Kom dit spel nou eigenlijk ook op Xbox. En kun je het dan met meerdere spelers spelen. En als die uit komt waneer zou dat dan zijn? Graag anwoord
ik weet nie waarneer hij uitkomt maar lijkt wel gijnig maar was het ook nie dat hij op de pc zo'n dumper was slechte 3d en al heb ik geloof ik bij gammo[i\] gezien miss is hij interesanter op de xbox
Ja op die gammo systeempjes waar alles vast op low staat ziet dat er natuurlijk niet mooi uit. Ik heb hem ook sinds eergisteren en dit is echt mijn favoriete Vietnam game ooit, sfeer is fantastisch en de muziek en geluiden zijn super... echte aanrader voor de BF1942 fans!
het loopt niet echt soepeltjes met EA en xbox sinds die kwestie over live games. Volgens mij komen er voorlopig (zijn niet aangekondigt iig) geen battlefield games op xbox en als ze komen zijn ze sowieso niet live te spelen.
Zelf kan ik niet iets vinden wat er op wijst dat er momenteel plannen zijn om Battlefield Vietnam op de xbox uit te brengen. In ieder geval mag ie van mij best komen. Wel iets grappigs gevonden in een interview "Interviewer: What was the craziest/funniest bug you've witnessed in Battlefield Vietnam, prior to it going gold, of course? Schneider: The AI had some really "interesting" behaviors that we fixed. Sometimes they would take a helicopter up in the air, do a barrel roll and plummet to their death. It looked like a stunt show for awhile. " Hoewel ie van mij best mag komen vraag ik me toch een beetje af hoe BF Vietnam zou opwegen tegen de andere Vietnam spellen die er aan zitten die komen.
Bf is opzich best een goed concept dat gepoort kan worden naar de xbox voor live play. Als EA nou eindelijk eens inziet dat dit dan een zeer goed verkopend spel zou worden.
Er komt een Battlefield naar de consoles toe (behalve Gamecube), die wordt op de E3 aangekondigd en getoond.
weschien betje dom wat is E3. zerot als bafflefield idd uitkomt op consoles dan ben ik heeeeel blij (mag geen spellen meer op de computer)
E3 is het grootste Games& console propaganda feestje waarbij iedere developer zijn/haar nieuwe dingen/spellen/ hebbedingetjes laat zien
iedereen zegt hier dat het nog niet zeker is of battlefield naar de xbox komt MAAR HIJ KOMT WEL naar de xbox kweenie welke versie maar het staat in oxm dus dan moet het wel kloppen
Dat zou ik niks aan vinden als 1942 komt , want daar ben ik helemaal op uitgekeken . En er moet dan wel live opzitten want SP van battlefield is niks aan .