Ik ben de laatste tijd helemaal in de ban van DOA3 (ik leen em ff van HanTheMan) en vroeg me zo af of er nog meer beat-em ups op de Xbox uitkwamen??? Ik kan me niezo 123 herinneren er ergens nieuws over te hebben gezien....Durft de concurrentie niet echt meer na DOA3 ofzo Ja de nieuwe mortal kombat komt nog, maar komt er nog meer?
Kom niet op die andere titel maar er komt ook nog een first person beat em up. Bwagahaa, lijkt me humor.
SoulCalibur wordt de shit..DE SHIT zeg ik je....een van de grootste bedreigingen voor DOA 3 denk ik...terecht ook
2 van die fighters met zon Japanse naam. Verder is DOA4 bevestigd, maar Streetfighter oid is nog niet gebevestigd voor zover ik weet. Spellen als Bloady Roar ed. ook niet. Maar ik denk dat Soul Caliber 2 wel zorgt dat dat niet veel uitmaakt, want wie deel 1 heeft gespeeld, weet wel waar ik het over heb
Soul Calibur 2, Mortal Kombat, X-Men, Barbarian, Virtua Fighter, Marvel VS Capcom, Kung Fu Chaos, Kakuto Chojin (vreselijke boutgame, jammer Cyberpunk...), Dragonballz, Bruce Lee (), Capcom VS SNK en nog een hele sloot sporttitels.
Dat weet ik zeker wel.... Een van de beste beat-em-ups aller tijden vind ik. Oohyah Kseen ik beat je aaaars...zo hard dat je t nog lekker vindt ook
Tsj..jij beat je eigen snorharen nog geeneens, laat staan the-one-man-show-Kseenster. Dream on, fuzzzball.
Dat wordt weer 2d buttonsmashen IK ga Kakuto Chojin zeker wel kopen Soul Calibur ook Ben het trouwens wel met die Kakuto Chojin review eens, alleen dan is Kakuto Chojin Dead or ALive 3...
Soul Calibur 2!! Die gaat ownen jo! Kheb net effe rondgekeken en die komt ook maar meteen zwaar hoog op mijn verlanglijstje te staan! En Dragon Ball Z? VEHEEEEET! Alleen ik heb ook zo'n Dragon Ball Z spel op de PSX gespeeld toen, ook een beat-em up, maar die viel toch wel vies tegen......
Hmm drakenbal Z is niet echt mijn game...Soulcalibur op de DC was al meeeesterlijk moet er niet aan denken hoe de xbox versie er uit komt te zien, krijg er nu al een strak plassertje van
Gaan we het nou over drakenballen hebben ineens. *Kseen laat onmiddelijk draad met rust en gaat zelfs niet eens meer op Alpha in....
*Alpha voelt zicht door Kseen genegeerd en gaat huilen Ik vond Soulcalibur op de DC toch wel beter dan DOA3 btw....Heerlijke gameplay en stunning graphics..poepoe...