Als ik aan het spelen ben dan heb ik soms dat het beeld heel even op "breedbeeld" springt... er komen heel even boven en beneden zwarte balken en het beeld wordt heel even verticaal ingedrukt... Heb geen idee waar het aan ligt. Ik heb 'm op 50 Hz staan, maar op 60 Hz heb ik precies hetzelfde. Ik heb het bij al de spellen die ik gespeeld heb: - Halo - PGR - Fusion Frenzy Ik heb 'm aangesloten via de Advanced SCART Cable. Eerst had ik 'm via de meegeleverde SCART kabel, maar ik kan me niet herinneren of ik het daar ook mee had. Zijn er meer mensen die dit hebben? Het is een 51cm Philips TV ; dus geen breedbeeld
Waar heb je het precies ik heb het ook maar dan alleen bij de tussenfilmpjes van halo op bijv. als je in schip zit en naar buiten kijkt maar niet kan schieten. iets specifieker graag
eh eh, dat zijn vaak filmpies zeker? In filmpies krijg je altijd wel balken jah, maar dat is ook zo bij de Amerikaanse
niet alleen tijdens die filmpjes, want dan zie je soms dat het ook echt de bedoeling is, maar gewoon in-game En ik heb het dus bij alle games die ik speel... gewoon ff heel snel (1 seconde ofzo, misschien minder) wordt het beeld naar breedbeeld geperst en dan springt het weer terug.
Bij HALO is het normaal dat je bij filmpje twee kleine zwarte balken krijgt op het scherm, maar het is wel niet normaal dat hij dit bij pgr heeft. Dan scheelt er volgens mij toch iets aan zijn xbox of de kabel die hij gebruikt. Is er misschien een probleem met de scart ingang van je tv. Heb ook een philips tv en de av scart cable en heb bij pgr geen last van zwarte randen op het scherm.
heb je toevallig ook een Philips TV die je kunt instellen op zo'n soort van breedbeeld-stand. ipv 4 : 3 zet ie 'm dan op 16 : 9 ... je hebt er nix aan en het is ook geen gezicht, maar het zit er wel op [edit] ff verhoudingen aangepast, omdat ie een smiley gaf
Lijkt me iig niet dat het aan je TV ligt Mijn breedbeeld wil wel eens verschuiven enzo, als ik hem op de verkeerde mode heb staan. FF denken waar dat aan kan liggen.. Staat alles wel goed ingesteld in hetdashboard?
ja volgens mij staan de instellingen in het dashboard goed. Zou namelijk niet weten wat ik nog kan proberen. 1. 50 Hz of 60 Hz geprobeerd, maar dit maakt geen verschil. 2. Staat niet op widescreen of iets dergelijks. 3. Het het met al m'n gamez Misschien dat ik het toch nog maar eens met die andere kabel moet probereb, die originele... wordt wel pas vanavond dat ik het kan testen... moet nu nog ff werken hier op stage
Wat ik dan zo vreemd vind is als je je xbox op 60Hx zet dan moet die Game toch op 60Hz gaan of niet ? want als ik dat doe krijg ik gewoon Pal 50Hz onder Balken of 60Hz metPal ( het zelde als 50Hz zonder balken) liht sat aan me xbox of moet de Game 50Hz/60Hz hebben ?