Bedreiging via pm !!!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Michael_T, 25 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iemand van mijn Server geband (op XBConnect ) omdat ie heel erg irritant bezig was .
    Mensen uitschelden , iedere keer te schreuwen en nog veel meer van dat soort ongein . Nu krijg ik in ene een pm'tje van hem met de volgende text :

Caps13
    Registered User

hoer

--------------------------------------------------------------------------------

Wa doe je nerd? Knakker loopt nie stoer te doen, wrom ban je me van je server? Ik weet je huis te vinden jongetje. GEEN gefuck meer, anders stuur ik een paar 'vriendjes' op je af

Kan er hier nog wat aan gedaan worden ?
    Ik heb al een paar x gerapporteerd met eerdere probleemen met Caps13 , maar daar werd niets aan gedaan ! :mad:
    Ik stel dit niet op prijs !!! :mad:

Laatst bewerkt: 25 mrt 2005
  2. Dit neem je toch niet serieus :confused:

3. Slashhead

Slashhead Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het je niet teveel aantrekken. Is gewoon een of ander gefrustereerd mannetje die ruig denkt te zijn. Het is tenslotte jouw server, dus jij maakt uit wat er wel en niet gebeurd. Wel goed dat je er een melding van maakt. Succes met de afhandeling!

4. Hij heeft niet eens vrienden

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wees niet bang, die gast is in het echt een zielig nerdje met jampot glazen die 2 keer per maand buitenlucht voelt. Zielig... Hij kan niet eens normaal Nederlands. Iemand die met denkbeeldige vrienden langs wil komen om je inelkaar te slaan vanwege een ban is niet helemaal helder daarboven.

6. Sebass

Sebass Schizz Artist

Leuk Bevonden:
    0
    wtf moet je nou met zo'n iemand :confused:|:- ik denk dat die gast nix gaat doen. maar je hebt wel des te meer reden om hem te bannen haha.

7. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    dan nog wel een beetje vreemd, echt zo'n tokkie (vooroordeel ik weet) bannen die hap

8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ag, als elke keer dat iemand zoiets tegen mij zei, dat ook echt deed, was ik bij het ziekenhuis vaste klant.

9. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar de grap is te ingewwikkeld voor tekst

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    In deze aankondiging had je kunnen lezen wat je had moeten doen: een PM sturen naar een admin. Stuur daarbij je PM's die je van hem hebt gekregen, en we kunnen iets.

Door het in het openbaar te doen bereik je echt niks.

Ik heb je rapportaties gekregen, en threads nog schoongemaakt voor je. Ga geen onwaarheden vertellen.

Om verder geflame te voorkomen gooi ik hier een slotje op.

- Closed.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina