Battlefield1942 -----> Star Wars mod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Flamingo, 8 sep 2003.

1. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1

Zoals iedereen weet zijn er al veel verschillende mods op de markt voor Battlefield en met name de Desert Combat reeks.

Maar nu hebben ze ook een Star Wars mod van maar liefst 300 MB groot, dus het lijkt me zekers eens de moeite waard om te proberen.

De Website voor de Star Wars Mod: Klik

En de link van de download bij fileplanet: Klik

Laatst bewerkt: 8 sep 2003
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    kewl! Ik ga vanavond ff kijken .. lijkt me wel stoer ...

3. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik nou scheel of staat er nou echt: A Battlefield 1949 Mod?:confused:

4. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    deze mod heb ik al een maand geleden gespeeld en ik moet je zeggen hij zuigt echt zwaar..
    je hebt maar 1 mod en de besturing is ook lelijk alles is heel lelijk afgewerkt HET ZIET ER GEWOON NIET UIT

ik vind trouwens ook dat dit nieuws wel wat laat komt maar goed.

5. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ja je bent scheel, er staat toch echt 1942 :)

Er zullen vast nog wel meer delen komen om het geheel nog op te fleuren. Hetzelfde is ook gebeurd met de desert combat reeks, en ze zijn nu nog steeds bezig. Ik kwam vandaag pas toevallig die star wars mod tegen, dus voor mij is het geen oud nieuws.

Maar als jij toch alles al zo vroeg weet.... Weet jij toevallig ook of deze mod ook wat aan is Klik ? Want de screenshots vind ik er niet zo bijzonder uit zien.

Laatst bewerkt: 8 sep 2003
  6. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Deze mod is ook net gelanceerd voor publiek en deze is niet vermakelijk het is allemaal erg simpel op een boot kanonen schieten en verder niks.. je kan het beste Desert combat spelen of eve of destruction...
    Maar eve of destruction vind ik zelf ook niet geweldig maar ik geloof dat er een paar erg mooie mods aan komen .... had ik laatst gezien op planetbf

7. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind deze mod aardig vermakelijk. Er moeten natuurlijk nog fouten weggewerkt worden en de levels wat minder kaal. Maar het begin is er. En ik vind het niet verkeerd spelen. Jammer dat je in plaats van een mes geen light saber hebt. }:]

8. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    IK vind het nu wel saai worden: Alleen 1 level!
    Ik speel het nu al een tijdje en ik vind dat ze er ook nog wel van de grote 'dieren' in moeten stoppen. Nu liggen ze nog alleen maar op de grond en zijn ze half kapot, maar van mij mogen die dingen wel echt werken.
    Weet iemand trouwens waar die 'zwarte spinnentjes' spawnen?
    Ik zie ze namelijk wel eens door de lucht vliegen en ik vraag me af waar ze spawnen.
    Verder wil ik zeggen dat desertcombat wel een leukere mod is voor zo'n spel. Je krijgt dan echt het oorlogsgevoel, nu is het meer een sf-spel waarbij nog veel moet veranderen omdat de levels nou niet echt erg orgineel zijn (maar 1 level trouwens).

9. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het nog meer van Star Wars gepikt zijn |:-
    Het is harstikke gepikt gewoon...
    Het valt geweldig op... hetzelfde lettertype, voertuig, alles....

10. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    jonge, je begrijp het volgensmij niet helemaal. Het is juist de bedoeling dat het op star wars lijkt. Gejat is denk ik niet het juiste woord, Goed nagemaakt kun je hier beter zeggen.
    Mogen er nog vele versies komen!*)

11. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    idd het zijn gewoon liefhebbers van de star wars films en willen hiermee het ultieme spel maken door star wars en battlefield te combineren...

niet echt gelukt, dat ultieme spel maar goed wel leuk geprobeerd

12. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 8 sep 2003
  13. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    wisten we al :p

Deel Deze Pagina