1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ga waarschijnlijk maar een Q6600 en een 4850 erbij kopen, of een 4870 1GB. Hopelijk draait het dan wel fatsoenlijk op low, dan kan ik deze PC ook nog weer een jaartje of misschien zelfs wel 2 draaiende houden.

    Vandaag nog even geprobeerd, alles op low op 1920x1080 en 20 fps gemiddeld volgens fraps. Als ik hem op 1440x900 zet is het 30 fps met uitschieters naar 40, maar nog steeds niet super dus. De GPU kan het simpelweg niet bijbenen, dus hopen dat Nvidia nog de nodige optimalisaties eroverheen kan gooien. Heb zelf al wel de beta drivers erop.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2011
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dat is wel fucked up. Misschien toch maar m'n pre-order cancellen dan...
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben gister trouwens al een lvl 43 tegen gekomen8)
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Wut 8)
     
  5. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikke een dude die een bronze vogelachtig iets had zonder een getal er bij :confused:
    Laatste rank of zo? Of iemand van DICE
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat ben ik ook tegen gekomen maar die had er 3 bij staan.
    Ook ben ik iemand met de tag BattlefieldBeta tegen gekomen. Medewerker?
    Hope so, heb m 2x geknifed en nog 3 keer gekilled.

    Over knifen gesproken, valt me op dat ik pas 2/3 keer geknifed ben en t zelf ook pas 1 keer gedaan heb.
    De gameplay nodigt het ook helemaal niet uit imo.
    I like!
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Moet ik er wel bij zeggen dat ik gehoord heb dat de low die in de beta zit niet echt low is maar medium. Sowieso zou ik de perfomance in een beta niet gaan gebruiken als maatstaaf om iets wel of niet te kopen, want het kan alleen nog maar in positieve zin gaan veranderen. Als ik het zo heb bekeken lijkt het erop dat de videokaart het niet goed trekt, dus het is goed mogelijk dat ie het op low wel beter gaat doen. Ik heb het spel sowieso al ge pre-ordered, dus ik kan het je destijds ook laten weten hoe de final release draait ;)

    Komt omdat het knifing systeem echt kut is. Als je iemand van voren knifed is hij niet in 1x dood oftewel hij gaat jou killen voor jij hem, en je krijgt ook nog eens geen dogtag als het van voren is. Knife je wel iemand van achteren duurt de animatie een seconde of 2-3 en in die tijd moet hij stil blijven staan, oftewel dat lukt ook bijna nooit :x
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat? ;)

    De PC versie van deze game is zoveel meer genieten! Voelt ook veel minder buggy aan dan de console versie :)
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Klopt helemaal, knifen suckt gewoon. In BC vond ik het echt tof om te doen, en o.a om dogtags te collecten. Ik werd ook altijd gek als ik werd geknifed, en wilde degene dan sowieso 1x terugknifen, vooral als zo'n kutje in de 'killcam' ging teabaggen. :+
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Kan aan mij liggen, maar volgens mij gaan ze never nooit meer alle bugs er voor de release uitkrijgen, rekening houdend met dat het spel waarschijnlijk 2 weken voor de release gold moet gaan ivm drukken van dvd's en verzenden. Of ze moeten intern al een build hebben waar veel bugs al uitgehaald zijn, is natuurlijk goed mogelijk.

    Precies, in BC1/2 was het echt heerlijk. Jammer dat ze het weer nodig vonden om dat te veranderen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2011
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit schijnt een oude build te zijn en dat grotendeel v/d bugs eruit zijn.
    Maar ik moet zeggen, ik ben totaal geen storende bugs tegen gekomen tot nu toe...

    En wat het knifen betreft als je gewoon iemand goed in de rug raakt begint die animatie en die valt niet te stoppen geloof ik.
    En daarnaast vind ik het totaal niet storend. Laat dat knifen maar zitten. Toch alleen maar irritant.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben altijd tegen het hacken van dit soort dingen maar ik moet zeggen dat dit wel gunstig uit kan pakken...
    Nu is dus bekend dat het mogelijk is om met zoveel te spelen, misschien als de community beetje gaat bitchen dat Dice/EA wel een paar servers toestaat waar met 128 man gespeeld gaat worden!:D
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Met 128 man op die map? Nee dank je :+.
     
  14. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral in het metro systeem is het dan volgens mij spawn dood spawn dood spawn dood :F:
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat is het buiten met 32 man al :+

    Nee, ik vind 32 man genoeg, voor mij hoeft 128 niet echt. Hoewel het wel geinig kan zijn op zijn tijd.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Maar op andere maps zoals Caspian Border kan het wel leuk zijn :)
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies. Gaat er meer op dat het wel gewoon mogelijk is!
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    True, maar dan moeten er wel wat meer voertuigen zijn.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Er is weer één Caspian Border server online, wie weet :+
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    idd , zie het ja.

    Het zou toch echt niet zo zijn/worden dat ze ons helemaal caspian border laten spelen.

    Kan het me gewoon niet voorstellen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina