1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    omdat battlefield hoort met zoveel man. Metro en seines moet je niet met 64 willen spelen nee :+ elke keer opgewacht worden in die gangetjes en honderden granaten alle kanten op no thanks, maar AK heb ik niet eens en bij BF3 heb ik al vaak zat dat het gewoon te saai is met 12 tegen 12. Je moet namelijk uitgaan dan hooguit de helft ook daadwerkelijk voor de overwinning speelt (max). De rest wilt zijn challenge halen, geilen op zijn helicoptertje of ergens snipen achterin de map.
     
  2. Talska86

    Talska86 Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nog wel effe BF3 :) Veel geld gekost ook.
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb net na de zomer voor 30 euro BF3 premium edition (voor pc, maar console was volgens mij toen zelfde prijs daar) gekocht bij de MM. De game was daar los 35 euro ofzo en premium los ook zoiets. Zal wel foutje zijn geweest, maar ik vond het wel prima. :p
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Lol ik zag gisteren dat ik al een maand (dus 30 dagen) BF3 achter elkaar heb gespeeld! :+ Nog nooit voorgekomen dat ik een game zoveel speel, oftewel BF4 word ook zeker weer het geld waard!
     
  5. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    We hadden het toch over BF4 ? Nieuwe maps = mogelijkheid tot hoger aantal spelers per map. Al zou je nu 64 players hebben met BF4 zou ik daar wel genoegen mee nemen hoor. Maar waarom hetzelfde aantal behouden wat NU AL mogelijk is op PC ? Hoevaak hoor je niet dat 64 players toch wel erg cool is ? Ik mis soms die enorme battles die ik ken uit bijv planetside. Wat word het aantal spelers op PC dan btw ? Ik heb BF3 van release gespeeld, en ik speel het nu nog bijna elke dag. Geen enkele game heeft me tot nu toe zo bezig gehouden. Je zou bijna kunnen zeggen dat het een sandbox shooter is met objectives, met meer variable / replay value dan CoD. Bijv, een avondje sniperen, of een middagje CQ DLC, ga zo maar door. Een avondje sniperen in BF3 is heel anders dan een avondje sniperen in CoD. Toch ? De mogelijkheden voor BF4 zijn enorm in mijn mening.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2013
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dus dit jaar geen BF game, dat is best verrassend nieuws i'd say, niet verwacht.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Huh hoe kom je daar nu bij? :D
     
  8. Talska86

    Talska86 Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    BF3 is nog lang niet uitgespeeld. :)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh dit bedoel je?

    Denk dat wel een Planetside 2 achtige Battlefield gaan krijgen.
    Maar 4 komt wel nog gewoon. En dit word gewoon een nieuwe franchise in de Battlefield wereld.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Als ik het artikel op VG247 lees, dan lijkt het dat we geen BF4 krijgen dit jaar, of zie ik het verkeerd?

     
  11. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield 4 wordt dit jaar verwacht.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als het BF4 was geweest hadden ze dat wel gezegd. Dit gaat gewoon een nieuwe franchise worden denk ik. :)
     
  13. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed begrijp, is er ook gisteravond tijdens die meeting verteld dat over ongeveer 90 dagen er een BF4 aangekondiging komt. Ergens in april.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooi. Na Endgame dus. Wat logisch is. :)
    Btw je had wel gelijk over Conquest flags in Air Superiority.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Meer info

     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    next-gen battlefield yeeeeeeeeuh

    next year boooooooooooh
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij zij het twee berichten meer. Eerste gedeelte gaat over die nieuwe game. 2e gedeelte over BF4.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tja ik weet het effe niet meer, vind het allemaal maar verwarrend. We gaan het zien. Ik hoef dit jaar niet persé een BF game. Breng het lekker naar de nieuwe consoles en geef ons killer graphics die je nu op de PC hebt :D
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Laatste twee punten ben ik helemaal met je eens. Maar het eerste niet

    ik wil dit jaar rond de kerst een nieuwe xbox in de winkel hebben liggen en daar moet ook een BF game op en het liefst een nieuwe
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Oooh wacht even, ja dan opzich wel. Maar ik hoef geen BF meer op de 360 te zien. Zo geweldig mooi vond ik het allemaal niet. Een next-gen BF game dit jaar zou uitstekend zijn.
     

Deel Deze Pagina