1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Onzin. Met de Magnum maak ik meer en makkelijker kills.
     
  2. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    ik blijf er bij: Battlefield 4 op de 360 is een stuk makkelijker dan op de one
     
  3. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    zit dan ook wel een aardig verschil in imo , alleen de 64man al ..
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik weet niet of de Deagle nu zo goed is, maar die gozer kan in ieder geval extreem goed schieten. Ik betwijfel of je zulke streaks kan maken met een controller in plaats van met je muis.

    Op de PS4 zitten over het algemeen ook (veel) slechtere spelers dan op de X1 viel mij ook op.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh zeg dat nou niet.. :+
     
  6. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Lol
     
  7. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Je 'mag' het inderdaad niet zeggen maar ook ik ervaar hetzelfde als Ypuh.

    Op de ps4 is het standaard dat je mensen tegenkomt die niet spelen, of geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Uiteraard zijn er op de x1 ook noobs maar het percentage ervan ligt beduidend lager.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik had dat gevoel op de 360 <> PS3 eerlijk gezegd sterker.

    Op de PS4 zie ik volgens mij meer goeie squads (en uberhaupt meer clan tags) dan destijds op de PS3

    Geen idee hoe het zich verhoud tot de X1 want die heb ik nog niet :+ Maar ik merk in BF4 niet zo'n groot verschil in niveau tussen 360 en PS4 als destijds in BF3 tussen 360 en PS3

    Daar was het echt opvallend hoeveel casual spelers je op de ps3 had en hoe relatief veel serieuzere shooter fanaten op de 360
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    De PS4 verkoopt ook 3 keer zoveel als de One dus veel grotere kans op noobs :+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet iedereen speelt BF4. ;)
    Max wat ik gezien heb van beide op BF4 stats is 43.000 Xbox One en 58.000 PS4.
    Daarnaast staat de Xbox One op 5 miljoen en de PS4 op 8.5. Maar dat is een andere discussie. ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2014
  11. Team Revolution

    Team Revolution New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Team Revolution zoekt leden voor bf4 op de Xbox ONE als je wilt joinen stuur een bericht mijn gamertag is JS SvenRecon NL.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ben ik het wel mee eens hoor. Dat was op de vorige console ook het geval. Al heb ik wel het idee dat het verschil nu minder is. Maar in mijn optiek zijn de spelers op de X1 beter dan op de PS4.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Mag best gezegd worden hoor.

    Vind het ook wel logisch als je bedenkt dat de 360 echt een shooter console was.

    Verschil zal inderdaad wel kleiner zijn op de PS4, aangezien er toch een hoop overgestapt zijn (zowat mijn hele vaste BF4 team waren 360 MP gamers).
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Komt denk ik ook omdat XBL geld koste en de meeste kinderen en casual gamers toen voor PS3 gingen omdat het gratis was. Hoorde dat argument van de meeste mensen die toen een PS3.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nondeju wat ging dat hard net... Arm enemy team :lol:
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat was een echte afslachting inderdaad.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Vind potjes waar je met 500+ tickets wint nooit leuk. Wissel dan meestel wel van server :+
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik switch dan meestal kant als het kan. Of de tegenstander is gewoon slecht of ze gaan niet voor objectives. Als ze slecht zijn wil ik nog wel eens team switchen. Als ze niet voor objectives gaan heeft het weinig zin.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    O, slecht waren ze niet. Ze werden gewoon compleet weggevaagd van elk punt wat ze in bezit hadden :+

    EDIT
    Het is ook gewoon een geweldige game om te spelen. Op de Dragon's Teeth mappen heb je inderdaad veel kill-trading maar buiten dat spelen ze gewoon lekker. Hou wel van een stel goeie infantry-based mappen.

    Gisteren met Hybrid, Rivanov, Ypuh, ProHipStar en een stel andere echt hard geowned. Alleen was iemand constant bezig (ik maar even! :+) om met een buggy van A naar F te vliegen.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2014
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga vanmiddag wel weer een paar potjes spelen. Met 7-8 man in een party had het enemy team weinig in te brengen inderdaad :+.
     

Deel Deze Pagina