daarin mappen, voertuigen, wapens en nieuwe assignments.

    Back to Karkland
    [spoiler1]
    De ‘Back to Karkand‘ expansion bestaat uit drie nieuwe voertuigen, tien nieuwe wapens (deels vrij te spelen door opdrachten (achievements) te behalen), vijf nieuwe dogtags en vier klassieke Battlefield 2 mappen welke volledig opnieuw zijn ontworpen. Het pakket bevat de mappen ‘Strike at Karkand‘, ‘Wake Island‘, ‘Gulf of Oman‘ en ‘Sharqi Peninsula‘. Alle mappen zijn perfect gebalanceerd voor man-tot-man gevechten tot het zwaardere geschut als tanks en de F35 jet.
    ‘Wake Island‘ bevat veel water en door de unieke vorm zal deze map tactisch benaderd moeten worden. ‘Gulf of Oman‘ heeft een veelvoud aan omgevingen, aanmeren vanaf het water en stedelijke omgevingen voor snipers; voor elk wat wils. ‘Sharqi Peninsula‘ is puur stedelijk met zeer mooie uitkijkpunten voor snipers en enkele smalle doorwegen voor close quarter combat (CQC). ‘Strike at Karkand‘ bevat als laatste wederom een stedelijke omgeving met grote afstanden om te overbruggen. Deze map bevat locaties als een markt, maar ook grotten en de wegen zijn uitermate geschikt om je in een tank te verplaatsen.Naast deze vier nieuwe maps bevat deze expansion ook het klassieke speltype ‘Conquest Assault‘ uit Battlefield 2. In deze mode start één team met alle vlaggen terwijl het andere team moet proberen deze vlaggen te veroveren om spawnpunten te behouden en om als winnaar uit de bus te komen.

    [yt]xjTmieRMKjo&feature=channel&list=UL[/yt]
    [/spoiler1]

    Close Quaters
    [spoiler1]
    De ‘Close Quarters‘ expansion bestaat uit 10 nieuwe opdrachten, 10 nieuwe wapens (twee per klasse en twee universeel bruikbaar voor iedere klasse) en 4 nieuwe multiplayer mappen (Ziba Tower, Donya Fortress, Operation 925 en Scrapmetal). De mappen zijn alle vier speciaal ontworpen voor snelle actie, vlak voor je neus, maar ook de sniperfans komen aan hun trekken. Dit is gedaan door redelijk compacte mappen te maken met veel trappen, kamers, overwegen en onderdoorgangen daarnaast is er een gezonde afwisseling tussen lange gangen en overgangen via grote(re) open ruimten. Niet-voor-niets dat deze expansion dus Close Quarters heet. Elke map heeft zo haar eigen stijl; Operation 925 is een half afgerond kantoorpand (mét onderliggend parkeerdek) en is de grootste van de vier, Donya Fortress is een doolhof binnen een oud fort welke omgebouwd is tot een paleis. Veel kamers en blinde hoeken om rekening mee te houden. Ziba Tower bevat veel trappen en kent twee gespiegelde delen welke zich perfect lenen voor verticale oorlogsvoering. Als laatste hebben we Scrapmetal, met twee verlaten fabrieken met verschillende niveaus in hoogte en luchtbruggen om de afstanden te kunnen overbruggen tussen de twee locaties.Naast dit alles bevat ‘Close Quarters‘ óók nog eens 2 nieuwe multiplayer game modes genaamd ‘Conquest Domination‘ en ‘Gun Master‘.
    In Conquest Domination worden twee teams tegenover elkaar gezet met als doelstelling het aantal spawnpunten van de tegenstander tot nul te reduceren. Dit kan uiteraard door het maken van kills, maar er staan ook op drie strategische plaatsen een vlag opgesteld. Capture-the-flag met een twist dus.
    In Gun Master moet je zo snel mogelijk door alle aanwezige wapens heen levellen; je moet een vastgesteld aantal kills per wapen halen voordat je een volgend wapen mag gebruiken en zo moet je 17 levels door zien te komen. Je begint met een handpistool en werkt je weg door shotguns, assault-, en lichte machine geweren om via sniper-wapens te komen tot een mes om de definitieve kill te maken.

    [yt]s9N853JrG_0[/yt]
    [/spoiler1]

