1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

  1. Yanink

    Yanink Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zelf nooit echt begrepen waarom iemand van een hoger level veel beter is dan iemand met een lager level. Ik heb vrienden die quiten als ze zien dat ze tegen level 100 spelen of bijv in CoD tegen de 10e prestige ofzo. Naar mijn idee zegt een hoger level vrij weinig. Iemand die heel veel gespeeld heeft hoeft niet per see beter te zijn. Een vriendje van mn broertje bijvoorbeeld heeft al weet ik hoeveel uur in CoD zitten, is prestige weet ik hoe hoog, maar suckt nog steeds keihard.

    Ik kan het verkeerd hebben, maar ik zie niet in waarom iemand met een hoger level per see beter is
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is natuurlijk niet perse waar.

    en misschien geld het voor individuele spelers niet altijd, maar dan nog is het als je teams samenstelt wel een goede indicator.

    als je 12 willekeurige level 100's tegen 12 non-colonel spelers laat spelen weet ik wel op wie ik mijn geld zou zetten
     
  3. Yanink

    Yanink Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is natuurlijk ook wel zo. Ze hebben natuurlijk wel veeeeeeel meer ervaring. Het zegt alleen niet dat het bruut goede spelers zijn. Dus om bij voorbaat al weg te gaan omdat ze level 100 zijn, mwa. Maak er een sport van en bash de level 100 dudes
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoeft natuurlijk niet perse beter te zijn, maar ze weten wel vaak de beste tactics/goede looplijnen enzovoorts.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het zegt natuurlijk niet alles. En omdat de level cap op 100 zit zit er tussen de level 100's ook nog enorm veel verschil

    ik heb 370 uur gespeeld en ben lvl 66. Dus bij 550 uur ofzo ben ik lvl 100

    vriend van me is lvl 100 maar zit al op +/- 750 uur , dus dat is eigenlijk een lvl 150?

    Raaffie hier van t forum zit al op 1500 uur dus dat is een lvl 300?

    Rank zegt misschien boven een bepaald aantal speeluren maar heel weinig, ik ben lvl 66 maar heb niet het idee dat ik voor lvl 100's onder hoef te doen

    En ja er zijn ook genoeg level 100's waarvan je niet snapt wat ze al die tijd hebben zitten doen want die lijken geen idee te hebben hoe CQ werkt,..

    maar iemand die nog geen eens colonel 1 is in een room gooien tegen alleen maar level hoge colonels op basis van een arbitrair skill systeem waarin je van de ene op de andere dag honderden punten kan zakken omdat het niveau van je tegenstanders zo laag is dat je jezelf nooit in de plus kan krijgen is ook geen manier van doen

    wat ik eigenlijk wil zeggen, zolang dat skill systeem niet goed werkt , en dus mensen met 20 uur speeltijd op basis van een aantal potjes gelijk worden gerekent met iemand met 200+ uur vind ik dat ze dan desnoods de rank maar een beetje moeten meewegen

    dat telt volgens mij in BF best wel zwaar mee. Het is geen pure reflexen game zoals COD
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2013
  6. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat gisteravond muziek te luisteren, en toen was de cd klaar, en hoorde ik ineens, "Ah nee joh ga weg joh". Haha. Ik zal ook even mn headset opzoeken.
     
  7. Talska86

    Talska86 Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach als je de map kent waarin je speelt kan je God wezen. Dus die 100 LVL players kennen die map alsof het hun eigen huis is. Dus niet tegen te spelen. Als beginner dan.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    gvd wat een kutpotjes vanavond, eerst alweer een disconnect en daarna de hele tijd alleen maar amerikanen en canadezen zitten zoeken.

    server msg lijkt me toch vrij duidelijk wat dat betreft :+

    en die disconnect irriteerde me zo dat ik uberhaupt al geen bal meer raakte
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zuigt idd. Misschien een nieuw router nodig?
    En het is wel zo. Als je niet helemaal gefocused bent gaat het snel kut. Had dat gisteravond. Speelt dan echt niet lekker.

    Wel een lekkere run op Gulf met de tank
    Had echt een awesome heli kill met me RPG. Hij zat best hoog tussen A en B. Begon die op mij te schieten. Vol suppressed schiet ik die RPG nog net. En met 2% health over. Raak ik hem. :+
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die zag ik niet maar hoorde hem wel boven me gebeuren, liep toen vlak voor je :+

    mja ik kan wel een andere router aan gaan sluiten maar heb echt alles hier vast ingesteld en qua netwerk klopt t helemaal. Zie ook nergens iets bijzonders in de logs

    dhcp staat alleen aan op een los accespoint voor de wifi en de 360 staat in t DMZ van de firewall/router

    het is begonnen sinds afgelopen zaterdag mijn ziggo er een tijdje uit lag

    dus alles maar even resetten en hopen dat het vanzelf ophoud

    edit:// blijkbaar gebruikte ik nog niet overal google Open DNS , kijken of dat misschien helpt
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2013
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol ja we liepen van B naar A.
    Misschien idd even wachten en resetten de fout kan ook nog bij Ziggo liggen en moeten ze het nog ontdekken.
     
  12. Talska86

    Talska86 Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu nog een leuke clan :)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Is die Premium Edition een beetje de moeite waard? Ik las achter op het doosje vanmiddag dat alle uitbreidingen erin zitten?

    Ik wou alleen even weten of dat op meer dan twee discs is, zoals met het origineel?

    Morgen dan misschien wat games inleveren, anders donderdag, en dan die Premium edition halen als de antwoorden op mijn vragen naar tevredenheid zijn.

    Heb BF 3 gehad, maar het kon me toen niet echt bekoren. Imiddels is dat wel veranderd na Black Ops II en MOH warfighter. :emo:
     
  14. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is de deal eigenlijk met die Veteran medals? Die van BF3 kreeg je zeker rond de release van de game?
    Ik heb BC best veel gespeeld. BC2 minder maar heb daar geen medals van. :)
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bekijk even onze reactie op Tyrant zijn post een pagina terug. :)
    Je hebt 2 disc. Een met MP en HD texture update en de andere disc is SP.
    De expansions moet je gewoon downloaden. :)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gelezen. Als ik morgen tijd heb zal ik even wat games inleveren. Ik weet nog wel dat die HD textures meende ik op disc 2 stonden. Bij Warfighter was het precies andersom en kon je met disc 2 alleen de SP spelen. Dat gezeik met die discs ook, wat dat betreft blij dat nieuwe consoles voorlopig uitkomst bieden denk ik, wanneer ze komen. 8)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je alles gaat installeren neem dan wel even de tijd en zorg voor ruimte op je HDD. :+
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    idd, want het is als je de discs en alle dlc installeert + mp updates al meer dan 20GB

    En die medals krijg je als je BF games linked aan je EA account

    voor oudere (PC) games doe je dat met de product key

    en vvoor console games door je gamertag te linken aan je battlefield account
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Battlefield Veteran status 8 :cool:

    Heb alleen Modern Combat en Vietnam niet gespeeld.
     

Deel Deze Pagina