[XOne] Behulpzaam iemand nodig

Discussie in 'Games' gestart door Bugger, 26 sep 2007.

1. Bugger

Bugger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heey mensen!

Ik zit er al een hele tijd serieus aan te denken Xbxo Live gold te halen... het lijtk me allemaal heel erg vet, het hele community gebeuren, friends list, voice comm etc etc etc. Mooi dat ik hier een stuk of 14 48hour trial cards heb liggen. (Wat de fok moet ik met zo veel. :emo:)

Anyways, ik wou dus dit weekend graag een daarvan eens activeren om eens Xbox Live Gold te checken, om even te kijken of het echt is wat ik er van denk. Wat is nou mijn vraag aan jullie? Of iemand zo aardig wil zijn om mij even bij mijn eerste stappen in Live te begeleiden. Technisch gezien wil het allemaal wel, heb alles al opgezet enzo, netwerk werkt en al, maar gewoon iemand die ff een paar potjes co-op met me speelt... een soort toergids, if you will :) Anders is het ook zo zonde van de tijd, ik wil gewoon gelijk even een goede indruk krijgen van het Live-gebeuren, ipv eerst 2 uur te kloten om uberhaupt in een game te komen.

De volgende games heb ik om online te spelen;

GRAW
    GRAW 2
    Rainbow 6 Vegas
    Gears of War
    Call of Duty 3
    Halo 3
    Halo 2
    SC: Double Agent

Voorkeur gaat uit naar GRAW2 of Vegas. Dus, als iemand zegt, ik help je wel ff op weg, en zorg dat je je een beetje comfy voelt in Live, graag. :) Alvast bedankt, jongens!

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Na het weekend kan ik wel wat potjes Halo 3 coop spelen ;)
    Of vanmiddag (als bol hem dan levert) :9

Deel Deze Pagina