hey ik heb een vraagje _0/ .ik heb pas weer baatlefield geinstaleerd.ik start bf op en er komt de hele tijd in beeld want you update ik doe yes maar er gebeurd niks.ik dacht ik instaleeer de nieuwste patch 1.6 maar het help niks en ik wil zo graag battlefiled spelen da vindt ik echt jammer.als iemand een link weet met de patch of het probleem kan oplossen antwoord please.greet raven schield
/Offtopic: Engels is niet je sterkste kant zeker? /Ontopic: Misschien is het handig om erbij te vermelden om welke battlefield het gaat? (1942 of vietnam) En heb je een firewall geïnstalleerd waardoor de toegang tot internet geblokkeerd wordt? Ik weet dat er bij BF: Vietnam een programmaatje zit (AceGain geloof ik) dat naar updates zoekt. Bij mij heeft dit nog nooit goed gewerkt, dus misschien is het handig om AceGain te verwijderen en gewoon met de hand te updaten...
hey.welke patch heb ik nodig patch 1.1 1.4? greets ravenschield en patch 1.6 is gedowload dat is de nieuwste
bedankt jongens!!!!!bf doet het eindelijk!kan ik weer duitsers afschieten met me tank ty boys cya close this topic
Ik heb gewoon de patch 1.6.19 gedownload en daarna patch 1.6B en daarna werkte alles weer lekker.. Oja, en als je dat alles hebt gedaan, kan je meteen de mod Desert Combat (www.desertcombat.com) downloaden, een te geke mod! Hier ze te downloaden: V1.6.19 V1.6.19 to V1.61b En voor als je behoefte hebt aan Desert Combat (een mod die alles veranderd van WOII naar bush zijn priveoorlog in Irak( !): Desert Combat V0.7 Veel succes en speelplezier!
is er niet al Desert Combat 1.0? hmm najah, raven schield ik zegget maar ff, 't is: Raven Shield ... *BTW: hoe oud ben je?...*
Omg, je had hem ook gewoon niet kunnen posten, er was geen reden om deze thread zomaar omhoog te schoppen, maar voor er nog meer loze post komen: