1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Hardline

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mei 2014.

?

Ga jij Hardline op release halen? Zo ja op welk platform?

  1. Nee, niet van plan

    39,1%
  2. Ja, op de Xbox One

    37,9%
  3. Ja, op de PS4

    18,4%
  4. Ja, op de Xbox 360

    1,1%
  5. Ja, op de PS3

    1,1%
  6. Ja, op de PC

    2,3%
  1. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Ja vooral heist kan soms erg snel over zijn
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    CQ large tickets gaan naar 900 de komende update.

    Ik vind de game ook leuker met de dag. Had in het begin wat moeite om erin te komen. Vooral wennen aan de TTK. Wat nog steeds toch snel is imo. Maar kan er nu wel redelijk mee overweg.
     
  3. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik vind het een leuke game hoor, begrijp me niet verkeerd, maar de game grijpt mij persoonlijk niet echt.

    De sky high aim assist in combinatie met de lage TTK en de zeer matige netcode zorgen er voor mij voor dat en de skillgap, voor zover die er al was naar beneden is gegaan en het aantal bullshit deaths weer enorm omhoog is gegaan. De meeste maps vind ik niet lekker spelen, de meeste game modes, afgezien van conquest en heist, spreken mij totaal niet aan en het aantal wapens die daadwerkelijk viable zijn ligt schrikbarend laag. Daarnaast is de wapenbalans redelijk zoek momenteel. Elke klasse heeft duidelijk topwapens die op elk vlak beter zijn dan andere wapens in haar klasse. Ons internet is momenteel kapot (internetten gaat, gamen onmogelijk) en ik mis Hardline totaal niet. Toch apart, dat heb ik bij een goeie shooter meestal wel wanneer hij nog zo nieuw is als Hardline is.
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Kom volgende week maar weer lekker Battlefield 4 spelen met je nieuwe Revo buddies. Mijn tentamens zitten er bijna op en met de nieuwe wapens en maps in het vooruitzicht ben ik die game nog lang niet zat :+.
     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik probeer hier zieltjes te winnen. Het BF4 topic is nogal dood helaas :whistle:.

    Om nog een beetje on topic te blijven, ik had graag gezien dat Hardline een super toffe game was. Na beide beta's gespeeld te hebben kon ik helaas concluderen dat het niet voor mij is. Het is absoluut geen slechte game, misschien nog wel beter dan ik verwachtte. Het past me alleen niet zo goed en ik kan me dus wel vinden in de reactie van Assaultpr0. Ook een behoorlijk aantal van de mensen uit onze platoon zijn alweer een beetje uitgekeken op Hardline en komen weer terug naar BF4. Ik juich het van harte toe want alleen spelen is ook maar zo alleen :+.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2015
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik ben juist klaar met BF4 ben blij dat Hardline er is.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  7. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Heist is inderdaad nog wel leuk om te doen maar conquest hier gaat nergens over...

    Heb bij heist ook het idee dat een groten deel van het volk geen idee heeft wat ze aan het doen zijn... maargoed dat wist men ook niet naar een half jaar BF4 spelen, men zat nog als een lone wolf rambo om zich heen te knallen zonder maar een flag te pakken :D
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dafuq 8)
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat is D spawn van de cops als ze de vlag hebben. Heel slecht op Everglades. Aan de andere kant bij de chopper is de spawn van de criminals en daar kan je als je wilt ook gewoon wachten.
    Moeten ze echt aanpassen.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  10. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    toch maar weer terug gegaan naar de shotgun, heb nu die 12 cauge ding unlocked, staat toch echt bij meer range en zo. ene keer schiet ik er 3 a 4 achter elkaar op verdere afstand en soms sta ik achter iemand (meter of 1 of 2) en groene stipje van mijn vizier precies op hem, BAM..mis...BAM.. weer mis...hij draait zich om..BAM...ik dood hij 100%.
    ja dikke doei...klaar mee.
    maar even wat anders doen.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Wel jammer dat de Enforcer class maar weinig gespeeld wordt. Ben zelf ook niet echt fan van die wapens. Sowieso heb ik niks met shotguns en die rifles hebben heftige recoil. Wel goede damage maar toch..
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  14. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Waar haal je die RPG's vandaan Hybrid? Uit kofferbakken of andere spawnplekken?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beide.

    ----

    Kwam net een level 150 tegen en die had al 200 uur in de game zitten
    Ook even zijn BF4 stats bekeken en hij in totaal 2200 uur BF4 gespeeld. 8)
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Gaan ze alle maps op 900 zetten?Vind het bij de kleinere maps (Bank Job) eigenlijk wel fijn dat je minder tickets hebt.Bij Derailed is het dan weer raar dat die maar 300 heeft
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen voor CQ Large.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Bank Job zit ook in CQ Large. Dus die gaat dan van 300 naar 900?

    Laatste tijd trouwens veel CQ small gespeeld en moet zeggen dat bevalt mij eigenlijk beter dan Large
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup.
    Vind persoonlijk small niks. Veel te rustig op de grotere maps en heb en next gen console gehaald om 64 man te spelen. :)
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    In BF4 vond ik het ook niets maar hier bevalt het mij prima. Vooral maps als Bankjob en Hollywood Heights vind ik met 64 niet tof

    Dan blijven er dus nog maar 5 maps over terwijl je in small 9 maps hebt die imo met 32 man en 3 capture points goed werken
     

Deel Deze Pagina