1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

  1. Assault

    43,6%
  2. Engineer

    30,8%
  3. Support

    12,8%
  4. Recon

    12,8%
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is een beta he. Niet alles staat "aan"
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat begrijp ik, maar zelfs de beta van BF3 was mooier. Dit is vind ik gewoon een duidelijk teken dat het niet meer kan op huidige hardware.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Controls even op veteran gezet en dan zit alleen spotten op de verkeerde plek wat mij betreft maar dat went wel weer

    speelt weer lekker weg ondanks dat het heel erg duidelijk een beta is want de helft van de textures en shaders ontbreekt nog

    zal wel blij zijn als ik mn stinger unlock want de choppers terroriseren B nu echt


    dat was in de bf3 beta ook zo, de high res textures en shaders zitten er niet in/staan niet aan
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk dat ze spot button veranderd hebben omdat straks de Xbox One niet echt meer select heeft en de PS4 ook niet.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Jij was ook ineens 2 meter lang toen je voor me liep.
    Net zols in de Bf3 beta dat die nek van een personage zo lang was.
    Hier is het aleen torso van een personage.
    Is me pas 1 keer opgevallen.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat zou het wel verklaren ja, benieuwd hoe je dan op de One battlelog opent?

    Ja het is nog wel echt beta, er zitten nog wel wat glitches in

    ik heb bijvoorbeeld heel erg het idee dat het kogelspoor van snipers niet klopt, elke keer als ik beschoten word draai ik de verkeerde kant op

    alsof het spoor achterstevoren in beeld verschijnt waardoor het lijkt alsof de sniper aan de andere kant zit

    maar de basis is weer prima , speelt als een trein en loopt nu al aardig soepel

    de PDW waar je als engineer mee start is wel echt een short range wapen, op medium heb je weinig in te brengen en op long range komt er geen kogel aan

    ben benieuwd of dat voor alle PDW's en in mindere mate de carbines gaat gelden of dat die MX4 toevallig echt een korte range heeft

    Zou op zich niet verkeerd zijn de range van de engineer wapens wat in te korten, worden ze toch iets minder multi functioneel van en zou me wel aansporen ook eens als assault te spelen
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2013
  7. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Disk is onleesbaar :F:
     
  8. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Déjà vu.

    Volgens mij is het tijd om posts te gaan quoten van de BF3 beta. :emo: Zelfde soort reacties als dit en vervolgens ziet de uiteindelijke game er prima uit voor de consoleversie.

    Beta is beta mensen.

    P.S. Als je klaagt over graphics, koop je de next-gen versie. *captain obvious mode enabled*
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kun je hem niet gewoon vanuit de dashboard downloaden?

    of moet je dan eerst de BF3 disc een keer hebben gestart?
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gaan we weer.....wederom , ik weet dat dit een beta is, maar volgens mij was de beta van 3 toch echt mooier. Hell yeah dat ik hem in 2014 haal voor X1.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij heb je je disc niet nodig. Hij haalt van je HDD af of je Premium hebt volgens mij.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De beta van 3 had ook alleen maar lowres textures en zag er ongeveer hetzelfde uit.

    Alleen valt het nu nog meer op omdat de effecten en shaders ook nog niet kloppen waardoor alles soms helemaal grijs en on-getextured lijkt
     
  13. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Als ik beta start en ik laad de map, geeft hij aan disk onleesbaar. Het is een gedownloade game, lekkere fail weer. Ben em nu voor de 3e keer aan het downloaden.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ah zo, dooie sector op je hdd wellicht. Misschien even op een usb stick installeren?
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Het joinen is ook beter gedaan.
    Toen ik Delphiki joinde toen strax zat ik bij de tegen partij maar het volgende potje zat ik meteen in zijn squad.
    En later met iemand anders uit mijn friendlist ook die joinde mij en zat later ook meteen in mij squad voorheen was dat nooit het geval zat je vaak in het andere team.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is ook wel zo, hij zal ongetwijfeld mooier zijn wanneer hij uitkomt, maar ja...ik heb hem op PS4 gespeeld tijdens GC en PC beelden gezien...en that can't be unseen anymore. Er wordt gezegd dat de X1 versie vrijwel net zo mooi als PC is....nou das erg nice dan. Ik wacht lekker rustig tot de X1 uitkomt in 2014. Maar wel leuk om straks videos ervan te gaan bekijken.
     
  17. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Pc versus Xbox 360

    [yt]pfid4FhL654[/yt]
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eindelijk kunnen downloaden..
    Via omweg op de US Marketplace.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    HD pack is gewoon niet geinstalleerd daarom ziet het een beetje wazig uit.
    Was volgens mij precies ook zo in BF3.

    Vind het wel even wennen de game. Sprinten is anders. Minder snel en heb het gevoel dat ik veel harder moet drukken. Hoop ook dat in de volledige games die wapens wel meer recoil hebben.
     
  20. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    idd dat sprinten is langzamer en het idee dat je harder moet drukken heb ik ook ,
    controls qua besturing vd voertuigen is ook niet fijn maar ik zag een post van Delphiki
    dat je ze dan op veteran moet zetten ?

    waar hebben jullie je sensitvity op staan ?
     

Deel Deze Pagina