Een hdtv, 100%!!! Wil je goed geluid maar je hebt ff weinig geld? Sluit een koptelefoon aan op je tv!
Persoonlijk zou ik ik kiezen voor een monitor. Ik heb een mooie 23" FullHD monitor gekocht bij LG (2ms) voor naar € 189 5.1 setje kopen voor een monitor lijkt mijn geen verstandige keus. Voor mij voldoet een 2.0 of 2.1 speakerset perfect.
Een HD-TV natuurlijk. Als je het geld hebt voor een HD-TV dan kan er ook wel wat vanaf voor een goede koptelefoon. Ik gebruik een ontzettend goede koptelefoon die maar 15 euro was
Ik denk dat ik gewoon een 24" full hd monitor koop en dan misschien nog een koptelefoon of ik hou het gewoon bij mijn radio
De meeste monitoren hebben tegenwoordig 2 ingangen waardoor je met 2 apparaten tegelijk kan werken. Loop eens een computerwinkel binnen en kijk naar een merk als LG , de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.
Ik had al een beeldscherm in gedachte (deze: Deze) Hij heeft 2 hdmi ingangen Heeft iemand hier ervaring mee? /Mod Heb de vraag naar de juiste thread gekopieerd - Melbuuln
Voor die vraag hebben we een hele mooie thread en daar gaan we dan ook verder. Computer Monitor Thread [Deel 5]