[X360] Battlefield 4

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Witkees, 26 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    .
    Ik heb kennelijk in een verstandsverbijstering van BF4 zowel een Xbox 360 als een One versie gekocht maar dit is geen spel meer voor mij. Waarschijnlijk na een tijd CoD gespeeld te hebben, is me dit spel veel te klein en te chaotisch. Tijd dus om er afscheid van te nemen :)

De 360 versie is NL 'limited edition' dus met China Rising maar ik weet helaas niet meer of ik hem (de code) heb gebruikt. Ik verwacht van wel. Als ik in de 'battlelog van BF kijk, dan staat er bij mijn account dat hij nog 'Available' is in de Xbox Game Store maar wellicht heb ik hem nog niet gedownload maar dan weet ik nog niet of je de code nog wel kan gebruiken.
    Een klein gokje dus, mijn voorstel is: Bied laag !
    Het 360 spel heb ik inmiddels 1/2 uur gespeeld, dus is nog in perfecte staat.

Geef maar een berichtje hier als je interesse hebt, geen probleem om hem even op te sturen. Mocht je géén interesse hebben om hem te kopen, hou dan lekker je commentaar voor jezelf !

Groeten
    _0/

.

2. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    1e kick

3. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Poging 2 met een kick :)

4. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Beste mensen,

Gezien de reakties (ook via PM) is me weer een heleboel duidelijk geworden.
    De redelijkheid en billijkheid is soms ver te zoeken.
    Aangezien ik niet om geld zit verlegen maar gewoon een spel heb, die me niet (meer) ligt, heb ik besloten om ze weg te geven.
    Dit topic is hiermee overbodig geworden en sluit ik bij deze.

Met vriendelijke groeten
    Witje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina