op de site van p2g.nl staat een artikel over de games die op de E3 geshowed worden. dit hebben ze van een engelstalige site af. Als je kijkt bij electronic arts zie je staan: Battlefield 1942 Xbox Acton. check maar. http://www.p2g.nl/news.php?content=database&id=1246
Heb dan denk ik liever Battlefield Vietnam. The Godfather??? De zoveelste game die gemaakt, word nav een film. Zou een schande zijn voor de film... In het rijtje van Microsoft staat ook PGR 3 Maar hou betrouwbaar is de lijst?
Je hebt er eigenlijk alleen wat aan als EA meewerkt aan Xbox Live. Aan de singleplayer is niet zoveel, het is meer een multiplayer game.
Ja, natuurlijk, als je maar genoeg gokt, of overduidelijke titels opnoemt zoals Halo 2 en Doom III dan klopt er inderdaad wel iets heh. Maar van titels zoals Battlefield. Daar zou ik niet warm voor lopen, want die kans is natuurlijk vrij klein. We zullen zien! De lijst is overigens samengesteld aan de hand van geruchten en specualtie door een duitse site enkele weken terug, en vervolgens is die de ronde gaan doen alsof hij officieel was, wat nooit zo is geweest. Is slechts een 'gok' voor wat er te zien zal zijn.
Ik heb net de PC Demo van Battlefield 1942 gespeeld, en ik vond hem zwaar zuigen. Ten eerste al de belabberde menustructuur zoals bij alle EA games, graphics zijn redelijk, gameplay zuigt, besturing zuigt ook. Ik heb nog nooit zo schokkerig een ventje van een ladder zien lopen! En waarom staat het ventje niet gelijk op als ik op Z druk? Er zit een vreemde onnatuurlijke vertraging in. Een vliegtuig besturen zuigt ook, want dat moet met de muis?! Toenet schiet ik iemand van dichtbij een magazijn kogels in z'n lichaam, en hij loopt gewoon door?!! Dat kan echt niet hoor! Ik vind Wolfenslein Enemy Territory kwalitatief 100 keer beter. Als ze daar dan de voertuigen bestuurbaar maken en de maps wat groter, dan heb je een perfecte game. Menu en besturing is in Wolfenstein ET ook veel beter. Wat vinden anderen? Heb ik BF1942 helemaal verkeerd begrepen? Ik draai hem op een Pentium 4 2,8Ghz met 1Gb geheugen, een 10K rpm SATA harddisk en een Geforce Ti4200 Deluxe videokaart.
Battlefield 1942 is een super coole game en jij speelt een demo van let's say.. twee jaar geleden? Er is nu al veel verbeterd en aangepast. En wat zuigt er zo aan de besturing? Het is gewoon precies hetzelfde als de gemiddelde shooter. En natuurlijk vlieg je met de muis Vertel mij maar eens op welke andere manier je het wilt doen (joystick buitengesloten dan) En misschien moet je eens schietlessen nemen, ik speel het spel als sinds de SP demo en heb op het hoogste niveau van clans gespeeld en weet als geen ander dat je maar een paar schoten nodig hebt met de bar of stg44 om iemand omteleggen. Oh ja het is GEEN wolfenstein, wolfenstein is veel meer arcade, dus ga het er dan ook niet mee vergelijken.
Oke, ik zet een mitrailleur tegen je borstkas, ik haal de trekker over en wacht tot het magazijn leeg is. Als je dan nog niet dood bent, dan weet ik het ook niet meer hoor. Vervolgens schiet die ander 1 keer en ik ben gelijk dood, beetje vreemd, misschien een cheater? Verder voelt de gameplay een beetje jerky aan, bij wolfenstein gaat dat veel vloeiender. Klimmen, van liggen naar staan, etc., het gaat niet zoals het hoort. Ik had wel de patch geinstalleerd, maar misschien dat ze meer problemen hebben opgelost in het complete spel. Het idee van voertuigen besturen en strategische punten overnemen is wel cool, jammer dat dat besturen bij wolfenstein niet echt kan. Ik zou zeggen dat een mix van deze twee spellen de perfecte game op zou leveren!