deze game lijkt mij wel een klasieker maar ik heb alleen wat info erover gevonden op www.lionhead.com weet iemand meer
Lijkt me idd een top game... Ik heb er al wat trailers van gezien en wat over gehoord ... zeker een topgame imo
Het kan wel een top game worden maar het moet ook aanslaan. Veel gamers houden meer van gun`s enz. Maarre de mensen daar zijn ook met Fable bezig dus. Maar ik heb wel wat vertrouwen in deze game van loinhead studio`s die hebben allemaal oude cultuur games en die krijgen Het er ook nog goed uit dus wie weet...
Er staan een komma in je url daarom doet ie het niet. Die movie die ik daar gezien had (flink oud inmiddels maar goed) vond ik er al errug goed uit zien. Voor de rest weet ik het niet. Is het namelijk wel leuk om te spelen ??
Het is wel een leuk/origineel concept. Het is aan Lionhead om het goed uit te werken. Hopen dat het een mooi spel wordt. Ik heb er wel vertrouwen in, want meestal levert Lionhead goede games af.
Dit is de zoekfunctie op de voorpagina: http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=zoeken Use it! Dan kom je alles, en meer, te weten.
Kijk dit lijkt me nu eens weer een echte topper. Historisch gezien klopt het niet helemaal wat betreft de dino's en de holbewoners maarja. Van iemand als Peter Molyneux had ik eigenlijk wel verwacht dat hij voor meer realisme zou gaan en ipv dino's dan sabeltandtijgers, mammoeten e.d. zou kiezen voor deze game. Trouwens een game van Molyneux betekent qua releasedatum.... misschien dit jaar nog, misschien volgend jaar of anders ergens daarna... misschien. Het lijkt mij iig een topper in wording en daar wil ik dan best nog wel even op wachten.