Battlefield BC niet connecten met EA

Discussie in 'Algemeen' gestart door Schil1, 20 aug 2008.

1. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Ik heb sinds een week het probleem dat ik de MP niet kan spelen gezien hij niet kan connecten met de EA Online server.... ik heb dit wel eens eerder gehad, vooral met de DEMO maar sinds de release heb ik het vrijwel nooit gehad maar nu doet hij het niet sinds de 13e ofzo.
    ik heb ook al geprobeerd om het 's-ochtends vroeg te proberen maar dat maakt niets uit :'-(

Iemand een idee wat ik er aan kan doen of hoe dit opeens komt :confused:

anders kan ik het spel beter verkopen =(

2. x15killer

x15killer XoTiC c3l

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal eens voor je kijken vanaaf als ik weer thuis ben. als ik er wel op kom zal ik nog wel een keer posten ;)

3. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    raar, heb gisteren nog gespeeld en werkte prima, misschien je router of modem eens resetten.
    heb ik hier wel eens gehad dat heel live niet connecteerde maar na reset weer wel

Laatst bewerkt: 20 aug 2008
  4. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    reset heb ik al een aantal x gedaan

5. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Ik heb dit op het forum van EA Battlfield BC gevonden en dat gaat ik vanaaf ff proberen :

They suggested signing out of my account on Live, going to the System blade, changing the 360's date to 11/15/2005 and then signing back in/launch the game.

Edit//:

Het werkt ! ik kon gelijk connecten !

Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  6. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    ach ja het oude ''ik kan niet conecten met EA server'' het gebeurt me eigenlijk wel met iedere EA game maarja als ik het na een paar minutjes later weer probeer dan doet hij het weer.

7. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Dat had ik dus ook vele keren gedaan maar dat hielpt dus niet en de datum terugzetten wel \o/

8. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op dat punt vindt ik dus EA niet zo heel goed, er zijn vaak problemen met leeftijd bij de games. Bijvoordbeeld een vriend van mij kan het spel neit spelen omdat hij geen 18 is.. maar krijgt hem wel mee bij Freerecordshop. Vindt ik dus de grootste bullshit want je kan hem dan volgens mij ook niet ruilen, iig niet voor geld.

Slecht van ea..

9. tommygun 2007

tommygun 2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je niet boven de 18 bent moet je je email van je gamertag veranderen en dan recover gamertag doen dat werkte bij mij ook nu kan gewoon ea games online spelen

Deel Deze Pagina