Beeldscherm/grafische kaart vertoont plotselinge kuren

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pimmy, 6 mrt 2007.

1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2

Dit doet m'n pc sinds vandaag. Bij 1 gespreks venster bij msn gaat t nog maar zodra dr iets meer gebeurd dan begint helemaal als een gek te strepen en wat dan nog. Grafische kaart lijkt heter dan anders maar fan draait gewoon. Iemand enig idee?

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Videokaart is stuk, iig ik had al die strepen maar dan in het roze 8). En nu zit er een andere videokaart in, en doet hij het weer normaal.

Ben ook geen computer held maar ik denk dat hij het begeven heeft.

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, dat is lekker dan. Me hardeschijf begaf het twee weken geleden al, toen maar nieuwe ingezet samen met 2 gig geheugen. Kan ik nu weer nieuw spul gaan kopen :'-( Heb jij of iemand anders nog een suggestie voor een prima grafische kaart, zit nu een 9800 pro (ATI) in, hoef in principe niks beters dan dat.

Bedankt voor je hulp inelkgeval :)

EDIT: Om trouwens nog niet te vergeten dat m'n voeding het een week voor de hardeschijf begaf =( Straks is m'n moederbord aan de beurt en dan nog de cpu en dan is het klokje rond haha.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2007
  4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Als er al meerdere onderdelen stuk zijn gegaan zou ik toch even verder kijken, kan zijn dat er iets mis is met je moeder bord of misschien zelfs wel met je nieuwe voeding

5. ScorpiuS

ScorpiuS Cede maiori

Leuk Bevonden:
    0
    Hej, ik heb door een upgrade hier een x800xt over. Behoorlijk snelle videokaart en toen ik hem 1,5 jaar gelden kocht was ie 280 euro. Nu niet meer hoor, voor 80 mag je hem van me hebben.

gr

daniel

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor het aanbod maar ik kan op dit moment niet echt geld uitgeven, heb net wel een 6 jaar oude video kaart gevonden dus ik ga die er maar inzetten tot ik weer budget heb :)

7. ScorpiuS

ScorpiuS Cede maiori

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha, okej. NP

Deel Deze Pagina