1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Hardline

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mei 2014.

?

Ga jij Hardline op release halen? Zo ja op welk platform?

  1. Nee, niet van plan

    39,1%
  2. Ja, op de Xbox One

    37,9%
  3. Ja, op de PS4

    18,4%
  4. Ja, op de Xbox 360

    1,1%
  5. Ja, op de PS3

    1,1%
  6. Ja, op de PC

    2,3%
  1. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Net even een uurtje gespeeld, maar ik speel veel liever Battlefield 4.

    -De game is veel te chaotisch.
    - Overal campers, echt call of duty veel
    - Snipen is veel te makkelijk geworden, dus campers + snipers = plezier.
    - Het geluid is om te janken. Ben al een aantal keer aangereden omdat ik de vehicles niet hoorde aankomen.
    - Netcode lijkt slechter dan post-patch Battlefield 4
    - movement voelt sluggish.
    - Gamemodes zijn gewoon niet zo leuk. Eigenlijk is het altijd een grote clusterfuck.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm. Veel mensen vind het wel oke maar het voelt gewoon aan als een BF4 mod zeggen veel mensen. Leuk maar geen 60 euro waard. Ik blijf de game volgen maar een hype dat ik de game per se moet hebben zoals met BF4 is er totaal niet.
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    [​IMG]

    Ik was toch wel enigszins verrast door de trailer die ze over deze game lieten zien.
    Het lijkt mij een erg leuke game.
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Voor de Sony conferentie nog even gespeeld maar ik denk dat ik deze BF skip voor dit jaar. Deed me helemaal niks en in de releaseperiode van deze game komen genoeg andere games die ik wil hebben dus blijf lekker gewoon bij BF4
     
  5. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Ook aangemeld maar nog niks ontvangen... Dan heb ik zeker pech? Of duurt het ff voor je wat ontvangt?
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Na een de filmpjes gekeken te hebben ben ik niet per se negatief over dit spel. Het is vooral veel chaotischer maar 'gelukkig' geen concurrent of opvolger van Battlefield 4 (BF4 werkt pas sinds een paar maanden naar behoren en er moeten nog 2 DLC's gereleased worden).

    Een paar dingen vond ik leuk om te zien, zoals de rode hitmarker voor wanneer je een headshot maakt. Ook de maps, pace game, jezelf kunt healen/resupplyen bij een medic/support bevallen me wel.

    Wat mij minder leuk lijkt aan de game is dat de focus zwaar ligt op samenwerken. Ik voorspel dat het verschil tussen het winning en losing team nog meer invloed zal hebben dan in BF4. Ook ligt de focus nog meer op de objective, wat allemaal niet erg is tenzij je een bagger team hebt en er alleen voor staat.

    Al met al ben ik nog niet helemaal overtuigd of de game een maand na de release nog leuk zal zijn.

    Hahaha, geweldig gifje :D
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2014
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Weer een dubbel. Ben schijnbaar ff het E3 topic gewend.
     
  8. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Kan de beta nog steeds niet downloaden op de PS4. Gisteren was het te druk om daadwerkelijk te downloaden, nadat ik wel succesvol op de 'instant access' had gedrukt. Nu staat er onder BF4 "You have instant acces. Press 'X' to download again", maar krijg dan de boodschap "Deze content kan op dit moment niet worden geselecteerd." =(
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog meer impressies?
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    BFH Bèta is aan het downloaden (PS4)
    Meteen even proberen dadelijk. :)
     
  11. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Paar potjes gespeeld nu. Niet zo bijzonder... Ik hou het lekker bij BF4.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Tot nu toe alleen Blood Money gespeeld en dit is echt een mode die je met teams moet spelen want met random mensen is het niet leuk. Verder vind ik de wapens wel erg veel recoil hebben maar heb ook het gevoel dat de tegenstanders met minder kogels neer gaan dus dat ik wel een voordeel. Wel tof is dat je nu kunt zien waar je geraakt bent en dat je een andere hitmaker op voertuigen krijgt. Wat ze sowieso wel ook meteen mogen invoeren in BF4 is dat als je achter een Medic/Support staat je zelf een medkit/ammo kunt droppen en hij dit niet meer zelf hoeft te doen :)
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zou leuk zijn maar kan niet echt want die dingen zitten in BF4 op een cooldown

    maar bijv 1 clip zelf kunnen pakken van een support die maar niet op je smeekbedes reageert zou wel gaaf zijn ja
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Bij Battlefield vind ik het iets minder van belang omdat de pace van de game ook iets lager ligt en het allemaal iets realistischer is. Bij Hardline heb ik het idee dat je echt f*cked bent als iemand je niet direct ammo of health geeft. Alleen de hitmarker voor een headshot mogen ze wat mij betreft wel invoeren in BF4 maar dat komt het realisme ook niet ten goede. Het zorgt er alleen voor dat je iemand opjaagt wanneer je een rode hitmarker krijgt (of vice versa). Vaak doe je dat sowieso al tenzij die persoon te ver weg is, maar dan had je beter niet kunnen schieten.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ook een uitnodiging gekregen, vanmiddag maar even downloaden.
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik ook, code ingewisseld, staat er niets klaar om te downloaden...
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik nog helemaal niks.

    destiny niet battlefield niet.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Als het goed is moet het in mijn Origin lijst staan. Kan het vanavond pas checken. Ik kan in ieder geval wel op Battlelog komen dus zal het wel goed zijn :)
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb nog een PS4 code over. Dus wie wil...
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik graag!
     

Deel Deze Pagina