beel xbox 360 op gewone tv..

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mathijsjanzen, 5 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mathijsjanzen

mathijsjanzen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik ben van plan een xbox te kopen, maar heb een gewone tv, niet een flatscreen of wat dan ook. Is het beeld hierop ook een stuk mooier dan van bijvoorbeeld een gamecube, of valt dit mee? Let me know.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja, toen ik PGR3 voor het eerst speelde op een gewone tv was echt al :eek:. Als je het vergelijkt met de topper als PGR2, is het echt een dikke vooruit gang. De grafics op een normale tv zien er nog altijd beter uit dan de Gamecube/PS2 en xbox.

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook overwegen een computer monitor te kopen om te kunnen genieten van HD op je X360. Dergelijke geschikte monitoren zijn er al rond de 200 euro.

Op een gewone TV ziet het er ook mooi uit, maar HD scheelt wel degelijk.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Voor dit soort vragen kun je in de algemene vragen thread terecht of in de HDTV thread waar de TV experts van het forum langs komen (ze kunnen je meer vertellen over het aansluiten van een X360 op een 'normale' TV). Deze thread gaat op slot.
    Veel succes verder! :b:

Antwoord op je vraag:

Een Xbox 360 op een 'normale' TV ziet er nog steeds erg mooi uit, een heel stuk mooier dan een PS2, Gamecube of Xbox. Het verschil met een HDTV is scherpte, diepte en de kleuren. Ik zag je willen aanraden om als je een Xbox 360 op een 'normale' TV gaat aansluiten, je een Xbox 360 scartkabel koopt. Dit zorgt voor het mooist mogelijke beeld op een 'normale' TV (alles is iets scherper en de kleuren zijn mooier).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina