[XOne] Battlefield 3 [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 1 nov 2012.

  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107


    [​IMG]


    [gb]BATTLEFIELD 3[/gb]

    Ontwikkelaar:
    Dice

    Uitgever:
    EA

    Genre:
    Shooter

    Platform(s):
    PC, Xbox 360, Playstation 3

    Spelers:
    Consoles Multiplayer: 24 man, PC Multiplayer: 64 man

    Releasedatum:
    Nu verkrijgbaar

    Officiële Website
    XBW Gamepage
    Battlelog


    [gb]Informatie=(/gb]

    [gb]DLC's[/gb]

    Na de release van Battlefield 3 is bekend gemaakt door EA dat er 5 DLC's komen met daarin mappen, voertuigen, wapens en nieuwe assignments.

    Back to Karkland
    [spoiler1]
    De ‘Back to Karkand‘ expansion bestaat uit drie nieuwe voertuigen, tien nieuwe wapens (deels vrij te spelen door opdrachten (achievements) te behalen), vijf nieuwe dogtags en vier klassieke Battlefield 2 mappen welke volledig opnieuw zijn ontworpen. Het pakket bevat de mappen ‘Strike at Karkand‘, ‘Wake Island‘, ‘Gulf of Oman‘ en ‘Sharqi Peninsula‘. Alle mappen zijn perfect gebalanceerd voor man-tot-man gevechten tot het zwaardere geschut als tanks en de F35 jet.
    ‘Wake Island‘ bevat veel water en door de unieke vorm zal deze map tactisch benaderd moeten worden. ‘Gulf of Oman‘ heeft een veelvoud aan omgevingen, aanmeren vanaf het water en stedelijke omgevingen voor snipers; voor elk wat wils. ‘Sharqi Peninsula‘ is puur stedelijk met zeer mooie uitkijkpunten voor snipers en enkele smalle doorwegen voor close quarter combat (CQC). ‘Strike at Karkand‘ bevat als laatste wederom een stedelijke omgeving met grote afstanden om te overbruggen. Deze map bevat locaties als een markt, maar ook grotten en de wegen zijn uitermate geschikt om je in een tank te verplaatsen.Naast deze vier nieuwe maps bevat deze expansion ook het klassieke speltype ‘Conquest Assault‘ uit Battlefield 2. In deze mode start één team met alle vlaggen terwijl het andere team moet proberen deze vlaggen te veroveren om spawnpunten te behouden en om als winnaar uit de bus te komen.

    [yt]xjTmieRMKjo&feature=channel&list=UL[/yt]
    [/spoiler1]

    Close Quaters
    [spoiler1]
    De ‘Close Quarters‘ expansion bestaat uit 10 nieuwe opdrachten, 10 nieuwe wapens (twee per klasse en twee universeel bruikbaar voor iedere klasse) en 4 nieuwe multiplayer mappen (Ziba Tower, Donya Fortress, Operation 925 en Scrapmetal). De mappen zijn alle vier speciaal ontworpen voor snelle actie, vlak voor je neus, maar ook de sniperfans komen aan hun trekken. Dit is gedaan door redelijk compacte mappen te maken met veel trappen, kamers, overwegen en onderdoorgangen daarnaast is er een gezonde afwisseling tussen lange gangen en overgangen via grote(re) open ruimten. Niet-voor-niets dat deze expansion dus Close Quarters heet. Elke map heeft zo haar eigen stijl; Operation 925 is een half afgerond kantoorpand (mét onderliggend parkeerdek) en is de grootste van de vier, Donya Fortress is een doolhof binnen een oud fort welke omgebouwd is tot een paleis. Veel kamers en blinde hoeken om rekening mee te houden. Ziba Tower bevat veel trappen en kent twee gespiegelde delen welke zich perfect lenen voor verticale oorlogsvoering. Als laatste hebben we Scrapmetal, met twee verlaten fabrieken met verschillende niveaus in hoogte en luchtbruggen om de afstanden te kunnen overbruggen tussen de twee locaties.Naast dit alles bevat ‘Close Quarters‘ óók nog eens 2 nieuwe multiplayer game modes genaamd ‘Conquest Domination‘ en ‘Gun Master‘.
    In Conquest Domination worden twee teams tegenover elkaar gezet met als doelstelling het aantal spawnpunten van de tegenstander tot nul te reduceren. Dit kan uiteraard door het maken van kills, maar er staan ook op drie strategische plaatsen een vlag opgesteld. Capture-the-flag met een twist dus.
    In Gun Master moet je zo snel mogelijk door alle aanwezige wapens heen levellen; je moet een vastgesteld aantal kills per wapen halen voordat je een volgend wapen mag gebruiken en zo moet je 17 levels door zien te komen. Je begint met een handpistool en werkt je weg door shotguns, assault-, en lichte machine geweren om via sniper-wapens te komen tot een mes om de definitieve kill te maken.

    [yt]s9N853JrG_0[/yt]
    [/spoiler1]

    Armored Kill
    [spoiler1]
    Wederom krijgen we ongeveer 1.5 GB aan Battlefield 3 data voorgeschoteld en krijgen we, naast nieuwe opdrachten (5 stuks) en Premium exclusive opdrachten (5 stuks) 5 nieuwe achievements/trophies in onze lijst erbij. Géén nieuwe wapens, maar wel nieuwe voertuigen, waaronder de Tank Destroyers, LAV, MBT en de AC-130 Gunship. Ook de ATV’s uit Bad Company 2 doen hun intrede. Ook nieuw zijn de mobiele artillerie voertuigen. Deze kunnen door één persoon worden bestuurd en bediend, maar zijn tijdens het bedienen dus wel extra kwetsbaar voor aanvallen. Op grote afstand kunnen ze enorme schade aanrichten aan tanks (gronddoelen), en ook aan vliegtuigen, maar richten kost je wel enige moeite om onder de knie te krijgen.Armored Kill kent één nieuwe multiplayer mode toevoeging, en wat voor één: Tank Superiority. Tank Superiority is een soort van close quarters voor tanks, waarbij het één vlag in het midden van de map plaatst. Het is dus van strategisch belang deze vlag voor je team te winnen, maar beide teams hebben de beschikking over een arsenaal aan tanks. Tevens zijn de nieuwe mappen, mét de nieuwe toevoegingen, óók gewoon in Conquest en Rush te spelen. De vier mappen zijn allemaal speciaal ontworpen voor deze grootschalige oorlogvoering, zelfs met de grootste map tot nu toe in Battlefield geschiedenis. Dan praten we over Bandar Desert. Deze map is écht gigantisch; een enorme kustlijn, infrastructuur, maar ook bergen, woestijn en stedelijke omgevingen. Enkele vlaggen op de map en voor je het weet heb je weer een potje van +30min online gespeeld. Alborz Mountain is de winterse map met een bevroren meer tussen met dennen bevolkte steile rotswanden met een groene vallei. Hier en daar loopt een weg, hard nodig om je zware geschut heel beneden te krijgen. Armored Shield doet je een beetje Bad Company 2 denken. Een redelijk plat, wijds platteland met enkele rotsen, elektriciteitsmasten en windmolens. Death Valley sluit de lijn met zijn nachtelijk scenario op een trein werf.

    [yt]wF8H1Wh-Brc[/yt]
    [/spoiler1]

    After Math
    [spoiler1]
    Zal de 4e DLC zijn en komt uit op 4 december.

    [yt]PcO5ajxGenc&feature=channel&list=UL[/yt]
    [/spoiler1]

    End Game
    [spoiler1]
    Zal de 5e DLC zijn en komt in maart uit, hier is nog niks over bekend
    [/spoiler1]

    [gb]Screenshots=(/gb]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [gb]Filmpjes=(/gb]

    [yt]2zw8SmsovJc[/yt]
     
  2. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    UNIQUE IN-GAME CONTENT

    Soldier Upgrade
    December, 2012

    Get even more unique personalization options for your multiplayer soldier. More detail will be added to this item closer to release.
    [​IMG]

    _____________________________________________

    Wat zal dit zijn? Staat op Battlelog > Premium
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2012
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Je weet dat IV voor 4 staat en dat we inmiddels al bij deel 8 zijn?:+.
     
  4. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe soldier upgrade is die crossbow toch ? en ik hoorde iets over een nieuw mes ?
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Antraxx: RT is rijden met dat ding hoor. LB is torch gebruiken.


    @leespacey: 10x equipment vernietigen? als je een piepje hoort, zit je in de buurt van een motion sensor. Spoor die even op en deploy je eod.

    Dan heb je soms ooknog van die mooie spawn beacons. Ook easy
     
  6. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vandaag ff klote met die eod bot. ik weet nog dat ik toen grote lol heb gehad met die eod bot kill. alleen die besturing van dat ding is zo kut.
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ohh wtf, was laat gister :+, zal wel even een mod pm'en

    Heb OP ook beetje aangepast btw
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sommige spawn points...
     
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik word echt gek van snipers.

    Vorig jaar in de eerste paar maanden van BF3 zaten ze allemaal stil, gezellig in hun hoekje aan het campen met een paar lekkere koekjes en wat chips er bij. De laatste paar weken/maanden valt het me op dat elke sniper ondertussen met een semi-auto sniper speelt met een HOLO/RDS/... scope (:emo::emo::emo:) er op.

    Wat een flauwekul.


    Dice zou echt eens server opties moeten aanbieden zodat je kunt kiezen welke wapens je wilt en niet.

    Ik heb het al eerder gezegd: ik zou er gerust voor willen betalen. :+



    Na de:
    1.tactical light
    2. USAS-12
    3. M26 dart
    4. mag de Semi-auto sniper met Holo scope ook toegevoegd worden als rage en mongolen wapen. _O_
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    1 op 1 ben je met een M417 of SKS meestal kansloos hoor, tenzij het tegen een noob is die niks raakt. Dit zijn gewoon wapens die je in de 2e linie gebruikt, IMO niet overpowered en kan me er ook niet aan ergeren.
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand je van dichtbij killt met een sks, dan kan hij dat zeker met een assault rifle of een carbine.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Pc kan dat geloof ik.
    Ik weet Igg wel dat zodra je een Kill met een nade, m320 of sniper maakt in servers waar dit. Jet mag, ga je dood of kick.
    Valt dis wel in te stellen.
    Nou moet ik zeggen dat ik op de CQ maps, ook op close range flink huis heb staan houden met de m417. Kwestie van goed mikken voornamelijk.
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Laatst bewerkt: 1 nov 2012
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Het is meestal 2 shots En voor iemand met een SKS/M417 het 2e schot lost kan je hem al dood hebben, en als je in je rug wordt geschoten ben je sws dood maakt niet uit welk wapen.
     
  15. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik speelde gister CQ maps en werd constant gepakt door een dude met m417. Ik schik me ook altijd kapot van die m417. (ik speel altijd met geluid lekker hard). Maar het is wel een beetje een mietjes gun. te makkelijk kan je kills halen als je er een rds of holo op zet.

    ligt het aan mij of is er een nog grotere groep admins bijgekomen die je snel kicken op cq maps als je als een baas bezig ben ? Voorheen werd ik misschien een keer per week gekicked omdat ik iedereen ownde. Maar nu is het bijna wel dagelijks. En dan kijk ik. En dan is in de enemy team een squad boven aan met 4 dudes 30+kills 3 of 4 deaths. allemaal assault. zijn echt van die pikkies jongen. cod nerdjes. Ik wil gewoon vette gameplay. geen nerd shit die als je te goed bent je kicken. zo flauw.

    ik vond altijd dat dat gedrag weinig te zien was in bf3. maar word steeds meer, of ligt het aan mij ?

    edit/ 9 van de 10 keer kan ik die sks nerdjes wel counteren. maar soms is het echt onmogelijk vooral als je op hardcore speelt.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2012
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ga ik niet mee akkoord, hangt echt af van de situatie. En om één of andere reden lukt het me soms niet om iemand neer te schieten ook al richt ik perfect en schiet mijn hele magazijn leeg. Blijkbaar was dit nu 8 keer het geval.
     
  17. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    met de M fucking 416 ja. dat is gewoon een assault rifle gozer :emo:

    en boeien dat er een sniper rondloopt met een holo of rds. Ik snap echt werkelijk waar niet waar mensen al die irritaties vandaan halen in dit spel.

    enige echt overpowerde is de USAS met frag rounds. Afgezien van dat is dit gewoon een goed gebalanceerd spel, maar mede door al dat gejank krijg je een hele waslijst aan patches van wapens bij elke update.
     
  19. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Excuse me? M416?


    [​IMG]

    [​IMG]


    En ik jank enkel over snipers, voor de rest was het voor mij in orde. Tanks mogen ze ook terug normaal maken.
     
  20. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    En btw. Die gozer is had zijn kills ook wel gemaakt zonder een M417 hoor!
     

Deel Deze Pagina