Hee mensen, ik heb gehoord dat er een gratis battlefield uitkomt ( Play4Free ) Weet iemand misschien wanneer deze uitkomt en waar je dit spel dan vanaf kan halen? alvast bedankt!
Ja maar je speelt via je browser ofzo, ivm beveiliging geloof ik, en ik kan nog net WoW op mn pc draaien, dit helaas niet
Maar, ik heb me nu aangemeld met zoon email enzo alleen krijg je dan een beta code van hun of krijgen maar een paar mensen die of hoe zit dat?
Als mensen mee willen doen met de beta; Eurogamer geeft nog codes weg http://gamers.eurogamer.net/giveaways.php?id=87071&claim=true Ik weet niet waarom, want mijn PC trekt het toch niet, maar ik heb ook even een code meegenomen.
Heb ook gespeeld een tijdje terug, is vermakelijk, maar ik vond het maar lastig en had te veel spelen nog om te spelen, dus heb misschien tot level 3 gespeeld
Lastig? Ik vind het juist meevallen hoe lastig, ik heb nu meestal een positieve K/D, maar goed. Ik heb dan ook nog maar 4 potjes gespeeld
Eurogamer geeft wel vaker beta codes weg, dus het is altijd wel handig om een vaste account te hebben. Krijg ook nooit spam van ze. Denk ik.