1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet altijd lachen als ik die filmpjes zie van 64 man Metro. Gaat helemaal nergens over volgens mij. Constant trilt je beeld en je staat volgens mij in de rij om een corner te peaken. :+
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Zo iets inderdaad :+

    Leuk voor de afwisseling om te doen :+, ook om Heal/Resupply punten te halen, even een kistje droppen in een groep en de ribbons stromen binnen :lol:
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja zelfs als je op console Support speelt haal je daar makkelijk punten. :p

    Delphiki waarom staat Firestorm nog steeds in de rotatie. Dacht dat je het een verschrikkelijke map vond? :+
    Misschien cool om wat Aftermath maps erachter te plakken. Als je dat zelf leuk vind? :)
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Gewoon omdat ik laks ben :+

    ik heb een andere rotatie gemaakt met vanilla maps en wat aftermath en wat B2K

    maar ook al start ik die gewoon op Metro dan nog loopt hij minder snel vol dan de playlist met alleen vanilla maps :/
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Echt? Kijken mensen echt zover dan? :)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee dat geloof ik niet, maar op 1 of andere manier krijg je dan een stuk minder snel de 'quick match' zoekers in je room
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is dat "quick match?" :+
    Maar zal kunnen idd. :)
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad quick match.. 1x gebruikt toen ik hem de allereerste keer speelde, maar wat is 'Find Server' fijn in BF3 zeg.
     
  9. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe heet je server? en heb je premium nodig?
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Vraagje, heb je alle multiplayer updates nodig, of alleen de laatste? Het is lang geleden dat ik BF gespeeld heb, dus ik had even alle dlc (season pass) gedownload. Echter toen ik naar de serverlijst ging stonden er matches tussen waarvoor ik dlc zou missen. Enige waar ik aan kan denken is dat ik niet alle MP updates op de HD heb staan, maar dat lijkt mij een beetje vreemd dat het alleen van toepassing zou zijn op bepaalde matches en niet op alles in dat geval.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    -[DICE]- CQ 24/7 [NL] 100%Normal CQ-

    Premium nee. Maar nu die de rotatie heeft veranderd zitten er wel maps bij van Aftermath en Back to Karkand. :)

    Volgens mij heb je alleen MP update 6 nodig dat is de laatste volgens mij. Staat ook in de ingame store. :)
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat dacht ik ook, en die staat ook op mijn HD. Ook alle maps dlc, enige dlc die ik niet heb zijn van die extraatjes met skins. Maar als ik die niet heb zou dat nog kunnen betekenen dat ik niet op sommige servers kan. Want dat lijkt mij wel erg vaag aangezien dat puur visueel is en niets gameplay technisch.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De skins zullen niet veel uitmaken.
    Xbox opnieuw opgestart?
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Oh. Kan ik die andere updates dan verwijderen? Heb iets van 18 gb alleen voor bf3 alleen...
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    ah, dat kan ik nog een keer proberen natuurlijk.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij is dat wat je moet hebben.

     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Bedankt voor dat lijstje. Het zat hem in de MP3 close quarters update. Die heb ik ooit wel gedownload (waardoor hij als zodanig in de in-game dlc lijst stond) alleen waarschijnlijk weg gehaald omdat ie op de HD als Multiplayer 3 Update staat en geen melding verder dat het om close quarters gaat. Hierdoor lijkt het alsof het een update is die niet nodig is door latere MP updates (zoals nr 6)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah oke. :)
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Beetje suf eigenlijk, als je het niet weet dan denk je dat het gewoon weg kan. Maar goed, dankzij dat lijstje heb ik nu alles wat ik nodig heb.
    Door het downloaden verder geen tijd gehad meer om nog een potje te spelen, maar misschien dat ik vanavond jouw server even bezoek.
    Zeker een half jaar niet meer gespeeld, dat gaat dus wat worden...... :)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Delphiki zijn server. :)
    Maar ja die updates zijn wel insane. Maar veel DLC's. Zie het nog wel meer worden met de next xbox. Zullen wel een 500gb HDD krijgen maar over een paar jaar is dat ook al weinig denk ik en heeft iedereen 1TB HDD.
     

Deel Deze Pagina