Hey. Zoals velen van jullie al weten komt BC ( Before Christ ) binnenkort op de xbox uit. Volgens Tothegame komt BC op 5 Maart uit en volgens Dimensionplus op 15 mei. Is het waarschijnlijk dat het echt op 5 maart uit komt ?!! Adios, Halo
Daarom wou ik het aan jullie vragen. Tothegame is best betrouwbaar, maar 5 maart leek me ook wel wat te vroeg
Nope! Jammergenoeg is ToTheGame geen goede releaselijst en retailers al helemaal niet. BC komt pas tegen de zomer uit helaas, en misschien pas ergens in de zomer. Het spel heeft simpelweg nog geen vaste releasedatum. Als het spel dat wel heeft, hoor je het natuurlijk op XBW
Nee, het is dus ook gen 11 juni.... Het spel heeft geen releasedatum, dus dan kan je wel 'hopen' op iets, maar totdat het officieel is zit je jezelf dan alleen voor de gek te halen. Dan werk 'I told you so' ook niet als het wel rond die datum is, het blijft giswerk Peter Molyneux zei dit: Dus als Fable pas in de zomer komt, en B.C. daarna....dan denk ik niet aan 11 juni...eerder aan herfst ofzo. maar we don't know. Afwachten.
ik verwacht hem rond de kerst... net zo als alle andere games waarvoor ik een jaar geleden een xbox heb gekocht
Onzin, Fable wordt de eerste titel van Lionhead dit jaar. Fable zullen we nog niet kunnen verwacht in mei, maar dat wordt hoogstwaarschijnlijk midden juni. B.C. daarintegen komt een paar maanden later uit, als de release op september ligt, zullen ze deze wel een beetje uitstellen zodat ze net/ruim voor de kerst uitkomt, want dan is immers het meeste geld te verdienen.
OMG ze zijn gestopt met het ontwikkelen van BC . Ze zullen misschien later weer verder gaan met het ontwikkelen van BC. Erg jammer want het leek mij een goede game. misschien wachten ze wel op xbox2 ofzo (net gelezen op gamer.nl)
ja klopt ze hebben de ontwikkeling stop gezet (voorlopig). of de game uberhaubt nog uit komt is nog maar de vraag.
Peter Monyleux zegt dat hij het een interessant project vind en dat die er later mee verder wil gaan.
wel leuk zo'n openingspost, laat je weer het gigantische uitstellen van veel games tegenwoordig zien... Jammer dat ie is gestopt, hij stond best hoog op m'n verlanglijstje.