    Armored Kill
    [spoiler1]
    Wederom krijgen we ongeveer 1.5 GB aan Battlefield 3 data voorgeschoteld en krijgen we, naast nieuwe opdrachten (5 stuks) en Premium exclusive opdrachten (5 stuks) 5 nieuwe achievements/trophies in onze lijst erbij. Géén nieuwe wapens, maar wel nieuwe voertuigen, waaronder de Tank Destroyers, LAV, MBT en de AC-130 Gunship. Ook de ATV’s uit Bad Company 2 doen hun intrede. Ook nieuw zijn de mobiele artillerie voertuigen. Deze kunnen door één persoon worden bestuurd en bediend, maar zijn tijdens het bedienen dus wel extra kwetsbaar voor aanvallen. Op grote afstand kunnen ze enorme schade aanrichten aan tanks (gronddoelen), en ook aan vliegtuigen, maar richten kost je wel enige moeite om onder de knie te krijgen.Armored Kill kent één nieuwe multiplayer mode toevoeging, en wat voor één: Tank Superiority. Tank Superiority is een soort van close quarters voor tanks, waarbij het één vlag in het midden van de map plaatst. Het is dus van strategisch belang deze vlag voor je team te winnen, maar beide teams hebben de beschikking over een arsenaal aan tanks. Tevens zijn de nieuwe mappen, mét de nieuwe toevoegingen, óók gewoon in Conquest en Rush te spelen. De vier mappen zijn allemaal speciaal ontworpen voor deze grootschalige oorlogvoering, zelfs met de grootste map tot nu toe in Battlefield geschiedenis. Dan praten we over Bandar Desert. Deze map is écht gigantisch; een enorme kustlijn, infrastructuur, maar ook bergen, woestijn en stedelijke omgevingen. Enkele vlaggen op de map en voor je het weet heb je weer een potje van +30min online gespeeld. Alborz Mountain is de winterse map met een bevroren meer tussen met dennen bevolkte steile rotswanden met een groene vallei. Hier en daar loopt een weg, hard nodig om je zware geschut heel beneden te krijgen. Armored Shield doet je een beetje Bad Company 2 denken. Een redelijk plat, wijds platteland met enkele rotsen, elektriciteitsmasten en windmolens. Death Valley sluit de lijn met zijn nachtelijk scenario op een trein werf.

    [yt]wF8H1Wh-Brc[/yt]
    [/spoiler1]

    AfterMath
    [spoiler1]
    Battlefield 3: Aftermath speelt zich af in de verbrijzelde wijken, straten en steden van Iran na een aardbeving. Battlefield 3: Aftermath toont een voortdurende strijd om macht en overleving na de verwoesting. Met weinig voorzieningen zoals voertuigen zullen spelers moeten vechten tussen het stof en puin van ingestorte gebouwen De spelers hebben extra ondersteuning in de vorm van sterk veranderde transportvoertuigen en civiele voertuigen aangepast aan de omstandigheden. Ook maakt de kruisboog zijn debuut in de Aftermath DLC, een nieuw wapen om te helpen bij het maken van geruisloze kills.

    [yt]PcO5ajxGenc&feature=channel&list=UL[/yt]
    [/spoiler1]

    End Game
    [spoiler1]





    [/spoiler1]

    [gb]Screenshots=(/gb]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]



    [gb]Filmpjes=(/gb]

    [yt]KC6yb7HN1LA[/yt]


    [gb]Delphiki server[/gb]

    -[DICE]- CQ 24/7 [NL] 100%Normal CQ-
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2013
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Is er al iets bekend over de patch die tegelijkertijd met End Game moet uitkomen?
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.490
    Leuk Bevonden:
    5.099
    Het moet deel IX zijn toch? :+
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol eigenlijk wel ja...
     
  5. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha. deel zoveel. actief hoor.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bij Black Ops 2 zijn ze pas bij deel 3 :cool:.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ermm ja, je zou ook moeten kijken naar MW3 :+ Die kwam nml tegelijk met BF3 uit
     
  8. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Battlefield 3 [Deel VIIII]

    Juist! :)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Siiiiiick 8)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.300
    Leuk Bevonden:
    4.767
    Even een MOD vragen of wachten tot ze deze post lezen. ;)
     
  12. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    What the hell. nog nooit zulke zieke runs gezien met een chopper. Wat een beheersing joh.
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    wow gaaf. alleen volgens mij vloog ie op een gegeven moment door een boom en hoogspannings kabels :confused: maar wel enorm gaaf.
     
  14. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij weet wel precies waar hij wel en niet 'doorheen' kan i.d.d. Dat de rotoren eigenlijk niet fysiek aanwezig zijn helpt daarbij ook.
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wel raar, rond 1:30 word hij een aantal keer door de tweede chopper geraakt, en ook door de eerste chopper is hij zeker een aantal keer geraakt maar de health van zijn chopper zit nog steeds op 100%
    Ook vlak daarvoor wanneer hij t plafond raakt kreeg hij geen damage...

    Klopt niet helemaal als je 't mij vraagt...
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Inderdaad, op 00:30 had hij al lang gecrasht omwille van die pilaar.


    Zijn die rotors soms anders op een little bird, onzichtbaar? Als je met een apache of die transport heli te dicht tegen een gebouw vliegt/staat dan raak je het gebouw met je rotors en beschadig je je heli.
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

    Nu ik dit lees lijkt het me dat het eerder maps zullen zijn zoals armored kill dat was (lees: veel te groot).


    High speed betekent dus veel plaats en dat zag je ook in dat filmpje met die dirt bike. Air superiority betekent ook dat het de map qua oppervlakte gigantisch groot zal zijn.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij krijgt wel damage. Gaat ook naar 95% en idd dan gelijk weer naar 100%.
    Zal wel een gast bij hem zitten met een repairtool. :)
     
  19. Talska86

    Talska86 Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef mij maar grote maps :)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013

Deel Deze Pagina