Op de site van EA zijn al diverse screens te zien van Modern Combat. Weliswaar zijn het shots van de PS2 en zullen die er van de Xbox waarschijnlijk beter uitzien. Op de PC heb ik Battlefield helemaal grijs gespeeld en vindt ik het één van de beste online games tot op heden. Mijn verwachtingen van Modern Combat zijn dan ook hooggespannen, alleen hoop ik dat EA de online functie van de Xbox goed uitwerkt en dat de sterke gameplay van Battlefield gecontinueerd kan worden. Ik weet niet hoe er over het algemeen over EA wordt gedacht, maar tot nu toe heb ik het idee dat EA games voor de Xbox ontwikkeld die net niet aansluiten bij het kennen en kunnen van onze box. Ik hoop dan ook dat Modern Combat op de juiste manier door EA op Live geïntegreerd wordt en ze geen steken laten vallen, Battlefield valt en staat immers met het online gebeuren. Wat zijn de algemene verwachtingen van Modern Combat en zal de Xbox versie de concurrentie met de PC aankunnen of zelfs mogelijk overtreffen…..
K weet niet hoor, ik vind het een beetje raar uitzien, k had liever de WW2 versie gehad .... K denk niet dat deze Ghost Recon 2 zal verslaan, en die screens zien er uit als de PSX versie ..... niet dat er 1 is maar goed
Hoe kan je ghost recon nou met battlefield vergelijken?!?!? Dit lijkt me een vette game worden hoewel ze wel nog de graphics beter moeten maken.
Omdat GR meer tactisch is. 1 schot dood en je hebt geen voertuigen. Battlefield is meer voor de fun niet echt tactisch. Wel voertuigen.
deze ga ik zeker halen maar duurt nog wel even bf op pc ook dood gespeeld vooral snachts online kicken deze zomer weer
Klik <-- Daar zijn 5 nieuwe screens van battlefield modern war. Het zijn wel PS2 screens volgens mij. Ik hoop dat ze nog wat aan de graphics doen
Dit lijkt me vet leuk met xbox live Battlefield speel ik ook al vet veel op PC... Weet iemand wanneer MC komt op xbox..?
Er staat Coming Fall 2004. <-- staat ook bij de xbox versie maar ik denk dat hij mischien iets later komt meer richting winter..
Een filmpje over BF. Lijkt me echt vet. Je kunt nu ook de omgeving mollen als het goed is. Hier is het filmpje
Ik heb het filmpje gezien en ik ben van mening dat je tegenwoordig toch iets meer van een game mag verwachten. Grafisch is het allemaal nog matig, hopelijk wordt daar nog aan gewerkt. Mocht iemand screens weten welke zeker afkomstig zijn van de Xbox mogelijk kunnen deze dan hier geplaatst worden. Heb nu nog steeds het idee dat er alleen sreens en filmpjes van de PS2 rouleren.
http://www.eagames.com/official/battlefield/moderncombat/us/screenshots.jsp?platformID=Xbox <-- Eerste drie XBOX screens. Je ziet dat het allemaal strakker eruit ziet.
Ghost Recon 2 heeft wel voertuigen geloof ik... en de graphics die ik heb gezien zagen er beter uit dan die van Battlefield.. ps. Komt battlefield wel uit op de xbox?
Ook al heeft Gr2 voertuigen het is ok third person volgens mij en daarnaast nog veel anders. En ja het komt op XBOX deze oktober en ondersteund live.
ik denk dat het beter is als ze wachten op de xbox 2, de graphics zijn nu van erg laag niveau, dit vindt ik persoonlijk zeer hinderlijk! ik heb alle battlefields op de pc gespeeld, en ik denk ook niet dat ik dit spel op de xbox ga halen, want het lijkt me allemaal niks als ik die pictures allemaal zie