1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe.
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    K, thanks :)
    Ja ik tref het wat dat betreft ook heel vaak. Gasten die jets alleen gebruiken om snel van a naar b te komen, gasten die wegrijden zonder te kijken of er nog een teammate is die meewil of gasten die heli's besturen en dat niet kunnen. Oefen dan eerst even in een lege server ofzo :)
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kan amper, want je zit dan weer met het probleem dat je met minimaal 4 spelers of zo moet spelen anders herstart het potje steeds.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    In je eentje kun je prima chopperen, je hebt alleen geen tegenstanders in de lucht :+
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een bs zeg kill ik net een IFV met een dropship IFV registreert die hem niet..

    Edit: Nice heb hem. Kan ik nu weer van waarde zijn voor me team ipv op een dropship te whoren. :p
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2013
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Begin de Endgame maps wel wat leuker vinden eigenlijk nu ik ze beter ken. Zijn imo nog steeds echt net iets te groot. Vlaggen hadden 50 a 100 meter dichterbij elkaar moeten liggen imo dan was het perfect geweest.
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Qua CTF zijn de maps prima imo, maar op Conquest zijn sommigen best groot (te groot misschien) inderdaad. Vooral die sneeuw map is aardig groot op Conquest.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    loopafstanden zijn te groot voor CQ, je kan niet met 1 squad domineren omdat je te lang onderweg bent steeds :+

    Meer dan 200m tussen de vlaggen en het word niet meer te belopen. Nou staan er overal wel dirtbikes maar dan nog ben je veel te lang onderweg naar de actie ipv dat je er in zit

    voel weinig verschil in CQ met de AK mappen
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarom vind ik de Aftermath mappen nog het leukst. Ben altijd fan van Urban maps en lopend kan je soms sneller zijn dan een voertuig omdat je tussen de gebouwen door kan kruisen waar zij er omheen moeten.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hele potje net op Caspian zonder geluid gespeeld..
    Dat is irritant zeg. :+
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik ook vanaf t moment dat ik bij jou in de tank zat!

    het word er update na update allemaal niet stabieler op :+
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol sorry. :+
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Net op een server beland met CTF en Rush. Paar leuke potjes. Was trouwens op hardcore wat enorm frustrerend kan zijn.

    Eerste keer dat ik voor de vlag ga, ik heb hem en rij met de jeep terug. Mijn hart klopte echt als een gek, niet normaal hoe spannend haha. Dus ik kom bij mijn base, alles is veilig, ik stap uit, nog 10 meter, 7 meter, 3 meter , bam , teamkill... Dan ben je pas echt een i#2!g4kgj. Jezus. :'-( Uiteindelijk is het me daarna opnieuw gelukt en kon ik hem wel terug brengen.


    Rush is op sommige mappen best tricky. Wat ik doe is een spawn beacon planten en dan uit de lucht steeds dichter bij komen. Enkel moet iedereen dit wel door hebben en dus minstens 1 sniper per team hebben. Dan weet de vijand sowieso niet wat er aan de hand is en haal je die M-COMS makkelijk.




    Ik heb net mijn laatste potje rush niet afgemaakt omdat het allemaal wat te veel werd. Waar ik me aan stoor is dat ik niet fatsoenlijk kan flanken. Ik ga er helemaal om, mooi bocht maar ik kan niet langs achteren flanken om zo bv. snipers uit te schakelen. Enkel de zijkant. Zo heb je snipers die in hun beschermde gebied liggen waar ik niet mag komen maar ondertussen wel heel je team om zeep brengen. Beetje jammer.
     
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik ben echt blij met Endgame, gisteren totaal 7 uur gespeeld(na de F1 had ik echt helemaal niets te doen, goddank heb ik geen tentamens in mijn opleiding).. CTF is echt leuk, ik speel voornamelijk op servers zonder Teamkill, want ook ik heb gemerkt dat er nogal wat lui zijn die je ff snel een kogel door het hoofd schieten om zelf ff de 500 punten te claimen voor het terugbrengen van de vlag.

    Wat ik nog steeds niet snap zijn die wapens op de hummer en vodnak, op 1 of andere manier krijg ik het wapen maar niet gelocked op iets..
     
  15. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

    Zou imho een goed idee zijn. Vanaf nu dan maar geen CTF op HC.


    Ik vind HC trouwens zo leuk, door de damage, geen auto heal. Zou nog beter zijn als er geen map was.
     
  16. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Dan moet je in server browser zoeken naar HC no map.
     
  17. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen Endgame halen, heb er veel zin! :thumbs:
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    CTF bevalt erg goed, is toch wel één van de betere toevoegingen van de DLC pakketten.

    Verder heb ik nog interesse in Armored Kill, is dat nog een aanrader?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet echt imo. Zeker niet voor consoles.
    Aftermath all the way als je die nog niet hebt. Naast B2K.
     
  20. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er leuk in Aftermath dan? Rush?
     

Deel Deze Pagina