Beginner : Xbox 360 / Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Somal Mo, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Somal Mo

Somal Mo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

btw. dit heb ik in een engelse forum gezet ( geen zin om te vertalen hehe) maar daar kreeg ik vrij weinig info alleen over het verschil in Gb maar ik weet nu onderhand wel de verschillen maar goed ik wil meer info.

Hier het verhaal :

Hi all,

Introduction:

Im Gengster from The Netherlands and i wanna buy an Xbox 360 after 2 weeks ( 13 days left hehe ) when i got my money from work.
    So i was wondering Which is should buy the 360 elite (120gb) and Black ( I like that collor) or 20gb The normal one price difference: €100.

So i wanna hear ur guys opinion .

Question 1: Do i really need that 120gb or is 20gb More than enough or is it pretty easy to get it full

Question 2: I`ve heard people saying it makes much noice when u play a game is the elite quiter and is it really that hard noice?

Question 3: Is it easy to get ur xbox 360 on the internet cause i have for 5-6 years the normal xbox hehe and its so damn hard and u need a damn credit card ( i know 360 doesnt need)

Question 4: About the game Halo 3 ive played halo 2 for years and years but never online so i was wondering what about leveling on Halo 3 online i heard things about max lvl 50 what do they mean that ur character can get better :\ ? And how does it work.

I hope someone can answer those questions hehe

Have a nice day,

Gengster

Vraag 5: Wat kan ik op xbox marketplaats kopen aan games? en films en hoeveel kost het aan punten neen gemiddelde game bijv org. Halo 2 bijv.

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    1: Nou, in de toekomst word de Harde schijf wel veel gebruikt, voor het opslaan op je Harde Schijf (De gehele spel), en hele films (Videostore). Als je dat wilt gebruiken, zou ik voor de 120GB gaan.

2: Op de Elite is het goedkoper, omdat het de BenQ DVD Drive heeft, maar tegenwoordig heeft de Premium dat ook. Dan staat er ''Falcon model'' op.

3: Het Live aansluiten is super makkelijk. Gewoon een internetkabel aansluiten op je 360 en op je Modem. Dan heb je keuze tot Live: Silver of Gold. Silver is Gratis en Gold is 60 euro per jaar (Of 3 maanden voor 20 euro,)

4: Dat weet ik niet, heb geen Halo :p

5: Je kunt Demo's downloaden op de Marketplace, Game Trailers kijken, Xbox 1 Spellen downloaden, content (Map packs, auto's, )

Ik hoop dat ik je goed geholpen heb, fijne avond nog :)

Steel Dogg ;)

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  4. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Je hebt al aardig wat nuttige info gekregen en voor verdere vragen, gelieve de genoemde thread gebruiken. Voor wat betreft de vraag over Halo 3, kun je het beste even in deze thread kijken en je vraag eventueel daar stellen. Suc6! ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina