1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield V

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 21 mei 2018.

  1. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vind het ook reuze meevallen...speelt lekker.

    Maar misschien komt het omdat ik weinig verwachting had van deze game door het zeer teleurstellende BF1.
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
     
    Raafie vindt dit leuk.
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Mijn 2cents na 3 uur gespeeld te hebben:

    Pluspunten:

    Crouchend rennen. Omg wat een verademing.
    Character speelt soepel. Soepeler als in BF1 en BF4 daar vond ik het nog wat houterig. Ook over objecten heen springen gaat soepel.
    Vliegtuigen nog een beetje rubberbanding maar vliegt verder goed.

    Minpunten:

    Tank die een squadleader kan oproepen kan niet kutter. Bovenkant kan niet draaien dus 1 persoon met C4 flak bij je tank is onmogelijk te stoppen.
    Medic pouch alleen gooien naar mensen vind ik dom. Gooi dat ding gewoon op de grond voor self healing.
    Sniperen speelt lekker, maar ik heb 1 keer 3 hits nodig gehad om iemand te doden. 46, 46 en 4. Gaat een beetje ver. 2 keer is soms al lastig genoeg van afstand.
    Vlaggen van dichtbij zijn slecht tot niet te zien.
    Vlaggen in het vliegtuig zie je pas erg laat waardoor je last minute nog moet bij sturen om ergens heen te gaan
    Mensen in hoekjes en steegjes zie je niet. Valt totaal niet op door het donkere en de camo's. Paar keer lelijk neer geschoten.


    Verder speelt het echt wel goed, word en een buy.
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dit vind ik ook wel wat overdreven

     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wat een kut review. Het enige wat je hoort is alles was vroeger beter
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  7. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Gister nog wat gespeeld en de Gewehr gebruikt. Toch wel lekker zo'n semi auto wapen. Wat ik trouwens jammer vind is dat wanneer je nu een vehicle damage doet, je not meer in beeld krijgt wat voor een vehicle het is.

    Geluidbug is wel heel erg irritant en het is amper to horen vanuit waar geschoten wordt.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2018
  8. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Volgens mij kan je dat hele revive screen skippen door op het moment dat je doodgaat snel op LT te drukken.
     
    Raafie vindt dit leuk.
  9. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Spelen jullie trouwens allemaal op de One X? Ik vind de graphics echt mega slecht op de normale One. Met name de textures zijn echt om te janken. Van een afstandje is alles ook super korrelig en kan je enemies amper zien. Heb net comparison video gekeken van One vs One X en het verschil is echt enorm.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja ik speel wel op de X.
    Snapte de comments van hij ziet er niet uit al niet.:+
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Vind hem op de PS4 Pro lelijker dan BF1 :+.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Speel op ps4 en vind het er gewoon mooi uitzien. Snap se kritiek op graphics niet zo.

    Eerder kritiek op belichting dan textures.
     
  13. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Nja, soms werkt dat dus wel en soms niet.

    Vind het tot nu toe nog niet heel erg bijzonder.
     
  14. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Zoom maar eens in op stenen, aarde en bomen en doe hetzelfde bij bf1. Je ziet echt een duidelijk verschil qua detail en scherpye.
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat zal best. Ik let niet zo gedetailleerd erop.

    Vroeger vond ik graphics belangrijker voor textures omdat ze nog wazig waren en je van afstand de pixels zag.

    Sinds deze generatie zijn alle textures wat mij betreft gedetailleerd genoeg.

    Grafische kwaliteitsverwchillen zitten hem nu vooral in belichting, schaduwen, gezichten, kleding en animaties. En in de creativiteit in het ontwerp van omgevingen.
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    ^
    Heb dit filmpje in stukken bekeken, snap nu wel een stuk beter waarom ze voor bepaalde dingen gekozen hebben.
    Merk zelf dat ik het iets leuker begin te vinden nu ik bijna alle wapens unlocked heb en alle med/ammo stations, fortifications enzo een stuk beter ken. Met name in Rotterdam. Maar er moet nog veel gebeuren.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Beta nu paar keer gespeeld, en ben best tevreden. Ik heb volgens mij nog de eerste sniper gun, zonder upgrades, maar schiet prima weg.

    Helaas net wel weer een lamlul in mijn team die dan op mijn stekkie ernaast gaat zitten/staan, dus die zagen ze en toen waren we beide dood.

    Beide mappen ook leuk om te doen tot dusver.
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Joe heeft hier ook wel een paar goede punten.



    4:55 fast bullets :lol: Geweldig.
    Helemaal eens met het feit dat de upgrades en customization van de wapens eigenlijk om te lachen is. Waar zijn de attachments die we kennen van BF4? Tegen recoil pleur je er een fore grip of een compensator op, een stock, silencer, etc. etc.. Het lijkt wel alsof bij elke nieuwe BF de customization steeds simpeler wordt en meer weggelaten wordt.
    Trekjes van SW:Battlefront 2 zijn ook flink aanwezig, denk aan de vreselijke UI.
    Zoveel dingen worden weggelaten bij release, dit gaat echt een lack-of-content launch worden ben ik bang.

    Manman ik hoop echt dat het goed gaat komen met deze BF, maar ook zeker de toekomstige titels. Ik speel bijna niet veel anders dan deze serie..
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    40 euro voor de deluxe edition in de Turkse Microsoft store.. Dat is wel verleidelijk!
     

Deel Deze Pagina