1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Drone Strike (working title btw) gaat idd een beetje zoals B2K worden.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus de game zou dan nog vóór de release van de nieuwe Xbox en PS4 komen? Lijkt er wel op.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ook wel slim aangezien COD altijd in de eerste of tweede week van november wordt gereleased.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Rumor – Alleged Battlefield 4 Survey Asks About DLC, Dinosaurs, Naval Combat, Map Remakes, and More

     
  6. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Teamen vs dino's zou ik echt vet vinden, wel met leukere wapens dan enkel een cross bow.

    Betreffende de ranks mag iedereen van 0 beginnen, geen zin om opnieuw idioten te zien met rank 100's. Ik irriteer me er nu al mateloos aan.



    Ik hoop ook dat ze leren hoe ze maps moeten ontwikkelen zonder spawn camping, zonder dat mensen je heli/jet stelen etc. Minder gekut, realistische gameplay, geen snipers met holo scopes want zoiets zie je IRL ook niet.


    En dan wil ook een een hardcore map zonder het spot systeem (want zelfs bij hardcore no map werkt het nog en kun je zo mensen spotten).
     
  7. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield en dinos vind ik echt een kinderachtige toevoeging. Als ik zo de single player trailer zie is dit totaal niet een game waar dinos in zitten. En als dat uiteindelijk wel zo is, dan vind ik dat echt fkn triest.

    Battlefield doet jaren zn best om een semi realistische shooter te zijn en dan zouden ze nu komen met een dino mode ? Als je dat echt leuk vind ben je een pikkie hoor, sorry dat ik het zeg.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk gewoon dat DICE aan het doorgaan is met het trollen. Gaat er toch nooit inkomen maar ze spelen gewoon even mee. :)
     
  9. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, maar ik snap niet waarom battlefield fans doen alsof het zo cool is. Of alsof ze het echt willen. Een dino mode doet me denken aan zombies mode uit CoD. Battlefield fans willen zich toch altijd zo graag onderscheiden van CoD ? pfff wat een kutjes
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Probeer de laatste tijd vaker Support te spelen. Maar na een tijdje switch ik altijd weer naar Engineer of Assault. Recon en Support voegen gewoon echt te weinig toe om iets anders dan Assault en Engineer te spelen imo. Hoop at DICE ze wat boeiender kan maken in BF4. C4 wat verder kunnen gooien en wat accurater wapens voor Support zal al een prima stap zijn. En ik hoop echt dat ze random bullet deviation eruit halen in BF4. Supression gewoon is goed maar die deviation crap slaat echt nergens op imo.
     
  11. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Speel de laatste potjes Recon met een UMP45, kan je best wel leuke dingen doen hoor :) Spawn Beacon in een gebouw zetten en je team kan er zo in zonder rond te zweven in een parachute.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Is er al iets bekend over de beta?
    Heb hier MOH nog liggen waar die bij zit:+
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dan ben je nog steeds limited tot alleen close quarters. Zeker met de UMP die na 8 meter zijn damage zo snel verliest. Tuurlijk iedere class kan op een gegeven moment goed zijn. Maar Battlefield zit zo in elkaar dat je veel mix hebt van gevechten. En je met Assault en Engineer eigenlijk veel meer ruimte hebt om je aan te passen. :)
     
  14. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Das wel zo, met Assault en Engineer heb je wapens die zowel op korte en lange afstanden goed zijn. Daar ben je met Recon in de minderheid en met Support aan het slungelen met het herladen/tripod/onhandig
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    support is héérlijk om te verdedigen hoor :) Tripod neer en knallen!
     
  16. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24

    Support vind ik best bruikbaar. Hangt af van de maps natuurlijk, soms moet men wel eens een tank opblazen.

    Zou inderdaad leuker zijn dat er enkele nauwkeurige wapens komen maar dan is het meer een assault klasse met C4. Echt kut wanneer ik met de M27/L8xxx schiet en al mijn kogels gaan er naast ook al schiet ik in bursts. Dan mis ik wapens zoals de AUG/ACWR/M16 wel. :9
     
  17. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt er natuurlijk ook heel erg aan wat voor gameplay je wilt op dat moment. Ik heb een periode gehad, vlak na release, dat ik alleen maar met mn sniper rond liep. Ik vond sniperen zo mooi in het begin. En als jij jezelf er dan op instelt dat je sniper bent en die rol aan neemt dan kan je er dik mee in de plus komen. Precies zelfde met de support class. Zoals hier boven genoemd is het perfect om mee te verdedigen. Op metro, als je mazzel hebt kan je zo een hele flank dicht houden in je eentje. Mijn 30 kills killstreak komt door dat ik met een bipod bij metro op die trein blokkade lag vlak bij de spawn.

    Daarna had ik mn rush periode. En toen gebruikte ik weer meer assault en engineer.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar dat is op Metro of Bazaar maar dat is het wel waar het nuttig is imo.
    L86 en M27 zijn idd wel een beetje assault wapens maar komen niet hoger dan 750rpm en hebben nog steeds meer spread dan een Engineer wapen. Dus dan verlies je meestal nog steeds ieder gevecht.
    C4 is wel oke soms. Maar als je een tank kan opblazen met C4 is de tegenstander die in de tank zit toch al niet zo goed. Meeste tanks hebben proxy en een degelijk gunner en dan ben je gewoon de lul met C4. Dan kan je beter een RPG erop schieten en als je toch toevallig dichtbij bent een repair tool gebruiken die hem binnen paar seconden kapot maakt.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind de UMP niet onder doen voor de reguliere engineer wapens, sterker nog ik maak voor mn gevoel met de UMP makkelijker kills op afstand

    Maar ze mogen idd voor BF4 de klasse indeling wel weer even goed onder de loep nemen

    Misschien deels terug naar BFBC waar de LMG klasse ook de medpacks had. Dan trek je support wat meer naar de frontlinie en voorkom je een beetje de heal-trains van assaults zoals je die nu wel eens ziet
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Gelukkig hebebn ze niet altijd een gunner. Op hardcore maps is het trouwens echt te makkelijk wanneer je ze juist flanked omdat ze zo'n beperkt zicht hebben.

    Maar goed het hangt van zoveel dingen af, je team, map, ...
     

Deel Deze Pagina