1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

  1. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    @Hybrid, ah dus toch wel he, die zeppelin the capture point. Alhoewel, ik volgens mij ook zag dat ie uit de lucht geschoten werd ? Ben wel benieuwd. Ben erg tevreden met mijn aankoop. Premium was ook echt geen miskoop.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb al zoveel uur in BF3 zitten dat qua waar voor je geld het met kop en schouders boven ALLE aankopen die ik deze console gen gedaan heb uitsteekt :+

    En premium leek idd een fiks bedrag toen het net uitkwam maar ondanks dat ik de DLC mappen niet heel veel speel (CQC nooit eigenlijk) zijn de assignments e.d al genoeg om me aan het spelen te houden
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij word een jet precies ervoor uit de lucht geschoten. Niet de zeppelin. :)
    Ben meer benieuwd naar de maps eigenlijk. :)
    Dirtbikes, dropship en die nieuwe jeep zijn ook wel grappig.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zijn er al beelden van die dropship? ben wel benieuwd wat die nou gaat droppen?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is gewoon een C130 denk ik. Zoals we hem al kennen maar de gewone versie.

     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar wat houd dat nou in de praktijk in? Dat ding cirkelt rond en heeft bepaalde spawnposities voor

    - een APV
    - parachute drop?


    dus als je goed timed laat je precies waar je wilt jezelf in een APV op de map vallen?
     
  7. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Is te zien of je defensief of offensief vliegt. Als je als eerste gelocked bent dan:

    Offensief: ecm, direct de andere heli aanvallen (best doe je dit met een gunner die je kent, mic enzo)

    Defensief: flaren en line of sight verbreken, wachten op de reload van de flares en zonder dat je dan een stap achter was door gelocked te zijn, kun je aanvallen, ...
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Zal het niet weten. Maar lijkt met dat die nieuw jeep met die raketten gedropped kan worden.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    MTAR <3
    MTAR en AEK zijn me favoriete wapens maar de MTAR is langzaam toch wel de nummer 1 spot van de AEK aan het overnemen. Hipfiring met dat ding is zo perfect.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft toch apart. Ben de MP7 en MK5 aan het gebruiken.
    Eigenlijk is statistisch gezien is de MP7 bijna overal beter in. Hoger RPM, snellere reload, Extended mags gaat naar 40 ipv 30 bij de MK5, betere hipfiring. Alleen doet de MK5 25 damage en de MP7 20. En toch vind ik de MK5 fijner op een of andere manier.
     
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik heb sinds gisteren weer de IRNV (IR 1x) op mijn M60 gezet. maar het lijkt wel of het weer zo was als in het begin. heerlijk weer. zie de poppetjes weer veel beter en raak ze ook nog eens beter..ha ha.
    hopelijk hebben ze in BF4 de optie om altijd een nachtkijker of warmtekijker te gebruiken.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Alsjeblieft niet zeg 8).
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    idd, dan is mn specops camo mooi waardeloos :+
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind dat echt een nutteloos ding. Die IRNV.
    Net een lekker potje gehad met de P90. Geeneen keer ADS gebruikt lol.
    Dat ding is zo accuraat met hipfiring en een laser dat het gewoon niet nodig is. En 50 kogels magazijn is ook genieten. Had volgens mij 3 triple kills in dat potje. Was gewoon CQ.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Neeeee thermal is geweldig man :9 ik gebruikte op het begin non-stop de M240 met silencer+grip+IRNV. Bazencombi was dat zeg _O_

    Ik ben dan ook wel lui en op een map als damavand vond ik het zo irritant om gekilled te worden door iemand die ergens in het donker lag :+
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Delphiki kan je misschien weer wat mensen VIP maken op je server? Laatste tijd zit die aardig vol. :)
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ben je al. Maar dat houd allleen in dat je voorin de wachtrij gezet word

    dat geld voor iedereen trouwens, zelfs voor admins (al gooi ik er zelf altijd gewoon iemand uit als ik er niet in kan :+)

    leespacey, pkager en jackocean ook ge-vipped.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2013
  18. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks :). delphiki beste admin !!
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah wist ik niet. Thanks. :)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    Lekkere balans qua ranks in teams net op Metro...
    Toen ik joinde hadden we ze in het begin vast bij A maar toen gingen ze er doorheen en werden we gespawn trapped. Lee en ik als enige ook proberen er voorbij te sneaken wat ook een paar keer lukte. En konden cappen. Maar totaal geen back up ofzo. Op zulke momenten wil ik mic wel eens pakken en tegen het hele team schreeuwen. :+
     

Deel Deze Pagina