1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo ben met m'n squad weer van een server banned omdat ze verloren/te vaak dood gingen. Zo cheap dat ze je er dan vanaf knallen. Snap niet waarom ze gewoon een paar EA/Dice-servers hebben gehouden, de helft van de servers bestaat nu uit crappy 24/7 metro of 500% ticket servers met admins die hun 'powers' misbruiken.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    EA/Dice servers zijn er nog gewoon hoor :9, als je ze vind gelijk ff toevoegen bij Favorieten!
     
  3. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei het toch toen ze die DLC bekend maakte. 1 maandje te laat. Maar goed ik hou het nog wel even vol haha. Ik ben nu vooral mn vehicle gameplay aan het doen. Omdat ik waarschijnlijk volgende maand alleen maar infantry speel op de nieuwe DLC:p. Bijna alles unlocked by mn jets. Ben erg benieuwd naar de ecm jammer. Ik hoor verschillende verhalen daarover. IK heb nog steeds veel plezier met mn guide missle op mn jets :). En ik speel trouwens sinds vorig week met de m16a3. Nooit mee gespeeld tot nu haha. ik heb wat gemist :p. Maar ff eerlijk. Ik wil dat DICE een trailer van Armored Kill released als ze in juni die CQB DLC releasen :). Nieuwe tanks, ATV's, biggest map in BF history :eek:. Wanneer kwam die Armored Kill DLC uit ? Laatste vraag, wat denken jullie dat End Game gaat worden ?! Combinatie van CQB en armored kill ? Iets totaal nieuws ?
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Armored Kill komt in de herfst pas uit.
    Ik denk dat die allergrootste map alleen voor PC is en dat ie voor consoles flink word verkleind, want anders gaat het gewoon niet lekker werken.

    Ik hoop dat dat End Game een DLC word met maps in een speciale setting, dus bijvoorbeeld een map in een verlaten wijk (in bijvoorbeeld Amerika), een in de jungle (met regen) een in Siberië (met sneeuw) en een in de savanne/woestijn.
     
  5. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ben laatste tijd bijna alleen nog maar metro aan het doen ;)
    Heb een tijd met die m16a3 gespeeld en heb ondertussen 16 stars daarvan, zeer goede gun.
    Over die dlc's weet ik niet zoveel zie alles wel wat ze hier posten.
    En even een tip voor je LeeSpacey, gebruik af en toe wat enters dat leest stuk aangenamer :)
     
  6. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    haha sorry was vanaf mijn mobiel.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kan ik mn server ook verlengen voor hij afloopt? Hij loopt nml zondag af en dan ben ik niet thuis. Dus wil graag van tevoren even een paar maanden erbij kopen zodat mn vip's wel gewoon kunnen spelen :+

    kan het alleen nergens vinden
     
  8. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Schiet die niet in bursts? Vind ik soms niet lekker spelen, als het er op aan komt en ik heb iemand voor me wil ik gewoon knallen. :9
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Nee, dat is de M16A4.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Even for the record, de MP7 zuigt :+
     
  11. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Toch zijn er redelijk wat mensen die ik er mee zie spelen.
    Ik kom vanzelf bij dat wapen, ben namelijk met alle wapens 100 kills aan het halen voor die dog tags
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja ik ook, kan niet wachten tot ik extended mag op die MP7 heb.

    Heel raar maar volgens battlelog hebben zowel de MP7 als de UMP als range 'short' maar met de UMP maak ik veeeeeeeul makkelijker kills dan met de mp7
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Dat komt omdat de UMP een lagere fire rate heeft en een hogere damage, maar ze geven beide de meeste damage op short.
    Heb ook al Ext. mags op de MP7, echt een monstertje :).
     
  14. MurdaMert

    MurdaMert The Economist

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag je mortars in Bazaar gebruiiken?:p
     
  15. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja volgens mij wel, waarom niet?
    Je kan alleen niet op je spawn staan. Je moet ergens staan waar de enemy je gewoon kan neerschieten :+
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    naja zeg , doe ik zovveel moeite om jullie te switchen ga je in een andere squad :+

    edit:// extended mag is wel een wereld van verschil op de MP7, van 21 naar 41 kogels. Daarmee is het net een sPray90 :D
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2012
  17. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Haha ja sorry ik denk ga gewoon in andere squad met Rampage ;).
    Toen jij weg was zat ik op een gegeven moment gewoon met Rampage Antraxx en nog 2 andere in één squad dus met 5 man, beetje vaag.

    Het oefenen in de heli op onze eigen server kwam vanavond goed van pas. Paar leuke (snelle) kills gehaald :D
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat met 5 man in een squad was wel wazig inderdaad :9. Op Delphiki's server is mijn W/L server echt gigantisch volgens mij, elk potje win ik zowat. Zitten vaak ook dezelfde mensen bij zoals MADT NL, ExcellentVirus en verder wat mensen van hier zoals inDie en Rampage wat het toch wat toffer maakt.

    Speel sinds de laatste update alleen nog maar CQ terwijl ik daar Voor alleen maar Rush speelde :+. Vind CQ nu wel gaver, veel voertuigen battles maar Metro en Bazaar zijn ook nice met CQ. Alleen nu nog even wachten op de DLC...
     
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Jaa wtf.. ik zat vandaag ook in een squad met 5 man in een heel andere server.. zat al raar te kijken maar dit is toch geen officiele verandering?? (dus gewoon bug ofzo)
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gewoon een bug inderdaad.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina