1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan met BF games niet online, als je ze download. Uiteraard is downloaden op de pc erg hot en makkelijk, maar hoe vaak ik hoor dat een PS3 of X360 omgebouwd is...

    Je kan wel singleplayer, maar ik vind het erg jammer dat ze zoveel tijd besteden aan de SP. Die tijd moeten ze in de MP stoppen en heel die SP vergeten. De Battlefield reeks moet het alleen hebben van de Multiplayer. In BF2 zat niet eens een singeplayer optie :thumbs:
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Leuke teaser, laat alleen veel "scripted" dingen zien.

    Ben erg tevreden over het geluid maar dat is zowat in elke Battlefield gewoon tip-top in orde :)

    Hoop alleen wel dat de actie gewoon iets sneller is als die in Bad Company 2. Don't get me wrong, ik vond BC2 echt een vette game maar het ontbrak ( voor mij ) gewoon aan "replay-value". Met COD weet je dat je veel mappen krijgt. Vaak 3 map-packs. Met Battlefield is dat altijd maar afvragen. Tuurlijk zijn die mappen groter in Battlefield ... maar na een maand of 3~4 heb je dat ook wel weer gezien.

    Ik hoop dat deze game goed uitpakt. Echt, want ik ben Black Ops nu wel zat.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bad Company 2 was daarin een stuk minder ja, maar dan mogen we hopen dat ze hetzelfde gaan doen als met Bad Company 1. Die was online gewoon teringgoed. Lekker een campertje snipertje uit zijn hol schieten met een tank van een kilometer afstand. :D
     
  4. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat hebben ze na de release wel aanpakt hoor, door de maanden heen komen er nog steeds nieuwe maps uit en bovendien hebben ze nog wat remakes gemaakt van maps uit de eerste bad company. Ik was in elk geval wel tevreden met het aantal maps en de diversiteit daarvan.
     
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ziet er echt heel goed uit, ben al blij als de consoles een beetje in de buurt komen.
    Helaas denk ik dat deze game niet voor mij word, teveel dingen zullen me ergeren.
    Te veel lopen, te weinig gun on gun actie, te veel focus op voertuigen, gebouwen die kunnen instorten, als het mikken en bewegen hetzelfde is als BF:BC2(unresponsive, traag) dan is het nog eeen minpunt. Te grote mappen etc etc. Game zal ongetwijfeld geweldig worden voor mensen die de bovengenoemde dingen wel tof vinden, ikzelf houd van kleine mappen, weinig spelers, vloeiend mikken en bewegen.
     
  6. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Dan ben je meer een CoD man in mijn ogen. Ik heb de vorige games vooral afgewisseld (CoD en Battlefield) maar ik ben toch meer een battlefield man. Het blijven echter totaal verschillende games. Ik moet wel zeggen dat de speler in de demo vrij vloeiend speelde maar dat kan ook zo zijn omdat het om de pc versie gaat.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik ben beide. Battlefield is gewoon vet. Tanks, vliegtuigen en helikopters om je team-maten af te droppen.

    K'vond dat Bad Company 2 een hele vette game was ... Ik hou meer van vernieuwing. Map-Pack, Gun-Pack DLC, noem maar op. Vond het alleen matig dat sommige mappen alleen werden gewijzigd voor bepaalde game-types.

    Maar Bad Company 2 is kleiner dan Battlefield. Als jullie me begrijpen. Battlefield 2 was ook groot ... Battlefield 1942 had gewoon een kei-groot aanbod. Here's hoping dat BF3 weer lekker ouderwets word ... maar wel iets sneller dan BC2. LOL!
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Everything you see on screen, will be the same on all platforms

    Dan ben ik eeeeeeerg benieuwd!!!!


    [gt]711178[/gt]
     
  9. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    misschien een pagina terug kijken voordat je wat post ?
    er worden echt vaak dingen dubbel gepost hier :{
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Oh .....ok. Het gebeurd me echter niet vrij vaak, dus ik maak me er niet druk om verder. En niet zo gek dat ik het gemist heb, aangezien het inderdaad zoals jij al zegt op de vorige pagina staat. Ik ga niet in elke thread elke keer paginas terug.
     
  11. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja het viel me op. Zit me namelijk beetje te vervelen op stage ;).
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Lol ok. :)


    De beelden doen me trouwens ook heeeeeel erg aan Rainbow Six denken, en daaaamn..stel je Rainbow Six eens voor met dit soort graphics en animaties _O_
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zegt hij; Everything you see on screen, will feel the same on all platforms.

    Deze game wil ik gaan spelen op de opvolger van mijn pc :cool:
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Klopt...my bad.
     
  15. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat laatste wat je zegt is wel zo inderdaad. Ik vind die ietwat logge besturing op zich wel lekker maar als de gameplay in de trailer ziet dan lijkt het iets sneller te zijn. Ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Ik heb Medal of Honour niet gespeeld maar hoe was die qua besturing?
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Medal of Honor MP vond ik heeeerlijk qua besturing (richten/schieten enz lopen) MoH was duidelijk sneller maar toch 'realistische' bewegingen. BC2 voelt logger (in een goede manier) en zwaarder aan. MoH dus lichtvoetiger. Daarbij komt dat MoH veel kleinere maps had, geen ballistics (want maps klein dus niet echt nodig) dus MoH speelde ook veel sneller.

    Ik denk/hoop niet dat BF3 die MoH kant op gaat. Is niet nodig voor BF3. Wat mij betreft mag het 'massief' aanvoelen.

    Btw, de animaties in de video doet me ook denken aan Vegas, waarschijnlijk omdat ze op precies dezelfde manier een 'room' binnengaan:)
     
  17. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Medal of Honor is de mislukte baby in het huwelijk tussen papa BC2 en mama COD.

    Het heeft helaas veel dingen van mama COD geerft.. Killstreaks, Veel te kleine maps "Action oriented maps"
    Alles om de familie van mama COD tevreden te houden

    Ook van papa BC2 zijn er wat dingen te herkenen, het geluid en het gebruik van servers bijvoorbeeld.

    Al met al, je hebt niks gemist.
    En ja ik heb Medal of Honor ook (beta van Battlefield 3 zat erbij \o/) Moest die beta gewoon hebben:emo:

    Nog wat Pics van lichteffecten FB2:
    http://www.videogameszone.de/Battle...ie/1498036/#?a_id=814568&g_id=-1&i_id=1498035
    Zou wel vet zijn als dat ook in de multiplayer maps zo zit :)
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
  18. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe Moh was wel grappig, maar had er wel wat meer van verwacht.

    Die spawnpunten daar maakte het als een eerste klas mislukking.
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    100 uur online gespeeld. Weinig mis mee. Hard om hard, basic om basic geen overbodige CoD zooi, geen overbodig vehicle gekloot ... je moest ff weten hoe weg te komen van een spawn als je team werd ingemaakt, maar dan had je al een bagger team, want je liet je inmaken.

    Er wordt veel te snel gezegd dat MoH MP bagger is, ik denk dat de meeste gamers bagger waren, verwend door CoD en lui geworden door BC2 (beetje uit een Heli lopen massakillen enz pfff lol, be a man, speel Sector Control, praten we verder:))

    Maar goed we hebben het hier over BF3 (maar ik heb er een hekel aan als mensen een game afmaken die ik toevallig wel goed vind, ik ga echt niet tegen mijn zin 100 uur zoiets spelen, dan zit er heus wel meer in dan er op het eerste gezicht lijkt)
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Jij bent gewoon de uitzondering die de regel bevestigd want MoH is niet voor niets nu al zo dood als een pier :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina