1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Hardline

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mei 2014.

?

Ga jij Hardline op release halen? Zo ja op welk platform?

  1. Nee, niet van plan

    39,1%
  2. Ja, op de Xbox One

    37,9%
  3. Ja, op de PS4

    18,4%
  4. Ja, op de Xbox 360

    1,1%
  5. Ja, op de PS3

    1,1%
  6. Ja, op de PC

    2,3%
  1. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Man man man|:-. Gisteravond ging het prima, k/d wel telkens 1.5 of hoger. Nu heb ik 4 potjes gespeeld, iets van 3 kills en 17 deaths ofzo:confused:.
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Baal er echt van dat ik 'm digitaal heb gekocht. Ben er eigenlijk alweer heel erg klaar meer. Terug naar BF4 maar weer :)
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Heb dus ook juist het gevoel dat de auto aim in Hardline veel meer bezig dan in BF4. Enige wat ik mij kan voorstellen is dat je het nu wat sneller merkt omdat er veel meer close combat situaties zijn dan in BF4
     
  4. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Je precies daar zat ik ook al aan te denken maar in dat gevangenis level van BF4 zou het dan ook naar voren moeten komen.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gebeurd het ook. Kijk bijvoorbeeld hier bij mijn eerste kill. Ik wil die linker gast pakken. Maar die auto aim zooi trekt gewoon vol naar rechts naar die gast boven.

     
    Defanatic vindt dit leuk.
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup.

    [​IMG]
     
    Defanatic vindt dit leuk.
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb denk de beta te vaak gespeeld, want ben het nu al zat (na 2 dagen) Deze gaat weer de verkoop in lol
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb de beta ook echt plat gespeeld. Was bijna lvl 60 daar. Ben nu nog altijd iets van lvl 42 ofso, heb het al een tijdje niet meer gespeeld.
    Toch vind ik het (nog) niet boring oid. Komt misschien ook door het gevoel dat ik er zoveel voor heb betaald :p (80eu digitaal + 50eu premium)..
    Nee ma vind het nog wel eens leuk om te spelen. Denk ik. Straks nog maar eens spelen :+
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    BF games zijn nooit boring. 50 uur alweer. :)
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Bijna 20 uur gespeeld, level 48 nu. Speel nog steeds het meeste Hotwire en Blood Money. Blijf Hotwire echt heel vet vinden, met goede teams :D
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet. Was leuk in het begin. Maar nu iedereen standaard rpg's in de kofferbak heeft liggen is het een groot spamfest.
    Gelukkig gaan ze het nerfen. Dan speel ik het wel weer. Ook moeten ze de punten die je krijgt voor Hotwire nerfen. Belachelijk hoeveel punten je daarin kan halen. Eigenlijk met "niks" doen.
     
  12. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Hotwire is wel een snelle manier om geld en punten te krijgen. Met heist krijg ik nooit zoveel punten ook al win ik.

    Oh..lees dus dat ze dat omlaag ga brengen. Niet leuk, maar wel terecht. Tot die tijd maar hotwire spelen. FF nog geld innen.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo. m416 ook over de 1000 heen. Nu verder met de AKM. Blijft ook een lekker wapen.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Magnum <3

    [​IMG]
     
  15. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoe haal je veel geld binnen met Hotwire dan? Kan nog wel wat gele gebruiken. Ik heb nog maar één keer Hotwire gedaan, doe vooral Conquests en Heists op het moment.
     
  16. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Een gemarkeerde auto stelen en zo lang mogelijk erin blijven rijdeb
     
  17. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Net de multiplayer maar es een kans gegeven... nou wat een crap...
    Ik ga weer vrolijk verder met BF4 .. deze onzin trek ik toch echt niet.. mappen te klein met te veel lui er op.. de campers die COD flauw waren hebben hier schijnbaar ook hun plekje gevonden... nee niks voor mij dit.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt een een beetje aan welke maps je speelt. The Block en Hollywood zijn echt te klein. Gelukkig kom ik Block nooit tegen omdat die alleen bij CQ small is.
    Rest van de maps vind ik wel oke. Ben nooit echt fan van de grote maps geweest zoals Golmud. Speel altijd liever op Zavod of Hanai. Dus vind alle maps wel goed qua grootte.
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Vind hem toch nog wel zeer vermakelijk, net weer even een paar uurtjes bezig gehouden :p
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik neem mijn woorden terug. Is toch best wel vet haha

    Ze mogen wel op alle mappen 800 tickets gooien. Sommige potjes duren maar net 4 min
     
    Alexknl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina