1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg sowieso al nice :thumbs:
     
  2. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Bedankt Dulle, toegevoegd aan startpost. Ziet er idd zeer vet uit! Al kun je moeilijk zien of dit zegmaar tussenfilmpjes zijn of daadwerkelijke gameplay, misschien dat rennen in het steegje wel echt is..
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik hooooooooop dat het 360 footage is, maar dat is vast niet het geval. Als het wel zo is...OMFG x 100000000000!!!!
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ziet er sowieso gruwelijk uit! :thumbs:
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    geloof me maar dat dit de PC versie is/was , vaak is het zo met screenshots e.d dat ze de PC versie laten zien.

    Jammer dat deze game niet op een nieuwe console uitkomt die gewoon net zoveel kan als de PC.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Maak jij die dan even?

    Als je nu een nieuwe console uitbrengt is hij over een half jaartje al out-dated qua specs.
     
  7. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    half jaar is wel erg overdreven man !

    maar nu na 5 jaar haal je gewoon niet meer de standaard die er op deze dagen te halen valt.
    maar het jammere is dat de console versies gewoon erg tuned down gaan worden , qua aantal max spelers , qua maps groote , qua graphics.

    Gewoon heel erg jammer want ik speel graag ook met een controller
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    We weten nog niks zeker. Ik kan me een artikel herinneren waar Dice iets zei van 'Als mensen BC3 straks zien, denken ze dat ze op een nieuwe next gen console spelen' ...dat hoeft niet te betekenen dat dit console footage is,maar het kan zeker wel. Hoewel het wel krankzinnig mooi is....volgende week is de GDC er , ongetwijfeld meer info.
     
  9. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Aangezien ik een pc heb staan thuis die alleen css lekker draait word het voor mij toch echt spelen op me 360 :)
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En trouwens, toen ze voor het eerst die indrukwekkende BC2 beelden lieten zien, waren dat niet console beelden? Niet dat dat persé iets zegt maar toch :D
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ! ik hoop het alleen maar dat t nog mooi word voor de 360.

    Feit is wel dat er "maar" max 24 spelers komen voor de console dus dat echt grootschalige BF zoals ze altijd waren op de pc iig dan niet op deze consoles komen.
    En dat vind ik toch best jammer, ik heb wel een pc die deze game hoogwaarschijnlijk in full-hd en max kan draaien , maar ik hou zo van mn 360 :9
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik denk zelf dat 64 echt zwaaaaar overkill is, ik vind het niet zo'n ramp dat het max 24 spelers gaat worden. :D
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar 16 vs 16 zou wel moeten kunnen.
     
  14. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Grote mappen vindt ik wel vet maar er moeten wel genoeg voertuigen inzitten... Bijvoorbeeld bij BC2 (demo), toen had ik me xbox nog niet zo lang en ik was altijd een pc gamer dus echt kills halen had ik moeite mee. En als je in het begin van de match iedereen die voertuigen voor je neus weg kapen is het echt niet vet om elke keer weer zo'n pokke eind te lopen om toch alleen maar dood te gaan..

    Heb ondertussen wel wat skills gekregen :D
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet echt BC2 weer eens wat vaker gaan doen, te vaak grijpen ik en m'n vrienden naar COD omdat het zo lekker makkelijk wegspeelt maar ik begin de laatste tijd echt te merken dat ik COD-moe begin te worden, shooter moe zou ik bijna willen zeggen maar toch niet helemaal want ik kijk erg uit naar Crysis 2, Brink en ga zo maar door.
     
  16. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Holy shit... als mijn PC dit maar kan draaien en anders maar voor de 360 kopen.

    Lol wel nice gedaan!

     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2011
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328


    Deze franchise heeft gewoon een dosis snelle actie nodig. Dat ontbrak gewoon erg in Bad Company 2.

    Ik heb VEEL-HEEL-VEEL Battlefield gespeeld, dat was gewoon constant knallen en actie. Heerlijk.
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    BC2 bevatte anders heel veel actie....
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Maar niet snel genoeg voor de CoD fanboy ;)
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De oude BF's speelden wat vlotter inderdaad, maar voor mij gevoel zat daar wel veel meer reistijd in vergeleken met BFBC 1 en 2
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina