1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 25 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Speel em altijd bij een maat van me. Eerst super frustrerend omdat ik altijd de grenade launcher gebruik in games, maar in dit spel heeft die totaal geen effect op mensen. 1 schot binnen een halve meter zou gewoon dood moeten zijn, maar niet in deze game.

    Nu dus steeds mooi met de aug of ander assault wapen. Heerlijk, headshots gaan steeds beter met de assualt rifle zelfs van grote afstand.
     
  2. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je met 51/4, dat je 51 kills had en 4 deaths?

    Dat zou wel heel goed zijn, hoe the fuck doe je da? ik wordt sowieso elke game wel een paar x in mijn rug geschoten, of dat ik al bijna dood ben en de lachende derde het komt afmaken... dus 4 deaths vind ik al knap, laat staan 51 kills...
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zo genaait dat je geen full deck hebt zeg! :): Nice score idd, op welke map en met welke classe(s) heb je dit gedaan?
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Indd lekkere hoge score.. mijn record staat op 46/7 , met 890 punten ...
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    nvm weet het al:+
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2008
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Volgens mij is dat in elke game normaal op XBox. Je kunt gewoon niet perfect spelen, omdat er niet zoiets als op de pc "instant headshot"-only's mogelijk zijn en zoals je al zegt, er is altijd wel een lachende derde, een n00dle die het nog net voor elkaar krijgt met zijn laatste adem een granaat te gooien en noem het maar op.

    Daarom noem ik Halo3 en CoD4 bijvoorbeeld ook noodle-proof games. Waar je in je aller eerste potje ooit, nog steeds niet het idee hebt dat je keihard geowned word. Ergens heeft het ook wel weer wat, maar het kan tergend frustrerend zijn.
     
  7. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Je spreekt jezelf tegen. Is het nou alleen bij deze game of ook bij COD4?

    Klinkt als een tijdelijke bug. Als het 1 keer is gebeurd maakt het toch niets uit? Of is het vaker gebeurd?

    Zoiets vergelijkbaars heb ik ook al eens meegemaakt. Waarschijnlijk gewoon een bug, want als lag voelde het niet.

    Misschien om dat jij de enige bent die op de granaat bijft staan? :p

    1 'klein salvotje' zou meestal genoeg moeten zijn. 30 kogels daarintegen is heel veel.

    Als hij wel veel effect zou hebben op mensen zou hij behoorlijk ongebalanceerd zijn. De grenade launcher is vooral bedoeld om autotjes te instant-killen, en wat minder light tanks wat schade toe te brengen...

    Damn... Welke klasse speel je? Waarom werd je dan gekicked?
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2008
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    beter lezen :+

    Gforce heeft t probleem alleen bij BF:BC en een vriend van me had een onverklaarbaar probleem bij een andere game , nml COD4

    ik zeg niet dat het hetzelfde probleem is of dat het uberhaupt gerelateerd is maar enkel dat het vreemd is dat je zomaar een verbindingsprobleem kan hebben met 1 specifieke game terwijl alle andere games als een zonnetje lopen
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2008
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Zulk soort dingen heten nou lag jongens en meisjes:)
     
  10. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond nergens een thread voor dit, en wou geen aanmaken. Ik zou een spel willen huren en ik zou eens willen weten wat beter was COD4 of BF:BC, dus als je me dat eens kunnen vertellen(een ook wrm je het beter vindt)

    grtz.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    COD4 is technisch beter, voor de rest is het denk ik een kwestie van smaak,..

    qua singleplayer vind ik COD4 veel beter dan BF:BC ook al is het meer scripted

    qua multi vind ik voor allebei wat te zeggen,.. BF:BC is grootser van schaal maar COD4 is strakker, sneller en mooier
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het grote verschil zit in de multiplayer, Call of Duty is meer run and gun en Battlefield is meer tactisch en je het in Battlefield ook voertuigen.

    Hieronder reviews van de spellen.


    [gt]27458[/gt]

    [gt]35710[/gt]
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7

    COD 4 = kleine battles, meer nabootsing van kleine, special operated missies.

    BF:BC = grote slagvelden, meer nabootsing van een echt oorlogsslagveld

    De vraag is dus; hou je van grootschalig of van kleinschalig
     
  14. joeri15

    joeri15 Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Of allebei :cool:
     
  15. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt allemaal, en zeker HybridTheory85 voor de twee vids. Dus ik denk dat het COD4 zal worden, maar mss ook alletwee wie weet ik zal zien, het blijft een moeilijke keuze


    ps: als er mss een ander spel is dat ook de moeite waard is om te huren mogen jullie het me zeker vertellen (PM)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Civilization - Revolution is wel lachen. Als je een beetje gamer bent, heb je in ongeveer een week of 2 deze game helemaal binnenste buiten gekeerd. Verder kun je GTA IV doen, maar die vond ik vies tegenvallen. Ace Combat 06 is dan weer de meest onverwachte overschaduwde topper die je kunt huren. Goed verhaal, missies iets minder, maar voor de rest een zeer relaxte multiplayer met co-up en al die shit. Pas op voor hyperventilerende Amerikanen en Jappanners, die zijn er helaas veel. ;):lol:
     
  17. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    heb de demo gespeeld van ace combat 6, ligt tussen de twee(niet echt heel goed, maar ook niet heel slecht) de grphs waren goed maar de gameplay iets minder. maar nu je het zegt GTAIV zou ik wel eens willen proberen maar niet voor het moment, Civ. Rev. mss, maar ik ben niet echt in die soort games te vinden , eerst de shooters.

    toch bedankt.

    grtz.
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2008
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    CoD4 is snipers die een range van 1000 meter of meer hebben op 20 meter gebruiken....
     
  19. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Met CoD4 valt niet te snipen. Ik vind dat de battlefield serie altijd de monopoly gehad heeft op sniping. De levels zijn er gewoon naar gemaakt.
     
  20. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het ook een beetje aan Gold Rush ligt. Alle actie is gericht op twee punten die dicht bij elkaar liggen. Iedereen loopt daar dus de kans is erg groot dat je door iemand gepakt wordt die je niet ziet. Dit kan je alleen omzeilen door te gaan snipen (maar dan doe je imho niet echt mee aan het teamspel, en ben je puur voor je kills bezig.) of in een voertuig te gaan zitten.

    Speel meestal als assault en verdedig actief mee en val actief aan. Een goede K/D ratio halen is dan vrijwel onmogelijk omdat er uiteraard goed verdedigd wordt. Mensen die 4 x gekilled worden in een game komen volgens mij niet eens in de buurt van de crates.

    Hopelijk wordt dit bij de Conquest mode beter, want daar is het lastiger om op een enkel punt te gaan zitten en af te gaan zitten wachten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina