ik zelf vind Bf beter dan Cs, omdat je betere gameplay hebt en je hebt voertuigen waarje in kan zitten en besturen wat echt lagge is. wat vinden jullie vinden jullie dat ook en waarom vinden jullie dat?
Ik vind zelf tribes2 beter dan battlefield omdat de gameplay veel gevarieerder is, en de servers veel beter zijn (ik heb nog nooit lag gehad met t2, met bf heb ik het 1 op de 2 keer). Ik vind ook dat je cs niet met bf kan vergelijken omdat cs wel een paar jaartjes ouder is -Edit- lolz -quote- en je hebt voertuigen waarje in kan zitten en besturen wat echt lagge is- ja dat klopt ja. Voertuigen besturen bij battlefield is echt laggen
Ik vind zelf ook dat je ze niet echt kunt vergelijken, maar als ik moet kiezen kies ik voor Battlefield. Ik speel het nog elke dag, en dan vaak ook de Desert Combat mod. Lekker in straaljagers raggen etc. Ik heb momenteel nog zo'n gore ISDN lijn (over enkele weken ADSL) dus nu kan ik nog niet fatzoenlijk online, want soms loopt m'n ping op tot 1050. Het mooie wat ik aan battlefield vind zijn de grote levels en de vrijheid die je hebt. Dan pak je weer een kruizer dan ga je is achter het afweer geschut zitten en dan pak je weer is een vliegtuig of een tank. En alles ziet er ook nog goed uit. Dus wat wil je nog meer.
Battlefield kan lang niet aankomen bij de masterlijke gameplay van counterstrike .. bij counterstrike loopt alles veel lekkerder en soepeler. bij Battlefield zijn alleen de vliegtuigen vet.
ik speel ook alleen de bf met de mod desert combad. en ik vroeg dit omdat een van mijn virenden zei dat cs veel en veel beter was dan bf, waar ik het dus nie mee eens ben. bf loopt wel soepel alleen dan heb je een goede pc nodig, cs loopt op een slechtere pc ook soepel omdat hij minder mooie grafix heeft (vind ik)
Jonge jonge he....hoe dom kun je zijn.....het zijn 2 spellen van 2 heel verschillende genres. Hoe wil je die met elkaar vergelijken.....En Counter-strike is gewoon zo'n master spel......battlefield is ook vet maar dat is wel een heel ander soort game....het enige wat ze gemeen hebben id dat het een shooter is....maar daar houdt het ook op....doe volgende keer een betere vergelijking.....zoals Battlefield of Medal of Honor.
Ja duh tuurlijk is cs minder mooi.....het spel is ook een heel stuk ouder dan bf.....maar de gameplay is gewoon heel vet en is heel verslavend.....no offence trouwens voor de bf spelers want dat is ook een vet spel....ik vind de vergelijking alleen verkeerd. Het hangt af van smaak......bf is toch kwa gameplay wat simpeler vind ik....bij cs daait het echt om skill.....dl voor de gein maar eens filmpjes van de clan sk....dan weet je wat skill is......maar verder zijn het allebei top spellen.
oke ik geef toe dat je voor cs skill nodig hebt (wat ik nie heb bij dat spel), maar bij bf heb je ook echt wel skill nodig want probeer jij maar eens met een heli te vliegen als je da nog nooit hebt gedaan of probeer maar eens een gastje dat al heel lang speelt te vermooden als een je een n00b bent, dat lukt je 1 op de 10 keer
Geen 1 shooter kun je gelijk super goed in zijn zonder eerst te oefenen.....ik zeg niet dat ik 1 van de 2 spellen beter vind want ik vind het gewoon geen vergelijking....hetzelfde als je Quake met C&C generals gaat vergelijken.
ja dat is inderdaad ook nie te vergelijken. ik denk dat die vriend en ik gewoon allebij hebben gewonnen. als ik tegen hem cs doe verlies ik als hij tegen mij bf doet win ik
Maar als je beter wilt worden in cs......moet je demo's kijken van hele goeie spelers.....zoals heaton enzo.....kijk hoe zij spelen...leer je veel van.....kijk ook hoe ze aimen.....altijd op hoofdhoogte.....en altijd in korte bursts schieten....niet sprayen zoals veel naabs doen .... wat bij cs wel is....is dat je een veel snellere reflex en een betere aim nodig heb wil je echt goed erin zijn....maar het ios ook een kwestie van oefenen.....als jij veel oefend en demo's kijkt dan versla jij je vriend wel met cs.....geld ook voor je vriend....als je bf veel oefend wordt je er ook beter in. En dat besturen van voertuigen leer je vanzelf.
Bij BF is de vrijheid veel beter maar het is ook een vrij nieuw spel! CS wordt nu al zoo lang gespeeld en dat verveeld nog nie! dus je moet maar van de grote veldslagen houden of van Close Combat...
Hehe ja, kom start een nieuwe thread, Super Mario Sunshine is beter dan CS Just kiddin' maar tkomt wel optzelfde neer...
Eigenlijk wel, BF1942 is veel uitgebreider en daarom denkik dat je ze niet kan vergelijken. Kvind ze allebei wel vet btw.
T enige iz, ikheb CS nognooit online gespeeld Vroeger hadden we kut Inet en nu ist ver veroudert en alleen leuk voor als je comp uit het jaar nul komt...
Nietus!! Tis wel vet online, en ook als je een zuigpc hebt. Wrom zouden er dan zoveel 1000en mensen het nog spelen als het verouderd is? K, tis misschien een beetje oud maar wel ubervet over Inet.