1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gewoon van de hele game omdat er toch behoorlijk wat bugs inzitten.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De game heeft zoveel problemen dat het in de eerste weken voor sommige niet eens speelbaar is. Grootste problemen zijn opgelost maar er blijft nog heel veel werk over. Dice kon het zelf niet verhelpen en heeft hulp van onder andere Rockstar in moeten schakelen om sommige problemen op te lossen.

    De reden? De game was nog lang niet af maar 'Betafield' moest en zou voor CoD Ghosts gereleased worden...
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Belangrijkste tip die ik je kan geven is loop niet met oogkleppen op. Je kan zoveel oppikken met alleen maar kijken wat er gebeurd om je heen in het level en constant je minimap in de gaten houden en op geluid spelen (schreeuwen van teammates etc) Scheelt je zoveel deaths en levert zoveel meer kills op. Dit was altijd zo lijstje bij BF3 en geldt natuurlijk ook bij BF4. Reaction time hoort daar ook nog bij maar dat is logisch bij shooters.

    Map knowledge (knowing the hot/safe zones)
    Radar (simply knowing enemy locations, incoming danger)
    Flow (movements, deaths, battle visuals/sounds from around you)
    Communication (player to player announcements)

    Klinkt heel logisch maar valt me altijd op hoeveel teammates gewoon niet logisch nadenken.

    Bijvoorbeeld een paar dagen geleden op Zavod.

    [​IMG]

    Mijn team spawnde aan de rechterkant van de map. Dus "onze" vlaggen zijn A en B. Team deed het niet zo goed. C en D werd om gevochten maar waren we toch een beetje aan het verliezen. Ik was bij B bezig want die werd ook aangevallen. Uiteindelijk pakte we die vlag met wat teammates. Maar ondertussen pakte de tegenstander C en D. Dus zij hadden F, E, D en C. Dus dan weet je dat ze echt met ze allen richting B gaan komen vanuit C en D. Maar wat doen dan een paar teammates die rennen gewoon blind naar D toe vanuit B en net als in het open gedeelte zijn komt de tegenstander naar buiten. Dus mijn teammates worden gewoon makkelijk gekilled. Paar squad mates en ik blijven juist wat achter tussen de rotsen (groene gedeelte tussen B en D) want we wisten dat ze gingen komen en stelde ons verdedigend op en hebben zo een extra voordeel. Extra cover en we kunnen iedereen aan zien komen. Uiteindelijk pakte ik er 5 die probeerde over te steken en mijn squad mates ook een paar. Hielden die push tegen van hun en staken toen over naar D om die te cappen.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2014
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik race in zo'n geval altijd met een grote boog direct naar F :+
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is alleen probleem als je geen quad hebt. Want als zij D en C hebben spawnen ze zeg maar aan de buitenkant van C en D waar jij dan net bent. :)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    te voet als het moet :+ Buiten om bij C dan want bij D spawn je inderdaad zowat tot aan de rand van de map. (zijn die spawns groter op next gen dan op 360? dat gevoel heb ik wel. Dat je nog verder weg kan spawnen als je op een vlag spawnt) Ik volg je punt helemaal maar in zo'n geval moet er ook altijd gezorgd worden dat zij niet alles 1 kant op kunnen focussen

    zolang er maar aan 1 kant gevochten word heb je veel te veel kans dat je in de verdrukking blijft zitten
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat snap ik maar toen wij B pakte toen pakte zij ook net C en D. Dus echt tijd om over de weg naar de C kant te rennen en dan via de buitenkant te gaan was er niet echt. Want zij kwamen bijna naar buiten en grote kans dat je dan gewoon wordt neergeknald zoals mijn teammates. :)
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hmm ja dan zit je een beetje klem. Dan zou ik buiten om D gaan en een keer of 5 sneuvelen voor de moeite :+. Maar onder druk toch altijd voor de achterste vlag gaan
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat gebeurde ook nadat we de push hadden tegengehouden. Maar op dat moment was er niks anders te doen dan die eerste push van 10,12 man tegen te houden. Die rotsen blijven wel awesome btw. Heerlijk om te verdedigen. Je ziet alles en zij zien alleen een hoofd als ze je zien.
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Thx,... wordt enkel maar enthousiaster!! Heb er veel zin in, maar zal ook eerst even gaan oefenen op het test-eiland om alles een beetje onder de knie te krijgen.
    Inmiddels ook duidelijk dat het spotten erg handig is en nog relatief veel punten oplevert ook. *)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kijk vooral op je map, blindside je tegenstanders.

    Vriend van me kwam spelen diemsltidj alleen CoD speelde. Liep constant met zijn rug in hun gezichtveld. Ik zeg tegen hem "zie je die niet" waarop hij reageerde "nee hoe kon ik die nou zien".

    Gebruik je map! Leer waar de tegenstanders vandaan gaan komen. Kijk ook achter je, want je tegenstander probeert ook jou te blindsiden!
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Thx
    Ga straks maar eens goed opletten, heb iig ook al veel gameplay filmpjes gekeken. Steek er iig al iets van op, het is een stuk complexer dan COD.
     
  13. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Lol, deze game begint steeds meer op Halo te lijken. Na al enkel haatmails te hebben ontvangen, kreeg ik vandaag ook al een claninvite binnen. Kennelijk speuren ze battlelog af naar goeie stats, want ze hadden mijn stats bekeken en hadden op basis daarvan een berichtje gestuurd. Het moet niet gekker worden.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Op de PC kan je gewoon typen tijdens de game dus dan heb je direct gezeik, ik stook het soms ook even lekker op :+
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    Kertz is gameplay designer bij DICE.
     
  16. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Nu hopen dat ze de DMR´s niet teveel buffen. Altijd al een hekel gehad aan die dingen.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap niet echt waarom ze de damage model veranderd hebben. Was prima in BF3. :)
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Rebalance kan sowieso wel wachten tot we feature compleet zijn en alles werkt
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja die MBT law mag van mij wel zo snel mogelijk generfed worden. Heeft compleet het tanken minder leuk gemaakt. Te snelle reload, fire and forget wapen en de active protection kan de MBT law niet tegenhouden om een of andere reden.
     
  20. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Laat ze eerst second assault maar eens heel snel naar de ps4 en pc brengen. Belachelijk dat de DLC al anderhalve maand uit is op de xbone en er nog 0.0 over een pc/ps4 release is gemeld.
     

Deel Deze Pagina