Ik wilde graag met enkele mensen (van dit forum) een BF: BC 2 clan aanmaken, of joinen. 'k Had net even snel gekeken en zag nog geen topic erover. Dus, wie heeft het spel Bad Company 2, en wilt met mij een clan maken, of heeft al een clan die ik kan joinen? Greetz, Max
Hey, ik heb het spel, maar weet niet als er vereisten zijn, ik heb het eigenlijk nog maar 1 keer online gespeeld voor derest bleef ik mw2 spelen, dus mss kunne we een samen spelen?
Er is nog geen clan, maar wilde er juist een aanmaken, dus er zijn nog niet echt vereisten. Ik voeg je straks wel even toe op XBL. Heb uiteraard nog meer mensen nodig.
hallo, wij zijn mw 2 clan maar gaan mischien wel uitbreiden in bf bc 2 zin om keer mee te gamen en dan kunnen we ff verder kijken gt sgt9tailor site:www.psychosarmy.webs.com
clan ik wil wel bij je BFBC clan. heb nu niemand om mee te spelen. kweet niet of dat nog aan de gang is
Je kunt ook hier je naam toevoegen en de mensen die er al staan aan je friendslist toevoegen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=139937
Ik bump dit topic even. Ik wil binnenkort maar weer eens verder gaan met Bad Company 2. Zijn er nog mensen hier die dat spelen en naar een squad member zoeken? Want in je eentje spelen is gewoon niet zo leuk als met een party. Toch?
ik heb ook bfbc2 en niet echt iemand om mee samen te spelen maar wie wil er met mij en nog 2 squad deathmatch spelen? en vereist is een headset
ikkke heb ook battelfield bad company 2 kheb al iets meer als 100 uur gespeelt heb alle pins 1 platuinum star dus heb redelijk wat ervaring!! Ik wil wel joinen of helpen clan te maken! Je kan me altijd toeveogen via xbox want pc is kapot dus zit nu op school! gamertag mkb122 Rustig!