1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah niet goed gelezen. Ja voor die nog steeds wel. :)



    ----

    Heb nu wel zin in BF4 eigenlijk. Laatste tijd irriteer ik me steeds meer aan supression.
    Gewoon beter schieten dan iemand anders maar omdat hij eerder schiet heeft die "the power of the great supression" en schiet die je alsnog neer. Hoop dat ze die gast die supression verzonnen heeft van het DICE gebouw hebben gekieperd.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2013
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    naah suppression is goed bedacht, maar heeft gewoon wat tweaks nodig
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijk vind het wel oke dat je beeld wat blurry word. Zorgt er voor dat mensen niet teveel rushen en dat je tactisch moet spelen. Maar dat door surpression een kogel richting Spanje en de andere richting Tokyo slaat imo nergens op.
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke updates heb je precies nodig om te kunnen spelen? Wil weer ff wat potjes gaan doen. Was een tijdje geleden ook gevraagd, maar kon het zo snel niet vinden. Gewoon de laatste?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zocht ik ja, thanks.
     
  7. askim

    askim Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik ben nieuw met battlefield 3 vandaar dat ik enkele vragen heb,namelijk....

    Welk verschil is er te zien als je de HD content NIET download en is er überhaupt een free to all bij b3 ?

    alvast bedankt.
     
  8. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Voor het eerst BF3 gespeeld :)
    Grote maps maar leuk
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    HD maakt zeker verschil ja. Zonder is gewoon lelijk en speelt niet fijn.
    Echt free for all is er niet. Volgens mij is gunmaster de enige mode die een beetje in de buurt komt en die zit in de close quarters expansion. :)
     
  10. askim

    askim Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, ik vraag het omdat mijn HDD kapot is en ik er nu een 32 gb stick in heb gestopt en daar mijn game data save...

    Iser een mogelijkheid om de Hd content op de usb stick op te slaan ?

    Mvg,
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geloof dat dat niet kan. Maar je kan zelf even proberen. De HD content is 1.5 gig.
     
  12. askim

    askim Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat inderdaad niet.

    mvg,
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik speel sinds een paar dagen BF3 online, speel voornamelijk Rush en Squad Deathmatch. Mochten er nog mensen actief zijn, let me know. :)
     
  14. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    mensen die mij kunnen helpen eindelijk het wapen van b2k te unlocken? moet hiervoor 5 Squad deathmatch winnen. Vind deze spelmode namelijk geen reet aan, omdat ik meer een rush speler ben. Ik wil ook nog een keer de co-op maps op hard uitspelen + de achievements halen. Met random mensen lukt dit helaas niet.

    Gamertag is MitchDylan
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    De co-op missies wil ik wel met je doen.
     
  16. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    heb je toegevoegd, als er nog andere mensen zijn die willen helpen of soms een potje willen knallen dan kan je me gerust toevoegen. wel ff xboxworld in message zetten. krijg veel random friend requests van mensen waar ik maar 1 keer mee speel.

    ga btw in de toekomst waarschijnlijk een X1 halen met battlefield 4.
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heb hem nu geleend van een vriend en vind hem erg leuk. Gaat ook iets beter dan ik verwacht had. Leukste modes vind ik Conquest en Squad Deathmatch.
    Dus voeg me maar toe (als je geen hoge eisen hebt :9) :)
     
  18. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    heb je toegevoegd. Ik zie je wel een keer op het battlefield :D en ik heb geen hoge eisen hoor :p
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik snap dit spel soms echt niet.

    Soms speel je 20-40-60 minuten lang rush als defender, dan begint een nieuw potje en wat moet je doen... opnieuw verdedigen en van team switchen lukt natuurlijk niet omdat het dan niet eerlijk verdeeld is. :'-(
     
  20. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Tsja, mensen vallen liever aan dan dat ze verdedigen in Rush. Vaak zie je dus dat mensen die een rondje aanvallen hebben gehad geen zin meer hebben in nog een ronde verdedigen, gaan dus uit de server, en dan komt de autobalance die een paar mensen van het nieuwe aanvallende team overzet naar de verdedigers.

    Dan zijn er vervolgens een paar verdedigers die daar geen zin in hebben, quitten, en de boel uit balans achterlaten. Daar wreekt zich ook de beperkte spelercapaciteit van consoles: 10 tegen 12 is al veel meer uit balans dan 22 tegen 24 of 30 tegen 32. Belangrijkste reden waarom ik Rush minder vermakelijk vind. Het is vaak walsen of overwalst worden.
     

Deel Deze Pagina